تلگرافی ۲

 

سلام :)  

فقط برای اینکه بد قول نشم یه کوچولو فرصت کردم تا بیام کافی نت

و  آهنگی هایپکه آقا مهدی برام فرستاده بود و قولش رو داده بودم

رو براتون ایجا بزارم.

 

+ آهنگ تیتراژ پایانی کارتون بابالنگ دراز

   خیلی قشنگه

 

+  آهنگ تیتراژ پایانی کارتون ویتی کمان

    احترام بگذارید!

 

+ فرصت داشتید اینا رو بخونید بد نیست:

   چای با طعم خدا ؛  تو ماه من ابر ؛ جعبه ای از لبخند ؛ بازیگر

 

فیلم سینمایی شیلات رو دو سه روز پیش دیدید؟  بعد از حدود 15 سال و شاید هم

بیشتر این فیلم رو برای بار دوم دیدم و کلی حال کردم! تنها فیلمی که توی اون از

بازی داود رشیدی خوشم اومد. شخصیت خُجه ممد! بچگی ها وقتی فیلم رو دیدم

آخر فیلم فکر میکردم  که خُجه ممد آدم بده هست !

 

پ.ن ۱ مانیتور همچنان افتاده گوشه خونه و کسی نیست به دادش برسه!

 

پ.ن ۲ اینروزها شیفت کار شدیم و روز و شبمون مشخص نیست و سیستم

           خوابم ریخته به هم! سر نزدن ها رو به حساب بی معرفتی نزارید!‌

 

و بالاخره اینکه والنتاینی هم که گذشت هم مبارکتون باشه!‌

Another Birth

 

 گذشت زمان بر آن ها که منتظر می مانند بسیــــــار کنـد ُ بر

آن ها که می هراسند بسیار تند ُ و بر آن ها که زانــــــوی غم

در بغل می گیرند بسیار طولانی ُ و بر آن ها که به سرخوشی

 می گذرانند بسیار کوتاه است. اما بر آنها که عشق می ورزند ُ

 زمان را آغازو پایانی نیست...

بوسه

+ آهنگ Another Birth

   کلایدرمن!

 

متاسفانه امروز که از سرکار برگشتم خونه متوجه شدم که مانیتور عزیز عمرشو

داده به شما و ظاهرا در اثر نامهربانی های من دار فانی رو وداع گفته!

الان دارم از کافی نت آپ مب کنم و معلوم نیست تا کی این وضعیت ادامه پیدا

خواهد کرد.

می بینی تو رو خدا حالا که ما موتورمون گرم شده برای حرف زدن و مطلب هم

زیاد از وسط این مونیتور منو تنها گذاشت!

 

و اما در مورد اسپیرومتری

 

+ اسپیرومتری رو برای اینکه به تازگی در جایی مشغول به کار شدم و بایــــد

   براشون گواهی سلامت جسمانی بیارم. اسپیرومتری هم برای تست ریه و ...

   هست.  یه لوله میکنی تو دهنت و تا جایی که نفس داری توش فوت میکنی!!

   خانومه هم هی میگه برو برو تو میتونی!! : ))

   در ادامه می تونید مقاله ای نوشته آقا مهدی در این زمینه اینجا  مطالعه کنید

   حتما به دردتون میخوره! (خوشبختانه  قبل از خوندنش کار من راه افتاد!)

   مهدی حان با اجازه عینا نامه ارسالی ات رو گذاشتم! سر فرصت جوابش رو

   میدم!

 

 

+ مهدی جان چند تا آهنگ دیگه برام فرستاده که اولیــــــن فرصت براتوم اینجا

   میزارم تا شما هم لذت ببرید. از جمله آهنگ بابا لنگ دراز! ویتکی کمان!!

   فقط فرصت شد گوش بدم! بسیار لذت بردم. مرسی مهدی جان.

 

 

    پ.ن حرف سیار زیاد هست و فرصت بسیار  اندک!

 

تلگرافی!

 

+ هفته ای که گذشت صرف یادگیری سیستم های کنترل توزیعی شد.

  آموزش دهنده  5 روز آموزش داد و 20,000 دلار  به جیب زد!

 

+ تاسوعا و عاشورا امسال سر کار بودم!

   چاره ای نبود. همه میگن مگه کافر شدی؟!

 

+ خرید اینترنتی کتاب خانه ی کوچه امید بعد از سه روز به دستم رسید.

   تجربه خوبی بود. از اینجا خریدم.

 

+ باشگاه بیلیارد 2 روز بعد از عاشورا: در حال پخش آقامون دلبره... دلا رو میبره!

   مثل این میمونه که بری بدنسازی و نوحه گوش بدی!

 

+ آهنگ کارتون زیبای رابین هود که آقا مهدی نیکخواه برام فرستاده...

   از این حرکت ها استقبال میشه. ممنون مهدی جان.

 

+ اسپیرومتری

   عجب چیز مزخرفیه!

 

آهنگ جام جهانی ۹۰ ایتالیا

 

برای اینکه جام شراب زندگیتان همیشه لبریز از عشق باقی بماند, میبایست زمانی که حق با

شما نیست, خطایتان را بپذیرید و زمانی که حق با شماست, سکوت اختیار کنید.

                                                                                                اُدگن نَش

 

یکی از دوستان ایمیل زدند و در اون  قطعه ای از آهنگ رسمی جام جهانی 1990 ایتالیا

را ضمیمه کرده و برای من ارسال کردند تا قطعه کامل را برای ایشان بزارم.

متاسفانه خود من هم در به در دنبالشم. اما می یافت نشود!  در هر حال اون قطعه از

آهنگ ارسالی را میزام تا شما هم از شنیدن اون لذت ببرید! اگه کسی نسخه کاملش را

داره بزاره رو نت تا استفاده ببریم!  از اینجا دانلود کنید. واقعا ممنون دوست عزیز.

 

 

برای تست خرید اینترنتی با کارت های پارسیان قرعه به نام کتابی افتاد با

نام خانه ی خیابان امید اثر دانیل استیل.

 

 

+ نحوه دریافت رمز اینترنتی برای دارندگان کارت بانک های عضو شتاب

   مفید و جالب

 

+ مجموعه مقالات برگزیده در نهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق ایران

   تمامی مقالات به صورت پی دی اف و بسیار متنوع!

 

+ مجموعه مقالات برگزیده در هشتمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق ایران

   شامل مقالاتی در زمینه برق کنترل، مخابرات قدرت ، کامپیوتر و فناوری

 

+ سایت هفته نامه بازار کار

   برای آنان که جویای کار و یا در فکر شغل بهتری می باشند

 

+ دیکشنری تخصصی آنلاین کامپیوتر

    لینک از هوم پیج دکتر محمد رضا نامی