به امید دیدار دوباره ...


دل غمین تر از همه

                    کسی است که

                                   همتش بلند

                                           مردانگیش بسیار

                                                                   و

                                                                   دستش تهی باشد .       « امام علی (ع)  »

 

 

تو را من چشم در راهم

شباهنگام که می گیرند در شاخ تلاجن

سایه ها رنگ سیاهی وزان دلخستگانت راست اندوهی فراهم

تو را من چشم در راهم

شباهنگام در آن دم که بر جا دره ها

چون مرده ماران خفتگانند

در آن نوبت که بندد دست نیلوفر به پای سرو کوهی دام

گرم یاد آوری یا نه...

من از یادت نمی کاهم

                   تو را من چشم در راهم!



                                       To ra chashm dar raham


 

 آش خوری

 

حرف زیاد دارم برای گفتن ...خیلی زیاد ... ولی ترجیح میدم سکوت کنم و فقط میگم :

به امید دیدار دوباره ...

اگه بدی از ما دیدید به بزرگی خودتون ببخشید . اگه ناخواسته موجب دلخوری عزیزی

شدم  همین جا ازش معذرت می خوام .حرف آخر اینکه  مواظب خودتون باشید .

 

 

پی نوشت :

قصد نداشتم در آخرین پست لینکی داشته باشم ..ولی متاسفانه اتفاق ناگواری که برای

یکی از خوبان پیش اومد باعث شد تا نتونم جلوی خودم رو نگه دارم...

 

غریبانه ترین شب یلدای عمرم ...

 

خوشا به حالش که روح بلندش از این جسم خاکی رها شد و  رفت به ان بالا بالا ها ...

خدایش بیامرزد ...

 

مـا لعبتـکانـیم و فلـک لـــعـبت بــاز

از روی حقیقتی ، نه از روی مجاز

یک چند در این بــساط بازی کردیم

رفتیم به صندوق عـدم یک یک باز

                                                        «خیام »



e.sarbaz [at] gmail [dot] com