خدا هم آبی است

 

وقتی طلوع کردی من آن بالا بودم. پشتِ شیشه محوِ تو. آخ که گاهـی پایین

چقدر بهتر از بالاست! تو نمی دانستی من چه بازی غریبی را شروع کرده ام.

تو آن پایین مثل یک حجم آبی می درخشیدی و من به هر چه رنگ آبـــی بود

حسودی ام می شد. بعد هر دو سوارِ آن اسب سفید شدیم که بال نداشت

و فقط مثل دیوانه ها خیابان های سبز را می پیمود و می شمـرد و می بویید

و تمام می کـرد و دوباره می شمرد و تمام می کرد و سه باره می شمرد و

تمام می کرد و دل من چقدر کوچک و تنگ بود. می خواستم بگذارم ش هزار

بار خیابان ها را نمام کند تا دل ام بزرگ شود و باز بزرگ شود و بزرگ تـر شود

و آن قدر بزرگ شود تا تو در آن جا بگیری. اما نشد و نمی شود. تو گفتی برو

آنجا. کنار دیوار. من می خواستم دیوار را آنچنان بکوبم که تکه تکه شود تا هر

دو از بن بست رها شویم اما تو جیغ کشیدی و من به خاطر تو جلــوی دیــوار

ایستادم و هـر دو به دیوار زل زدیم که چه قدر بلند بود و ضخیم بود و سخـت.

دیوار به ناتوانی و حقارت ما پوزخـند می زد و من لــــــج ام گرفته بود. بعــد تو

چشم های سبزت را به من دادی که چه قـــدر آبی بودند و من چشم هام را

به تو و تو هنوز نمی دانستی من چه بازی غریبــی را شروع کرده ام. بعد من

به دست هات خیره شدم و همه معصومیت زندگی را در آن ها دیدم و بر خود

لرزیدم. مثل دریا آبی بودند یا انگار تکه ای از آسمان بودند که روی زمین افتاده

بودند. بعد من با قلم سبزی، تمامی حرمت آن دست های آبی را بوسیـــدم و

فهمیدم که خدا هم آبی است.

                                                            "روی ماه خداوند را ببوس"

 

چند تا پیشنهاد تلویزیونی:

 

- روشنایی های شهر:  یکشنبه شب ها ساعت 21:00 از شبکه دو

  درباره زندگی 4 جوان که با هم دوست هستند. امیر که راوی داستان هم هست

  ماجرا رو به صورت وبلاگ گونه ای بیان میکنه.

 

- سینما یک: سری جدید اون، بزودی پنجشنیه شب ها از شبکه یک  

                 از crash  گرفته تا راننده تاکسی و ...

 

...اولین شب آرامش، کوله پشتی، نرگس، مردم ایران سلام!، دایی سمسام و...

 

 

+ آهنگ زیبایی دیگر از امیر حسین مـــدرس

   یه آینــــــه به من بدین، تا خودمو پیدا کنم

   کلیدی میخام که با اون قفل دلم رو وا کنم

   یه پنجره به من بدین که رو به رویا وا بشه...

   لینک از آی آر تی وی

 

+ یک موسیقی بی کلام از Vanessa Wiliams

   به نظر من که واقعا زیباست!

 

 

 

عطر شقایق

 

توی یکی از همین خونه ها، همین نزدیکی ها، دلِ یکــی آتیش گرفته. از روی

بام هم که نیــگا کنید می بینید که از توی پنجـــره ی یکی از خونــــه ها آتیش

می ریزه بیرون. دل یکی آتیش گرفته. تو اومدی اما کمی دیر. از ته یک خیابون

دراز. مث یک سایه نگرانی. کمی دیر اومدی اما حسابی تجــــلی کردی و دل

یکی رو آتیش زدی. به من می گــن چیزی نگو. نباید هم بگم اما دل یکی داره

آتیش می گیره. دل یکی این جا داره خاکــستر می شه. کمی دیر اومدی اما

یک راست رفتی سر وقت دل یکی و دست کردی تو سینــــه اش و دل ش رو

آوردی بیرون و انداختی تو آتیش و بعد گذاشتی ســــر جاش. واسه ی همینه

که دل یکی آتیش گرفته و داره خاکستر می شه. یکی داره تو چشـــات غرق

میشه. یکی لای شیارهای انگشتات داره گم میشه. یکی داره گُــر می گیره. 

دل یکی آتیش گرفته. کسی یه چیکه آب بریزه رو دل اش شاید خنــــک شه.

