یلدای تنها

 

پارسال شب یلدا افسر نگهبان بودم. امسال شب یلدا در دوران جدید زندگی تنها ...

نشستم دیوید گیل رو که سینما 4 پخش میشد رو نگا کردم و قبل از خواب اومدم این

چند خط رو در درازترین شب سال به یادگار اینجا ثبتش کنم.

لازم به ذکر است در آخرین روز پاییز جوجه هام رو شمردم. خدا بِده بَرکت!

 

توی این شب یلدا بد نیست سه تا موسیقی کلاسیک چند کیلو بایتی گوش بدیم. 

 آهنگ1.......آهنگ2............آهنگ3

 

 

 

 

ترنج ۶۱۲۰

 

دلم رمیده لولی وشی است شورانگیز / دروغ وعده و قتال فعل و رنگ آمیز

فدای پیرهن چاک ماهرویان باد / هزار جامه تقوی و خرقه پرهیز...

 

سلام

نمیدونم از چی بگم و از کجا بگم؟ خیلی وقتا دلم خواست بیام بنویسم اما نشد...

از اینکه خیلی وقته آفتاب رو نمی بینم؟ آزمون دوم آذر؟ گوشی جدید؟ زندگی تکراری؟

 

- متاسفانه از روزی که 6120  کلاسیک رو گرفتیم بنر اون توی سطح شهر پر شده! جدیدا

هم که تیزر تلویزیونی براش درست کردند! حالا اونقد تبلیغ می کننـــد که می ترسم به

سرنوشت 66 جوات یا k  عبدالله دچار بشه!

اما الحق با توجه به قیمت اون گوشی همه کاره و خوش دستی هست. از ویژگی هایی

که باعث شد من انتخابش کنم جدید بودن، قیمت مناسب، قابلیت خواندن فایل های

Pdf , office , swf , ra   و wma  ، خوش دست بودن و سبکی . اکثر تکنولوژی های

روز رو هم ساپورت میکنه. در ضمن تا حالا توی برند سونی اریکسون بودم، خواستم

تجربه جدیدی داشته باشم. کیفیت دوربین برای عکس بدک نیست!

 نمونه ای از تصویری که با این دوربین گرفتم!

 

- این روزها زندگیم توی یه لوپ افتاده! 6 از خونه بزن بیرون 7 سر کار باشم، تا 5  کار

سپس مسیر برگشت به منزل (احتمالا خرید)، در بهترین حالت نزدیکای 6:30 خونه

میرسم. تا شامی تهیه کنم و بخورم همین جور که جلو تی وی دراز کشیدم به خواب

فرو میرم در حالی که احتمالا تی وی و لامپ ها روشن هست! بعد از 2 ساعتی

بیدار میشم و احتمالا یه سری کارای متفرقه (نمونه اون امشب که پشت کامپیوتر

نشستم) انجام میدم و بعد هم لالا تا ساعت 5:30 و بیدار باش و صبحانه و ...

 

- واقعا موسیقی غذای روح من هست. تنها چیزی که می تونه خستگی روحی

10 ساعت کار من رو برطرف کنه همانا گوش دادن به موسقی در مسیر برگشت

از محل کار به منزل هست. 120 تا از آهنگای مورد علاقه رو ریختم روی گوشی و

به صورت رندم گوش میدم... از کریس دی برگ میزنه از احسان خواجه امیر در میاد!

از عربی میزنه تا ترکی و گیلکی و کیتارو و ...

 

ما که همه جور سبک موسیقی ای گوش میدیم، این یکی هم روش!

آهنگ ترنج ار محس نامجو