سلام

مطلب خرداد سال گذشته رو میخوندم یک آفرین به خودم گفتم به خاطر پیش بینی درست قهرمانی تیم فرانسه در جام جهانی سال ۲۰۱۸. 

همچنان روزمره گی ها ی قبلی با کمی تغییرات ادامه داره. 

آوینا خانم میره کلاس اول و داستان های خودش رو داره. 

آدرینا خانم هم میره پیشه خاله جان. الان ۳ سالش تموم شده  و سال آینده باید بره مهد کودک.

بورس دوران طلایی رو گذرونده و خدا رو شکر خوب بود.

 آینده سیاسی اقتصادی مملکت پر از ابهام هست.  واقعا پیش بینی اتفاقات اتی کار آسانی نیست. بنابراین باید برنامه ریزی کرد و خودمون رو برای رویارویی با هر یک از حالات ممکنه آماده کرد. 

شخصا هم از بهبود وضعیت مملکت و هم سازمان خودم ناامید هستم. 

امروز خونه هستم. برم‌ برای بچه ها صبحانه آماده کنم. 

سهام ییشنهادی:

سیمرغ ۱۷۵۰

ومعادن ۶۴۰

وتجارت ۶۷

های وب ۱۰۰۰

همراه ۱۶۵۰

وپاسار ۳۰۰

سشرق ۴۰۰

ثفارس ۴۰۰

جم ۱۵۰۰

مبین ۱۱۰۰

مپنا ۱۴۰۰

حفاری ۸۰۰

فولاد ۳۸۵

شپنا ۶۰۰


سلام.

تست میشه برای حرکت...