میون این همه خونه که خفـــــه خون گرفته اند یک خونه هست که دل یکــی

داره توش خاکستر می شه. یکی هوس کرده بپره تو دستـــــات و خودش رو

غرق کنه. یکی می خواد نیگات کنه. نه، می خواد بشنفتت. می خواد بپــــره

تو صدات. یکی می خواد ورت داره و ببردت اون بـــالا و بذاردت رو کوه و بعــــد

بدوه تا ته دره و از اون جا نیگات کنه. یکی می ترسه از نزدیک تماشــات کنه.

یکی می خواد تو چشات شنا کنه. یکی اینجا سردشه. یکی همه اش شده

زمستون. یکی بغض گیر کرده تو گلوش و داره خفـــه می شه. وقــــتی حـرف

می زدی، یکی نه به چیزایی که می گفتی که به صدات، به محض صــــــدات

گوش می داد. یکی محو شده بود تو صدات. یکی دل تنگه. توی یکی از همین

خونه ها،  همین نزدیکی ها، دل یکی آتیش گرفته. کسی یک چیکه آب بریزه

رو دل اش شاید خنک شه.                         

                                                             "روی ماه خداوند را ببوس"

 

+ آهنگ عطر شقایق از استاد افتخاری

   دلم گرفته امشب، در خلوت شبانه

 

+ دیداری از آسایشگاه سالمندان نشاط مهریز

   حرکتی زیبا

 

+ تجربه دوباره سوختن

  بخش اول ، بخش دوم

  مطلب فوق العاده جالب و قابل تامل در مورد پارتی های شبانه و ...

 

دنبال آهنگی هستم که  توی قسمتی از سریال این هفته اولین شــب آرامش

وقتی نوشین سوار ماشین پیمان شد، از ضبط پیمان پخش می شد. موسیقی

بی کلامی که خیلی خوشگل بود. کسی میدونه اون آهنگ از کیه؟!

 

 

Arrivederci Zizo -- خداحافظ زیزو

 

                                                              grosso kiss world cup

 

ایتالیا قهرمان شد. خیلی خوشحالم. هورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررا!

فینال عجیبی بود. با همه خوشحالی های آخر بازی چند نکته بود که ناراحتم کرد.

پایان غم انگیز افسانه زی زو، اشک های تورام و لحظات تلخ ترزه گه. توی پست

قبلی در مورد ترزه گه گفته بودم که واقعا خطرناکه و ازش می ترسیدم. امــا همین

بازیکن که خیلی هم دوسش دارم و از نظر تریپ و اخلاق از بازیکن های مورد علاقه

من هست اینبار تاوان دلشکستگی من در یورو 2000 رو اینجا داد. کاش یکی دیگه

پنالتی رو خراب می کرد.

از وداع تلخ زیدان ناراحتم . کاش اون اتفاق نمی افتاد. وقتی ماتراتــزی پشت ضربه

پنالتی قرار گرفت نفس توی سینه ام حبس شد. واقعا لیپی ریسک بزرگی کرد.

در آخر اینکه فرانسه بهتر بازی کرد و اگه بازیو هم می برد اونقدر ناراحت نمی شدم.

در هر حال به تمامی عاشقان ایتالیا این قهرمانی رو تبریک میگم.  مبارک باد :‌)

حالا پیتزا مهمون من!‌

 

Love hurts

 

 

Love hurts

 love scars, love wounds and mars.

Any heart not tough nor strong enough.

To take a lot of pain, take a lot of pain.

Love is like a cloud holds a lot of rain.

Love hurts, love hurts.

...

I'm young, I know, But even so
I know a thing or two - I learned from you
I really learned a lot, really taught me a lot
Love is like a flame It burns you when it's hot
Love hurts, love hurts

...

 

بایستی ولوم رو + کنی و با صدای بلند باهاش همراه شی...  آهنگ از  Nazareth

برای دانلود آهنگ روی متن بالا کلیک کنید...

 

 

*******جام جهانی

هنوز توی حال و هوای بازی ایتــالیا آلمان هستم، طوری که بازی کسل کننده

پرتغال و فرانسه به جز 4 5 دقیقه پایانی اصلـاً جذابیتی برام نداشت. حالا که

به خواسته اول خودم که همانا حذف آلمان توسط تیم محبوبم ایتــالیا بود بازی

فینال برایم به این دلیل مهم هست که میخواهیم انتقام یــــورو 2000 رو از این

فراسوی های خروس نشان بگیریم! خداییش یورو 2000 قهرمانی حــق ایتالیا

بود و فرانسه با خوش شانسی محض و گل های وقت ضافه و طلایی قهرمان

شد. امیدوارم که دیوید ترزگه که گربه سیاه ایتالیا هست و منم بدجوری بهش

اعتقاد دارم در این بازی هم مثل بازی های قبل فرانسه روی نیمکت ذخیره ها

باشه. ایتالیا شایسته قهرمانی هست. دقت کردید خوشحالی گرُوســـو بعد

از گلی که به آلمان زد چقدر شبیه به خوشحالی نیکولا برتی (عشق سابق)

بعد از گلی که توی جام جهانی 90 زد بود.

 

 

************

دیشب ضد حال عجیبی خوردم. عروسی یکی از دوستان بود. اما متـــــاسفانه دیروز

صبح پسر عموی داماد بر اثر تصادف فوت کرد! حالا باید به جای عروسی در مراسم

ختم شرکت کنیم. دلم برای داماد (دوست گرامی) خیلی سوخت. چقــدر برای این

شب نقشه کشیده بود. یکسال بود که نامزد کرده بودند.

 

 

+ آنها که خون دادند، اینها که اون دادند.

   خواستم بدین طریق از این نوشته ناصر خالدیان در محکوم کردن جماعتی که بیماری

   روانی همجنس بازی خود رو تبلیغ می کنند حمایت کنم! البته به شیوه نیــــک آهنگ

   دیروز فیلم In Hell رو دیدم. در همین راستا به این جماعت توصیه اکـــید می کنم تا

   این فیلم رو حتما ببینند. باشد که رستگار شوید! شاید هم برخی از آنها تحریک بشن

   :))  اللهُ اَعلم!

 

+ زن شناسی

  سایتی مفید برای بانوان محترمه!

 

+ گالری ما: شامل نقاشی، معرق و طراحی

  نمونه کارهای هنری یه زوج هنرمند. واقعا زیباست.  

 

+ چگونه یک سودوکو را حل کنیم؟!

   به انگلیسی

 

ایتالیانوووووووووو! جووولیانو!

italiano

 Mile grazie GrOoSO                                                                                 

                                                                               خیلی خیلی متشکرم گرُسو!

 

از خوشحالی در پوست خودم نمی تونم بگنجم! شاید امشب خاطر انگیزترین

شب فوتبالی برای من باشه. دوست دارم برم توی خیابون داد بزنم! اما به

جای اون میام اینجا میگم. اشک شوق خیلی خوب چیزیه! از اول بازی اعتقاد

داشتم که ایتالیا میتونه! و تونست. آلمان با 15 یار هم نتونست جلوی ایتالیا

رو بگبره! ماتراتزی رو نگا بعد از گل اول چطور داور بازی رو بغل میکنه!

منظور از ۱۵ تا . ۱۱ بازیکن + تیر افقی + تیر عمودی+ تماشاگرها+ داور!

نیمه اول که تموم شد الهام گفت دادش من میرم بخوابم . چون هر وقت بیدار

موندم تیم مورد علاقه ام باخته! فقط قول بده اگه ایتالبا برد بیدارم کنی تا با

خیال راحت بقیه شب رو بخوابم! منم گفتم: حتما!

گل اول رو که گرُسو به زیبایی زد از شادی پریذم بالا ولی چون ترس داشتم

توی اون یک دقیقه بازی برابر شه الهام رو صدا نکردم! اما گل دوم زو دل پیرو

زد رفتم و از خواب بیدارش کردم و اونم بهت زده پا شد و اومد پیش تی وی!

خیلی خوشحال شد. اون یک دقیقه پایانی سرپا بازی رو نگا می کردم! زده

بود به سرم و وقتی داور سوت رو زد از تی وی بازیکن ها رو بوسیدم : ))

از کدوم بازیکن بگم؟ همشون عالی بودن زا بوفون گرفته یا یاکوئینتا! ای ول.

کاش الان توی خیابون های رم یا میلان بودم :)  من امشب چه جوری خوابم

میبره؟! تفاوت آرژانتین با ایتالیا در اینه ......امشب مبخام مست بشم!

 

حالا امشب همه ی این آلمانی ها رو به پیتزا خوردن دعوت می کنم. هاهاها

شما باشید که دیگه پنالتی زن های انگلیسی رو مسخره نکنید...

هیپیپ هوررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررا