رقص با یورو ۲۰۰۸

سلام : ) آره! باز اومدم! بازم می نویسم! اما بهانه نوشتن این بارم چیه؟! خیلی وقته میخام بیام بنویسم اما هر بار منصرف میشدم یا حسش نبود! این بار بهانه برای اومدن اینجا یک آهنگ هست! آهنگی که خیلی از شما ها علی الخصوص فوتبال دوستان زیاد شنیدن! جام ملت های یورو 2008 ! یادش بخیر چه زود گذشت! اینروزها وقتی مسابقات لیگ برتر انگلستان و لالیگا و یا اسکودتو پخش میشه در ابتدای این مسابقات این آهنگ پخش میشه. امشب این آهنگ منو کلی به فضا برد و دقایقی طولانی منو وادار به رقص کرد! خند ه دار هست اما خوب چیکار کنیم دیگه! بعضی ها با ساز و دهل می رقصند، بعضی ها با شهرام شپره، بعضی ها با هایده، بعضی ها با آهنگ های ترکی ،  بعضی ها با .... ما هم با این آهنگ حال می کنیم! شاید از اثرات تنهایی باشه : دی اما خب وقتی باهاش دنس می کردم کلی روحیه گرفتم و کلی خنده ام گرفته بودم!  و این داستان همچنان ادامه داره! میرقصم! پس هنوز هستم! من شادم! هنوز چیزایی هت که منو جذب کنه. تنکس آو گاد!

عکس های زیادی از خوابیدن افراد مختلف در مکان های متفاوت از شعبه مترو کلاس و گرفته بودم که بزارم اینجا اما باشه واسه ی بعد.   در مورد بورس هم مطلب زیاد هست! فعلا فقط توئیت می کنیم!

فعلا این آهنگ رو که منو وادار به این نوشتن این پست کرد رو گوش کنید و هر کس باهاش دنسش گرفت به ما بگه تا دربست در خدمتش باشیم!

آهنگ با حجم پایین (خودم آپلود کردم و فقط شامل قسمت های زیبا و مورد علاقه بنده هست)

آهنگ با کیفیت بالاتر و حجم بالاتر