آی‌ لاو یو!

 

love

I love you

 

There are those who think that love comes with a lifetime guarantee,
But we know from those around us, that this may not always be,
It’s the simple things that come between a father and a son,
But when they try to talk, the knives are out before they have begun;

Well that was me, and I have seen the light that shines for eternity,
Because I learned to say the words “I love you;”

So many hearts have been broken by the lies of history,
And so many arms are still open for that final mystery;
We must show respect for all the rest, and what a man believes,
And the one who died upon the cross, well he is the one for me,
And he said “Come with me and you will see the light that shines
For eternity, be strong and learn to say the words “I love you;”

And this endless road that we are on just keeps on going round,
But there’s one destination that always is here to be found;

So come with me, and you will see the light that shines for eternity,
Be strong and learn to say the words “I love you,”
Be strong and learn to say the wordsI love you,” the words “I love you,”
The words “I love you,” the words “I love you.”

 

+ آهنگ آی لاو یو

   کریس دی برگ

  

+ سایتی برای دانلود فایل های صوتی مربوط به قصه هایی کودکانه به زبان انگلیسی

   بسیار مفید برای تقویت قدرت شنیداری شما

 

+ چهارشنبه سوری مدرنیته!

   چهارشنبه سوری هم چهارشنبه سوری های قدیم!

 

هر که دل آرام دید...

 

«در عرصه گیتی کسانی هستند که از غم خویش پلی برای شاد کردن دیگران می زنند»

 

 

هر که‌ دل آرام‌ دید از دلش‌ آرام‌ رفت‌
چشم‌ ندارد خلاص‌ هر که‌ در این‌ دام‌ رفت

یاد تو می‌رفت‌ و ما عاشق‌ و بی‌دل‌ بدیم‌
پرده‌ برانداختی‌ کار به‌ اتمام‌ رفت

ماه‌ نتابد به‌ روز چیست‌ که‌ در خانه‌ تافت‌
سرو نروید به‌ بام‌ کیست‌ که‌ بر بام‌ رفت

مشعله‌ای‌ بر فروخت‌ پرتو خورشید عشق‌
خرمن‌ خاصان‌ بسوخت‌ خانه‌گه‌ عام‌ رفت

عارف‌ مجموع را در پس‌ دیوار صبر
طاقت‌ صبرش‌ نبود ننگ‌ شد و نام‌ رفت

گر به‌ همه‌ عمر خویش‌ با تو برآرم‌ دمی‌
حاصل‌ عمر آن‌ دم‌ است‌ باقی‌ ایام‌ رفت

هر که‌ هوایی‌ نپخت‌ یا به‌ فراقی‌ نسوخت‌
آخر عمر از جهان‌ چو برود خام‌ رفت

ما قدم‌ از سر کنیم‌ در طلب‌ دوستان‌
راه‌ به‌ جایی‌ نبرد هر که‌ به‌ اقدام‌ رفت

همت‌ سعدی‌ به‌ عشق‌ میل‌ نکردی‌ ولی‌
می‌ چو فرو شد به‌ کام‌ عقل‌ به‌ ناکام‌ رفت‌

 

سعدی

 

چند روز پیش به صورت کاملا  اتفاقی این شعر رو زمزمه میکردم!

ترانه قدیمی و خیلی جالبی هست. از داداش پرسیدم خواننده این

آهنگ کیه، گفت : جمال الدین منبری ... دنبال این آهنگش توی

نت گشتم اما متاسفانه پیداش نکردم. اما خوب توی جستجوهام

به یه سایت خیلی جالب برخوردم! سایتی که شامل چهار کاست

ترانه برای کودکان هست... واقعا برام جالب بود. دانلود کردم و

گوش دادم. لااقل برای بچه های خواهرم خیلی جذاب و شنیدنی

بود. حیفم اومد بهش لینک ندم.لینک چند تا از آهنگ هایی که دانلود

کردم و به نظرم خیلی خوشگلند: خورشید خانم ، لالایی ، عروسک ،  

گنجشک اشی مشی  فرزندان ایران . فکر کنم باید همه رو دانلود کنم :دی

یکی نیست بگه آخه مرد گنده خجالتم خوب چیزیه!!  :))

 

+ سایت نونهال   

   مجموعه ای از ترانه های کودک

در ضمن در این سایت آهنگ از جمال الدین منبری هم بود که

اصلا ربطی به بقیه آهنگا نداره و برای کودکان نیست. اما خوب

زیبا و پرمعنا هست. فعلا یکیشو دانلود کردم.. با نام    جلوه یار

 

 

+ درس هایی که از پنگوئن ها یاد گرفتم

   گفتگو با «لوک ژاکه» مستند ساز فرانسوی دریاره فیلم «راهپیمایی امپراطور»

* زوج هاى پنگوئن باید الگوى ما آدم ها باشند، فکر نمى کنم آمار طلاق بین آنها بالا باشد!

