عشق است ایتالیا!

 

 بوفون

 

تیرماه ۶ سال پیش در چنین روزهایی در دیدار نیم نهایی جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان تیم محبوب من ایتالیا در مقابل میزبان آماده رقابت ها قرار گرفت و در یک بازی رویایی و تراژیک آلمان های جاه طلب رو شکست داد...  

این لینک مطلبی هست که اون شب نوشتم و کلی سوژه شد! اون موقع ها وبگرد قهاری بودم اما خوب امشب در سکوت و خلوت برای خودم می نویسم... 

امشب ایتالیا در بازی ۱/۴ نهایی یورو ۲۰۱۲ مقابل انگلیس قرار گرفت و شرایط بازی یه جورایی شبیه بازی اون شب بود و خدا رو شکر که ایتالیا امشب نیز سربلند بیرون اومد و بعد از کلی فرصت های طلایی که از دست رفت با درخشش بوفون و پیرلو در ضیافت پنالتی ها انگلیس رو شکست داد. 

حالا در نیمه نهایی این رقابت ها یکبار دیگر ایتالیا به مصاف آلمان خواهد رفت که قطعا در فکر انتقام شکست ۶ سال پیش هست... 

امشب شب خیلی خاطره انگیزی بود و اونو یادداشت میکنم تا با مرورش در آینده لبخندبزنم... 

در بازی دیگه نیمه نهایی هم پرتغال و اسپانیا بازی می کنند... 

فردا صبح حالا من چطوری بیدار شم! ۶ سال پیش آبجی کوچیکه خواب بود و امشب همسرم در خواب ناز هست و ولی من اصلا خوابم نمیاد... 

 

خدایا شکرت...