پرواز آوین...



قاصدک!

شعر مرا از بر کن،

برو آن گوشه باغ،

سمت آن نرگس مست،

و بخوان در گوشش: و بگو باور کن، یک نفر یاد تو را دمی از دل نبرد!

پس بیا...

فکر را نو بکنیم...

عشق را سر بکشیم...

زندگی، میگذرد...



وفتی ازدواج میکنی دیگه تنها برای خودت نیستی! اما وقتی پدر میشی دیگه اصلا برای خودت نیستی! : دی

آوینا خانم روز به روز داره بزرگتر میشه و دل باباش رو آب میکنه...

امروز آوین 2 ماه و 10 روزش بود که اولین پرواز هوایی خودش رو انجام داد! هنوز یکی دو ساعتی بیشتر از رفتنش

نمیگذره . دلم براش تنگ شده واسه شیطونی! واسه خرابکاری! واسه جیع کشیدن واسه دست و پا تکون دادنش

واسه خنده هاش واسه بغل کردنش...

امروز با مامانش رفتن دیدن مامان بززگ و بابابزرگش... استرس پرواز و اینکه خودم همراهشون نیستم رو داشتیم

اما خدا رو شکر طی تماس تلقنی اعلام شد که به سلامت رسیدن. الان تنهام و بعد از مدت ها فرصت کردم به اینحا

سری بزنم  و یه دل سیر صحبت کنم... دارم آهنگ الیله  عمرو دیاب رو گوش میدم... این چند وقته روتانا کلیپ پخش

میکنه و من خیلی دوستش دارم. به سبک قدیم که آهنگ زیاد معرفی میکردم. شما هم می تونید این آهنگ رو از

اینجا دانلود کنید و با من در این لدت سهیم باشید...

یه آهنگ عربی دیگه هم هست که اونم دوست دارم البته ماریا از من بیشتر دوسش داره...آهنگ نسیی الدنیا

از راغب علامه... اونم میتونید از اینجا دانلود کنید.


دفعه بعدی که اومدم یه آهنگ عربی دیگه رو معرفی میکنم که بیشتر از این دوتا دوست دارم و راست کار اینکه توی یه جاده خلوت پشت فرمون بشینی و گوش کنی و فریاد بزنی.........!!!!! کلا تکونم میده... مثل ملودی آرش...


از این وبلاگ خاطرات فراوان دارم. یه جورایی زندگی نامه من شده. هر چند که خیلی نشد که بتویسم اما بازم با مرور اون

خیلی از خاطرات مثل فیلم از جلوی چشمم عبور میکنه... از علت ساخته شدن و علت ادامه دار شدنش و همراها و

خوانندهای قدیمی و همیشگی اون و از دوستایی که با وجود بی معرفتی من بازم به اینجا سر میزنن و من رو شرمنده

میکنند. آوین که بزرگ بشه میشینه اینجا رو زیر و رو میکنه و از ذهنیات پدرم باخبر میشه... نمیدونم اون زمان کی هست.



راستی از بورس بگم که یه سهمی بود با نماد کفرا! این کفرا خانم پارسال تابسون 250 تومان بود و الان 5000 تومان!

یعنی 20 برابر!  اگر 100 میلیون سرمایه گذاری کرده بودید الان 2 میلیارد برداشت میکردید و میشدید میلیاردر!

بگذریم. خیلی درباش صحبت نکنیم بهتره!


اینو نگفتم که وسوسه بشید بدون مطالعه برید سراغ بورس! مطالعه ! مطالعه! مطالعه!



اینروزها خودم این سهما رو میخرم! توصیه به خرید نیست! چون بازار در نقاط حساسی هست و وضعیت سیاسی هم...


بساما 240

ثمسکن  165

دی 155

وایران 130

فزرین 550؟!



البته اینا با توجه به شرایط امروز هست و ممکن هست چند روز دیگه نظرم بنده تغییر کنه.


خلاصه دوستدار همتون هستم ...سعی کنید آرامش داشته باشیدو راه درست زندگی کردن رو بیاموزید و به دیگران

هم یاد بدید... به پدر و مادر خود نیکی کنید. دست ناتوان را بگیرید. آزاده باشید! ماه محرم هست...


===============================================

خداوندا از آنجا که بودیم برخاستیم لکن به آنجا نرسیدیم که خواستیم.

الهی! همگان در فراق تو می سوزند و دوستدار در دیدار، چون دوست دیده ور گشت دوستداررا با شکیبایی چه کار؟

الهی! با بهشت چه سازم و با حور چه بازم. مرا دیده ای ده که از هر نظری بهشتی سازم.

الهی! گل بهشت در چشم عارفان خار است و جوینده تو با بهشت چه کار است.

الهی! اگر بهشت چشم و چراغ است، بی دیدار تو درد و داغ است.

الهی! بهشت بی دیدار تو زندان است و زندانی را به زندان بردن نه کار کریمان است.

الهی! اگر به دوزخ فرستی دعوی دار نیستم و اگر به بهشت فرمایی بی جمال تو خریدار نیستم، مطلوب ما برآر که جز وصل تو طلبکار نیستم.

الهی! ای نزدیک تر از ما به ما، مهربان تر ازما به ما، نوازنده ی ما بی ما، به کرم خویش نه به سزای ما، هرچه کردیم تاوان بر ما، هرچه تو کردی باقی بر ما، هرچه کردی به جای ما، به خود کردی نه به سزای ما.

الهی! گرفتارآن دردم که تو داروی آنی، بنده آن ثنایم که تو سزاوارآنی، من در تو چه دانم؟ تو دانی. تو آنی که مصطفی گفت من ثنای تو را نتوانم شمرد آنگونه که تو بر نفس خویش ثنا گفتی.

الهی! مران کسی را که خود خواندی. ظاهر مکن جرمی را که خود پوشیدی.

کریما! میان ما و تو داور تویی، آن کن که سزاوار آنی نه آنچنان که سزاوار ماست.

و بدان که دوستان خاک، تو را جویانند و زبان حال گویانند:
ای جوانان غافل و ای پیران جاهل، دیوانه اید که نمی بینید و بر حال ما نمی نگرید. که ما در خاک و خون خفته ایم و چهره در نقاب نهفته ایم. ما نیز پیش از شما در بساط کامرانی بوده ایم و انبساط جهان فانی نموده ایم و عاقبت شربت مرگ چشیدیم و از زندگانی دنیا وفا ندیدیم تا خبر شدیم و خود را دیدیم. جان بر باد فنا بر دادیم و بر خاک عنا افتادی. اینک رخساره به خاک آمیخته و دندان ما ریخته و زبان ما فرابسته و دهان ما در هم شکسته. تمام اعضا زخم خورده و روح ما پریده و سبزه از خاک ما دمیده. ما در خاک تیره، شما به خاک خیره....مناجات خواجه عبدالله انصاری....




دوستتون دارم...

زود میام!

فعلا!