 

هفته ای که گذشت دو تا تصمیم شجاعانه گرفتم!!!!؟

یکی اینکه توی فلیکر ثبت نام کردم  و چند تایی عکس اونجا قرار دادم!5

آدرس فلیکر من

دوم اینکه یه وبلاگ توی بلاگفا راه انداختم که  میخام توی اون در مورد

مسائل روزمره بنویسم. البته به صورت گاه نوشت!

آدرس وبلاگ  گاه نوشت های من!

 

 

+ متن تمام ترانه های کریس دی برگ

   واقعا متن های زیبایی هستند...

 

مو به مو!

می گویند ازدواج کنیم تا به کمال برسیم. خیر، به کمال برس تا ازدواج مناسبی کنی.

                                                                                    دکتر شاه پرویزی

                                                                       

 

واژه واژه
سطر سطر
صفحه صفحه
فصل فصل
گیسوان من سفید می‌شوند
همچنان که سطر سطر
صفحه های دفترم سیاه می‌شوند

خواستی که به تمام حوصله
تارهای روشن و سفید را
رشته رشته بشمری
گفتمت که دست های مهربانی‌ات
در ابتدای راه
خسته می‌شوند


گفتمت که راه دیگری انتخاب کن:
دفتر مرا ورق بزن!
نقطه نقطه
حرف حرف
واژه واژه
سطر سطر
شعرهای دفتر مرا
مو به مو حساب کن!

                                  قیصر امین پور

 

 

* واقعا برای برانکو به خاطر بازی دادن به ستار زارع و معدنچی متاسفم

  شاید هم باید برای جواد کاظمیان متاسف بود که به این روز افتاده!

 

 

+ وبلاگ های آموزشی زبان

 

  آموزش زبان فرانسه ای

  آموزش زبان اسپانیایی

  آموزش زبان انگلیسی

  آموزش زبان ایتالیایی

  آموزش زبان آلمانی

  آموزش زبان هندی

  آموزش زبان ترکی

  آموزش زبان کردی

 

 

+ دو آهنگ زیبا از آثار  آهنگساز  برجسته ایرانی مجید انتظامی

 

                                       سمفونی ایثار        آهنگ اسارت

موسیقی متن فیلم دوئل :)

واقعا زیبا هستند و البته غرورانگیز!

 

+ اینم از آهنگ سمفونی سوپر مایرو!

   همون بازی معروف قارچ خور... یادش بخیر.

 

 

سه قطره!

 

«زیباترین لبخند متعلق به لبخند پس از گریه است»  :)

 

 

روزی هنگام سحرگاهان، رب النوع سپیده دم از نزدیکی گل سرخ

شکفته ای می گذشت. سه قطره آب بر روی برگ گل مشاهده

نمود که او را صدا کردند.

 

چه می گویید ای قطرات درخشان؟

می خواهیم در میان ما حکم شوی.

مطلب چیست؟

ما سه قطره ایم که هر یک از یک جایی آمده ایم می خواهیم

بدانیم کدام بهتریم.

اول تو خودت را معرفی کن.

یکی از قطرات جنبشی کرد و گفت:

من از ابر فرود آمده ام. من دختر دریا و فرزند اقیانوس مواجم.

دومی گفت:

من ژاله ام، مرا مشاطه صبح و زینت بخش ریاحین و اهاز می نامند.

دخترک من تو کیستی؟

"من چیزی نیستم. من از چشم دختری افتاده ام، نخستین بار

 تبسمی بودم، مدتی دوستی نام گرفتم، اکنون اشک نامیده

 می شوم."

 

دو قطره اولی از شنیدن این سخنان خندیدند اما رب النوع، قطره

سومی را به دست گرفت و گفت:

هان به خود آیید و خودستایی ننمایید. این از شما پاکیزه تر و

گرانبهاتر است.

اولی گفت: من دختر دریا هستم.

دومی گفت: من دختر آسمانم.

رب النوع گفت: چنین است اما این بخار لطیفی است که از قلب

برخاسته و از مجرای دیده فرود آمده است!

 

این بگفت و قطره اشک را مکید و از نظر غایب گشت.

 

                                                                                 سیده حمیده حسنی

                                                                                   ضمیمه چاردیواری

                                                                                    روزنامه جام جم

 

 

 

+  101 tips for improving childrens behaviour

   مطمئنا یه روزی به دردتون میخوره.

 

+ Pivi mobile photo printer

   پرینتر مخصوص موبایل...مامانه! :)

 

+ مدل لباس

   وبلاگی جالب در مورد لباسهای مد روز بانوان!

 

+ یه آهنگ زیبای ترکیه ای از گورکان

   لینک از وبلاگ شیز