جنون


 
دوستی که شما را درک کند شما را می سازد .       « رومن رولان » 

احساس می کنم آب می شود قلبم

بسان شمع های میان شیرینی

روغنی از رخوت ،

نه شراب ،

پر می کند رگانم را ،

و احساس می کنم که می گریزند

روزهایم ،

خاموش و نجیب ، همچون یک غزال!

 

 

 

این روزا مادرم ازم می پرسه : " به چی داری فکر می کنی؟! پسرم باهام درد و دل کن ، بگو چته؟! آخه یه چیزی بگو ..."

سکوت می کنم و آخر سر بهش می گم : " چیزیم نیست ! به چیزی فکر نمی کنم ! "

ولی دارم دروغ می گم ! یه چیزیم میشه! خیلی دوست داشتم می تونستم باهاش درد و دل کنم اما خوب نمیشه . بعضی چیزها هست که نمیشه گفت .

 

گاهی وقتا تصمیم می گیرم که وبلاگ نویسی رو بزارم کنار ، ولی خوب یاد قولی که به خودم دادم می افتم و پشیمون می شم . قول دادم تا زمانی که نفس می کشم  تا زمانی که می تونم عاشق باشم ، اینجا رو  داشته باشم . دلم نمیاد ازش جدا شم ...

  

 

از دیگران :

 

دیدی اولش یه ایمیل با اندازه ی معمولی میزنه ٬ بعدش تو با یه ایمیل یه کم گنده تر جوابشو میدی ٬ بعد اون باز یه ایمیل یه کمی از مال تو هم گنده تر میزنه ٬ بعد تو یه ایمیل خیلی گنده تر از قبل میزنی تو جوابش . بعد همینجوری یواش یواش هی این ایمیل ها گنده تر و گنده تر میشه، تا اینکه یه قد خیلی خیلی بزرگ میشه دیگه . الآن تو نقطه ی اوجید ! حالا ازین به بعد هی کم کم قد ایمیله آب میره، کوچیک و کوچیک و کوچیکتر میشه ٬ اونقده کوچیک که حتی ازون ایمیله معمولیه اول هم کوچیکتر میشه قدش . آخرش دیگه اصلا یه جایی اون وسطها قطع میشه ! ....

 

این متن بالا از وبلاگ دیوونه هستش .. خیلی قشنگ مینوسه ...خیــلی .  نشستم همه مطالبش رو خوندم .  من که خیلی تحت تاثیر نوشته هاش قرار گرفتم!

 

داستان قطعه گمشده .... لینک از گل خونه .

 

رازهای عشق ...

 


برای تو :

 

نمی دانم چه گرمی کرده ای با دل نهان از من      که تا غافل شوم از وی ، روان سوی تو میآید

 

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:52 ق.ظ http://desperado.blogsky.com

من دوباره برگشتم.
خوشحالم که مثل همیشه خوب وخوب مینویسی

[ بدون نام ] شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:29 ق.ظ http://partizanha.blogsky.com

افسانه ۳ برادر شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:39 ق.ظ http://esmaeli2000.persianblog.com

سلام و درود بر شما هم میهن عزیز /من برای اولین بار به بلاگتون اومدم /بسیا زیبا و بااحساس و...می نویسید/موفق باشید /منتظر حضور سبزتون در وبلاگم هستم /ایام به کام شما

کریزی شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:26 ب.ظ http://crazy83.blogspot.com

بیا با من درد دل کن خوب ای بابا!

ع سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:23 ب.ظ http://eshg-az-koja.persianblog.com

salam omid jan. az in matlabet kheili khosham umad. har mogeh khasti ma hatim , ba ma dardeh del koni. gorbunet.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد