خسته

 

iamsorry

باغبانم باغبانی خسته دل
پشت من خم گشته همچون پشت تاک
آن گل زیبا که پروردم به جان
شد چو خورشید فروزان تابناک
دست گلچینی ز شاخش چید و رفت
پای خودبینی فشردش روی خاک

...

 

چند سالی هست که عادت کردیم به شنیدن چنین خبرهایی...

اینکه یکی، دوتا، سه تا جوان روز آخری که میخواستن برن کارت

پایان خدمت خودشون رو بگیرند ..رفتن اما دیگر برنگشتند.

میثم میگه شب قبلش به شوخی بهم میگفت بدبخت تا کی میخای

آش بخوری، فردا که کارت رو زدم تو صورتت حالت جا میاد! کاش میشد...

 

 

+ هزینه مقطوع تجاوز به عنف چقدر است؟

   واقعا جای تاسف داره....

 

+ فایل های حجیم بفرستید.

   از طریق این سایت فایل هایی تا حجم 1 گیگا بایت رو ایمیل کنید.

 

+ اینیو موریکونه  قسمت اول  قسمت دوم

   آهنگساز فیلم های معروفی مانند ... به خاطر یه مشت دلار، خوب بد زشت، حرفه ای و...

 

+ آهنگ فیلم حرفه ای 

   نسخه فرانسه ای

 

 

یه راز کوچولو...

 

بکوش تا بیشتر لحظات زندگی را با سکوت و لبخند پر کنی چرا که اگر بگویی بیگمان خواهی شنید اگر بشنوی

بی گمان خواهی گفت و این چرخه معیوب برای همیشه ادامه خواهد یافت.

                                                                                                دکتر شاه پرویزی

به خلوت بی ماهتاب من بگذر
به شام تار من ای آفتاب من بگذر
کنون که دیده ام از دیدن تو محر
وم است
فرشته وار شبی را
به خواب من بگذر
نگاه مست تو را آرزو
کنان گفتم
بیا به پرتو جام شراب من بگذر
اگر که شعر شدی بر لبان من بنشین
اگر که نغمه شدی از رباب من بگذر
فروغ روی تو سازد دل مرا روشن
بیا و در شب بی ماهتاب من بگذر
کرم کن و در کلبه ام قدم بگذار
مرا ببین و به حال خراب من بگذر
تو را که طاقت سوز
امید* یک دم نیست
نخوانده شعر مرا از کتاب من بگذر
            «حمید مصدق»

 

* یکی از وبلاگ هایی که تازگیا تقریبا هر هفته یه بار باید بهش سری بزنم

  وبلاگ PostSecret هست . در این وبلاگ افراد میتونن به صورت ناشناس

  رازها و خواسته های درونی خودشون رو که به هیچ کسی نمیتونن بزنن

  بر روی تصاویر قرار بدن و در این وبلاگ به نمایش بزارن. شما میتونید اینجا

  رازهای درونی سایرین رو هم مشاهده کنید. واقعا بعضی از این تصاویر

  خیلی جالب هستند. ظاهرا صاحب این بلاگ یه کتاب از این تصاویر رو

  منتشر کرده . شاید یه روزی مورد استفاده شما هم قرار گرفت!

 

+ 7 نکته درباره ی اخلاق وبلاگی

   وبلاگنویسا حتما بخونن! بعضی مواقع واقعا من حرصم میگیره!

 

+ من که میدونم منظورش چی بود!

  از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهوون! : ))

 

+ طراحی صفحه وب به وسیله css قسمت اول

   امیدوارم که  ادامه داشته باشه

 

+ اینم یه آهنگ توهم زا!

   خواهشا فقط خودتو کنترل کن :دی

 

*حمید


عاشورا و ناصرالدین شاه و ویندوز لایو مسنجر و نینوا!!!!

 

 

دلم ز نازکی خود شکست در غم یار        وگرنه ز تو نیاید که دلشکن باشی  :(

 

 

عشق بازی کار هر شیاد نیست
این شکار دام هر صیاد نیست
عاشقی را قابلیت لازم است
طالب حق را حقیقت لازم است
عشق از معشوق اول سر زند
تا به عاشق جلوه دیگر دهد
تا به حدی که برد هستی از او
سر زند صد شورش و مستی از او
شاهد این مدعی خواهی اگر
بر حسین و حالت او کن نظر
روز عاشورا در آن میدان عشق
کرد رو را جانب سلطان عشق
بار الها این سرم این پیکرم
این علمدار رشید این اکبرم
این سکینه این رقیه این رباب
این عروس دست و پا خون در خضاب
این منو این ذکر یارب یاربم
این منو این ناله های زینبم
پس خطاب آمد ز حق کی شاه عشق
ای حسین ای یکه تاز راه عشق
گر تو بر من عاشقی ای محترم
پرده بر کش من به تو عاشق ترم
غم مخور که من خریدار توام
مشتری بر جنس بازار توام
هر چه بودت داده ای در راه ما
مرحبا صد مرحبا خود هم بیا
خود بیا که میکشم من ناز تو
عرش و فرشم جمله پا انداز تو
لیک خود تنها نیا در بزم ما
خود بیا و اصغرت را هم بیار
خوش بود در بزم یاران بلبلی
خاصه در منقار او برگ گلی
خود تو بلبل گل علی اصغرت
زودتر بشتاب سوی داورت

                                                «ناصرالدین شاه قاجار»

منیع: عموسیبیلو

 

 

* دعوتنامه برای Windows live messenger موجود هست. از دوستان اگه

  کسی علاقمند به استفاده از این سرویس هست کامنت بزاره یا ایمیل بزنه.

