مو به مو!

می گویند ازدواج کنیم تا به کمال برسیم. خیر، به کمال برس تا ازدواج مناسبی کنی.

                                                                                    دکتر شاه پرویزی

                                                                       

 

واژه واژه
سطر سطر
صفحه صفحه
فصل فصل
گیسوان من سفید می‌شوند
همچنان که سطر سطر
صفحه های دفترم سیاه می‌شوند

خواستی که به تمام حوصله
تارهای روشن و سفید را
رشته رشته بشمری
گفتمت که دست های مهربانی‌ات
در ابتدای راه
خسته می‌شوند


گفتمت که راه دیگری انتخاب کن:
دفتر مرا ورق بزن!
نقطه نقطه
حرف حرف
واژه واژه
سطر سطر
شعرهای دفتر مرا
مو به مو حساب کن!

                                  قیصر امین پور

 

 

* واقعا برای برانکو به خاطر بازی دادن به ستار زارع و معدنچی متاسفم

  شاید هم باید برای جواد کاظمیان متاسف بود که به این روز افتاده!

 

 

+ وبلاگ های آموزشی زبان

 

  آموزش زبان فرانسه ای

  آموزش زبان اسپانیایی

  آموزش زبان انگلیسی

  آموزش زبان ایتالیایی

  آموزش زبان آلمانی

  آموزش زبان هندی

  آموزش زبان ترکی

  آموزش زبان کردی

 

 

+ دو آهنگ زیبا از آثار  آهنگساز  برجسته ایرانی مجید انتظامی

 

                                       سمفونی ایثار        آهنگ اسارت

موسیقی متن فیلم دوئل :)

واقعا زیبا هستند و البته غرورانگیز!

 

+ اینم از آهنگ سمفونی سوپر مایرو!

   همون بازی معروف قارچ خور... یادش بخیر.

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
سارا (سایبان عشق) پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:03 ب.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

سلام داداشی.
منم کاملا موافقم! سعی کن اول کامل بشی و بعد یه ازدواج موفق!
امیدوارم که در هر صورت به کمال برسی!
راستی داداشی جات سبز سفر بودم. به یادت بودم زیاد!
آرزوی شادی برات دارم.
قربانت سارا

تیلدا جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:28 ب.ظ http://jamealast.blogspot.com

سلام خوبی؟
می دونی من فکر می کنم به جای واژه کمال بهتره بدونیم که ما فقط باید متعالی تر بشیم . چون خداوند همه ما را کامل خلق کرده و هیچی برامون کم نگذاشته، فقط ماها اونقدر گرفتار روزانه هامون شدیم که خودمون رو فراموش کردیم.
اگر هر فردی خودش را پیدا بکنه یافتن آینه ای که انعکاس تجلی رفتار صحیح اون باشه میشه یک رابطه خوب یا یک ازدواج مناسب.
عشق چون یک آینه است آنگاه که دیگری را دوست دارید آینه او می شوید و او نیز آینه شما... و در منعکس نمودن عشق یکدیگر، نامتنهاهی را می بینید.( لئو بوسکالگیا)

ابراهیم شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:29 ب.ظ http://amanollah.blogfa.com

سلام. آقا امید. خاطرم هست آن اوایل که وبلاگت را راه انداختی، یک موسیقی زیبا را در وبلاگت قرار داده بودی. راستش من می خواهم سی دس آن را بخرم. می توانی محبت کرده و مشخصات آن را به من بدهی؟
شاد باشی. ابراهیم

jojo دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:09 ب.ظ

جزایر و اقیانوسها را در می نوردم
کنار تو می نشینم
بر مویت دست میکشم
با تو سخن می گویم
و بر میگردم
بی آنکه مرا دیده باشی
حیرت مکن که پنجره باز است و عروسکهایت میخندند!


غریبه سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:20 ق.ظ http://www.matroud.com

اونقدر مطلب تو همین یه پست بود که ناگزیر بهت لینک دادم...

سیبگل سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:53 ب.ظ

خیلی حرف قشنگیه . منم قبولش دارم . شعر خیلی قشنگیه . اما خیلی خوب منظورشو نمی فهمم ( چه کنم باید حقیقت رو اعتراف کرد ) خیلی ممنون که انقدر بهم سر می زنی بابالنگ دراز نامرئی عزیز . ؛) متاسفانه آهنگ ها رو هم نتونستم دانلود کنم :( این کیبورد ( تو سایت ئانشگاه ) افتضاهه و اعصابم رو به هم ریخت :پی . رفتم دیگه ....

رضا دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:56 ق.ظ

اگه راست میگویی اهنگ کارتن بچه های الپ که مجید انتظامی ساخته توی سایتت قرار بده.اگه این کار را انجام دادی منا خبر کن.ممنون

محسن پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:09 ب.ظ

سلام
اگر سی دی سمفونی ایثار با صدای حمید حامی رو دارید من خریدارم
لطفا
خیلی دنبالش گشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد