ازدواج اینترنتی حرکتی با چراغ خاموش


*شرم برای زن زیبایی و برای مرد فضیلت است .

 

 

همانطور که می گویند

پرونده بسته شد

و قایق عشق بر صخره زندگی روزمره شکست

با زندگی بی حساب شدم

بی جهت دردها را ، فاجعه ها را

دوره نکنید و یا آزارها را

شاد باشید .

 

 دوست دارم روی اعلامیه فوت من  نوشته بالا حک بشه! شما تا حالا به این موضوع فکر کردید ؟

 

 

* ازدواج اینترنتی حرکت با چراغ خاموش :

شما تا چه حدودی با این مطلب موافق هستید. حتما بخونش .

 

 

ده فیلم برتر تاریخ سینما از نگاه منتقدان !

 

1. همشهری کین        : اورسن ولز

2. سرگیجه                 : آلفرد هیچکاک

3. قاعده بازی              : ژان رنوار

4. پدر خوانده 1 و 2       : فرانسیس فورد کاپولا

5. داستان توکیو           : یاسوجیرو ازو

6. اودیسه فضایی 1     : استنلی کوبریک

7. رزم ناو پوتمکین        : سرگر آیزن اشتاین

8. طلوع                     : ویلهم فردریش مورنا

9. هشتم و نیم           : فدریکو فلینی

10. آواز در باران           : استنلی دانن ، جین کلی

 

جای خیلی از فیلم ها خالیه! توی فیلم های بالا فکر می کنم همشهری کین ، سرگیجه و پدر خوانده برای مخاطبان هم جالب باشه .

 

 

* کلیپ زیبای  دل دیوانه  با صدای ویگن ... متن های داخل کلیپ واقعا قشنگه .

 

*بک گراند دسکتاپ من الان این تصویر شده! به نظر شما قشنگه؟ (وسیع باش و تنها)

 

 

برای تو :

نگه به خنده گل می کنم به یاد لبانت         ز هم شکفتن گل حال خنده های تو دارد

۳ نما

 

آدمی که در نبرد زندگی می خندد ، قابل ستایش است .       « برنارد شاو »

 

پلان 1 :

این روزا همش دلش می خواد بنویسه . هی بنویسه هی بنویسه تا خسته شه...

خوابش کم شده ، دیر می خوابه ، زود بیدار می شه ، صبح میزنه بیرون ، ظهر بر می گرده ...

بعد از ظهر باز می ره دم مغازه ،  همش پشت کامپیوتر.  شب بر می گرده ،

میاد و یکراست باز میره پشت کامپیوتر می شینه ....

می ره سراغ خاطراتش ، می ره سراغ نوشته هاش ... فکر فکر فکر .... بعد به ساعت

نگاه میندازه می بینه از 2 رد شده .. می ره بگیره بخوابه .. خوابش نمیبره ! به آسمون

نگاه می کنه و باز همون تک ستاره ای که چند شبی هست همدمش شده رو می بینه

بهش لبخند می زنه و می گه شبت بخیر ... و این جریان همین جوری ادامه داره ...

افتاده توی یه لوپ ! نمیدونه ایراد کار کجاست! شاید متغییرهای عمومی رو خوب تعریف

نکرده باشه ...!

 

پلان 2 :

 روزی که از دانشکده برق انصراف داد .. همش بهش سر کوفت می زد .. همش غر میزد!

می گفت : آبرومو بردی پیش غریبه و آشنا ! مردم می گن پسر فلانی نتونست درس بخونه.

متوجه نبود که تو به اون رشته علاقه نداشتی . می گفت تو مدرکت رو بگیر کاریت نباشه..

اما تو کاری رو که میدونستی درست تره رو انجام دادی . انصراف دادی و برگشتی.

وقتی اومدی و از دوباره شروع کردی .. اونم چه شروع کردنی .. وقتی نشستی

یه سال واسه کنکور خوندی ..اونم توی رشته ای که تا حالا رنگ کتاباشم ندیده بودی ...

وقتی خبر رسید که رتبه تک رقمی اوردی ... همه خوسحال شدن . اون از همه بیشتر .

وقتی هر چند  وقت یک بار تو رو  به مراسمی دعوت می کردند و تو تا اونجا که می تونستی

از زیرش در می رفتی !   اما باز به خاطر اون مجبور بودی بری ... حالا اون سینه خودش

رو داده بود جلو .. با افتخار راه می رفت .. می گفت پسرمه !پسرمه! نون حلال باباشو خورده .... 

مثل اینکه یادش رفته بود که تا همین چند وقت پیش داشت..

 

 

پلان 3 :

حالا باز اون داستان داره تکرار میشه .. اما اینبار از نوع دیگش.. چه زود یادش رفت .تو نشستی

داری واسه فوق میخونی تا امسال قبول شی و اون دائم گیر میده که چرا در نمیایی بیرون!

چرا همش سرت تو کتابه ؟! چرا همش پشت کامپیوتری؟! چرا نمیری بیرون ببینی چه خبره!

میدونم داری چی می کشی... فقط می تونم بهت بگم . قوی باش . هموم کاری رو که میدونی

درسته انجام بده... سخته توی چنین شرایطی خوندن . ولی خوب تو میتونی.. همونجور که قبلا ثابت کردی.

 

.

.

.

چند تا دیگه از آهنگ های آلبوم تا بی نهایت :
9-قصر شنی
10-شاپرک
11-خورشید عشق
12-کبوترهای سفید

 

برای تو :

 

دلی دارم که از تنگی در او جز غم نمی گنجد      غمی دارم ز دلتنگی که در عالم نمی گنجد

 

جنون


 
دوستی که شما را درک کند شما را می سازد .       « رومن رولان » 

احساس می کنم آب می شود قلبم

بسان شمع های میان شیرینی

روغنی از رخوت ،

نه شراب ،

پر می کند رگانم را ،

و احساس می کنم که می گریزند

روزهایم ،

خاموش و نجیب ، همچون یک غزال!

 

 

 

این روزا مادرم ازم می پرسه : " به چی داری فکر می کنی؟! پسرم باهام درد و دل کن ، بگو چته؟! آخه یه چیزی بگو ..."

سکوت می کنم و آخر سر بهش می گم : " چیزیم نیست ! به چیزی فکر نمی کنم ! "

ولی دارم دروغ می گم ! یه چیزیم میشه! خیلی دوست داشتم می تونستم باهاش درد و دل کنم اما خوب نمیشه . بعضی چیزها هست که نمیشه گفت .

 

گاهی وقتا تصمیم می گیرم که وبلاگ نویسی رو بزارم کنار ، ولی خوب یاد قولی که به خودم دادم می افتم و پشیمون می شم . قول دادم تا زمانی که نفس می کشم  تا زمانی که می تونم عاشق باشم ، اینجا رو  داشته باشم . دلم نمیاد ازش جدا شم ...

  

 

از دیگران :

 

دیدی اولش یه ایمیل با اندازه ی معمولی میزنه ٬ بعدش تو با یه ایمیل یه کم گنده تر جوابشو میدی ٬ بعد اون باز یه ایمیل یه کمی از مال تو هم گنده تر میزنه ٬ بعد تو یه ایمیل خیلی گنده تر از قبل میزنی تو جوابش . بعد همینجوری یواش یواش هی این ایمیل ها گنده تر و گنده تر میشه، تا اینکه یه قد خیلی خیلی بزرگ میشه دیگه . الآن تو نقطه ی اوجید ! حالا ازین به بعد هی کم کم قد ایمیله آب میره، کوچیک و کوچیک و کوچیکتر میشه ٬ اونقده کوچیک که حتی ازون ایمیله معمولیه اول هم کوچیکتر میشه قدش . آخرش دیگه اصلا یه جایی اون وسطها قطع میشه ! ....

 

این متن بالا از وبلاگ دیوونه هستش .. خیلی قشنگ مینوسه ...خیــلی .  نشستم همه مطالبش رو خوندم .  من که خیلی تحت تاثیر نوشته هاش قرار گرفتم!

 

داستان قطعه گمشده .... لینک از گل خونه .

 

رازهای عشق ...

 


برای تو :

 

نمی دانم چه گرمی کرده ای با دل نهان از من      که تا غافل شوم از وی ، روان سوی تو میآید

 

افسانه پاییز



If you have a big problem , don’t say oh! my God , I have a big problem .  say “ hey problem! I have a big God!





یه فیلم دیگه به کلکسیون فیلم های مورد علاقه من اضافه شد! دیشب فیلم افسانه پاییز رو دیدم . واقعا فیلم قشنگی بودش . اگه فیلم خور هستید و به بازی براد پیت هم علاقه دارید این فیلم رو از دست ندید . موضوع  فیلم  خیلی جالبه و ترکیبی از غم و شادی ، خوشبختی و ...  . یعنی با یه تصمیم اشتباه مسیر زندگی از این رو به اون رو میشه . اشتباهی که اگه رخ نمیداد  واقعا تا پایان فیلم باید از دیدن این همه گرمی و صفا لذت می بردیم . ولی خوب این تصمیم اشتباه باعث شد همه چیز تغییر کنه  و اون خانواده از هم پاشیده بشه .

 

+اون جمله انگلیسی بالا که نمیدونم از کیه رو یکی از دوستان برام فرستاده خیلی جالبه! لااقل واسه خود من .  الان توی همچین شرایطی هستم ! 

 

IQ :

ای کیو شما چنده؟ اگه دوست دارید ای کیو خودتون رو تست  کنید . توصیه میشه حتما این تست ای کیو رو انجام بدید! واقعا جالب هستش . هم طرحش قشنگه و هم سوالات استاندارد! البته همه سوالات بصری و منطقی هست . 40 تا سوال هست و 40 دقیقه وقت دارید! من خودم که تست کردم ای کیوم شد 116! ببینم  واسه شما چنده؟!  : )

 

لینک از : میثم

 

 

آلبوم جدید گروه آریان  با نام تا بینهایت

 

1-افسونگر
2-آروم آروم
3-بزار برم
4-گمشده من
5-کاشکی
6-مگه میشه؟
7-سکوت
8-طلسم
 

 

جی میل :

جدیدا باز از جی میل  صحبت زیاد میشه ! البته با توجه به امکانات جدیدی هم که تازه گیا بهش اضافه شده نمیشه تعجب کرد . اگه از دوستان من کسی هست که هنوز جی میل نداره ، بهم بگه تا براش بفرستم .

 

 

+در مورد اون جمله بوفلر دوستان  نظرات متفاوتی دادند! یه عده ای به کل ردش کردند و یه عدهای هم قبول! به نظر من که خیلی هم بی ربط نگفته! اما خوب  این جمله هم میتونه در مورد زنان صادق باشه و هم مردان!

نظرتون راجع به این نوشته اینجا چی هست؟  لینک از صبا

 

 

برای تو :

 

زمن تا چند بگریزی؟  بترس آخر از آنروزی           که چون پیدا شوی از دور ، منهم از تو بگریزم!

کلک و کپی رایت !


اگر شما هم  مثل من خیلی دوست داشتید که نرم افزار خوشنویسی  کلک را که قابلیت نوشتن شکسته نستعلیق رو داره ، داشته باشید ولی خوب به دلیل قیمت خیلی بالای اون که حدود 160،000 تومان است از خرید اون منصرف شدید . می تونید اون رو از اینجا به رایگان داونلود کنید!

زهرا توی وبلاگش در مورد اینکه آیا کپی رایت خوبه یا بد هست نوشته ! خوب به نظر من خوبه !‌ولی خوب به شرط اینکه به طور کامل اجرا بشه . الان توی ایران خیلی از مجموعه سی دی هایی که تحت عنوان کینگ و تاپ سی دی به بازار می آیند به طور غیر قانونی هست و حق کپی رایت رو رعایت نمی کنند . ولی خوب جالبه که خودشون بر میدارند روی سی دی قفل می می گذارند . بعضی نرم افزار ها هم  هستند که توی ایران به طور غیر منصفانه ای با قیمت بالا به فروش می رسند . خوب طبیعه که خیلی ها توانایی خرید اون رو پیدا نمی کنند و این سبب میشه که به دنبال کرک اون باشند . این موضوع فقط مربوط به دنیای نرم افزار و  کامپیوتر نمیشه . همه جا این موضوع هست . حتی توی دنیای وبلاگ نویسی و به نظر من نمیشه جلوی اینگونه کارا رو گرفت .

 آری ...

چنین است طبیعت زن : دوستت ندارد تا دوستش داری و چو دوستش نداری دوستت دارد.

                                                                                                    (میگوئل بوفلر)

 

سفید :

وقتی نمره ها را گرفت ، خندید و اشک ریخت . دیگر مهم نبود که امشب باز هم گرسنه است و پول شهریه  دانشگاه را ندارد . به این فکر کرد که جای خواهرهایش نیست که مجبور باشد صبح تا شب توی زیرزمین نمور ، پای دار قالی بنشیند.

لبخندی زد ، به آینده فکر کرد ، به روپوش سفید ، به لباس عروسی سفید ، به موهای سفید پدر  و برف سفید که آرام آرام روی زمین می نشست .

 

 

حرف دل  :

توی این چند روز اخیر وقتی از خواب پا می شم برای اینکه سرحال بیام باید حتما سیب وحشی گوش کنم ! واقعا موثر هست ، لااقل واسه من که اینجوریه . راستی مثل اینکه آقا دادش ما هم تازه گیا اینجا رو کشف کرده! از تیکه هایی که این چند روز اخیر واسم اومده متوجه شدم! نخون دادش! لطفا!

شما با جمله بالای میگوئل بوفلر چقدر موافق هستید؟!

 

 

چند تا لینک :

 

+ روزنوشته های بیل کلینتون   جالب و خوندنی است .

 

+ کتاب الکترونیکی راز داوینچی که به فارسی ترجمه شده است  رو می تونید  از اینجا داونلود کنید . حجم حدود 11 مگا بایت . فرمت pdf .

 

+ کلیپ جالب از جنگ آیکون های دسکتاپ !




از نام های حک شده بر سنگ :

«...چقدر از تو نوشیده بودم
 که توفان
صدا زد مرا از فراسوی خاکستریها
کسی پشت در بود
کسی پشت شاید
که ناگاه شب از بام افتاد... »