  جالبترین سرویسی که به وسیله این دعوتنامه بدست میآد سرویسی با نام

   Windows Live Custom Domains beta هست که از طریق این سرویس

  دارندگان یک دامین خاص میتونند به طور مجانی از فضای زیادی برای ایجاد

  ایمیل استفاده کنند! به عنوان مثال اگه دامین شما   xxx.comباشه شما

  میتوانید تا 40 عدد ایمیل برای این دامین بسازید که ظرفیت هر کدام از آنها

  250 مگا بایت میباشد!  مثل  admin@xxx.com   ،  me@xxx.com  و ... 

  البته مثل اینکه اولش 25 مگ هست... در ضمن امکانات بیشتری در آمریکا

  وجود داره.  برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سرویس هایی که ارائه

  میشه اینجا رو بخونید.

  پس میشه گفت بی دلیل نبود این دعوتنامه ها رو درسایت Ebay  میفروختن!

  

 

+ آهنگ نینوا اثر استاد علیزاده...

   آهنگی زیبا و مناسب حال و هوای این روزها

 

+ فیلم تبلیغاتی محصول جدید هوندا

   تبلیغ جالبه! عجب ماشینیه!

 

 

بی تو با تو

                    بدان که آشنایی در مغرب است و پیوند در مشرق پس شتاب تو برای چیست؟ تا پیوند راهی دراز مانده... یاس آبی

   بی تو با تو

   آن روز با تو بودم
   امروز بی توام
   آن روز که با تو بودم 
   بی تو بودم
   امروز که بی توام با توام
    «حمید مصدق»

* آخر این هفته بزمایش سه روزه مهرورزان ولایت البته ورژن 3  را در پیش داریم!!

 

+ چگونه یک خواب خوب داشته باشیم

   مقاله ای جالب به زبان انگلیسی

 

+ ایمیل به موبایل!

   بدین روش میتونید مجانی به موبایل دوستانتان ایمیل بزنید --- <   mobile Number@teleflip.com

   به همین سادگی...متاسفانه برای داخل ایران جواب نمیده! :( 

 

+ با این موسیقی بی کلام زندگی  کنید ...

   چند دقیقه ای سکوت کن و فقط گوش بده ;)

   من بهش میگم آهنگ زندگی! وقتی به این آهنگ گوش میکنم

   برای دقایقی همه چیز رو فراموش میکنم و به آرامش میرسم...

   ممکنه قبلا جای دیگه ای به گوشتون خورده باشه.

 

سیب گلاب

 

 

                                                          سیب قرمز

                                                                          سیب گلاب مجید اخشابی...

 

اون روزی توی برنامه خانواده مجید اخشابی در مورد این آهنگ صحبت می کرد ...

میگفت: شعر این آهنگ از زبان سه نفر خونده میشه..

 

1- قسمت ابتدایی از زبان پدری هست که به دخترش میگه دختر و پسر فرقی با هم ندارند...

 

کی میگه بین دو تا نی ، یکیشون شکر نداره

نه عزیزم برا بابا دختر و پسر نداره

دخترا سیب گلابند ، مثل برفند ، مثل آبند

...

 

2- این قسمت از زبان مادر دختر هست که دخترش رو نصیحت میکنه و به اون نوید میده که یه

روزی شاهزاده ای میاد و...

 

یه روزی یکی میاد که مرکبش اسب سپیده

رو لباش سرخی شرمه ، تو چشاش برق امیده

زین اسبش نقره کوبه

چکمه هاش رنگ غروبه

...

 

3- قسمت پایانی هم از زبان همون شاهزاده هست که یه سیب میخواد نه ده تا! اما سیب سالم

میخاد نه گندیده!

 

جماعت یه دل دارم قصر طلا خونه شهرش!

صد تا باغ توی ده باغ  مهر و وفا نیمه مهرش

جماعت یه سیب مبخام

جهیزه اش زلف کمندش

مکنتش دامن پاکش،

ثروتش بخت بلندش

سیب گندیده نمیخام، ده نمیخام صد نمیخام!

جماعت یک دونه میخام اما سیب بد نیمخام...

 

حیف که این کلیپ فقط مربوط به قسمت سوم هست... دمش گرم علی معلم با شعرش.