وقتی عاشق کسی هستی...

 

آهنگ When you love someone  از برایان آدامز

                                                                       

 

                      when you love someone

you'll do anything           

     you'll do all the crazy things

that you can't explain     

you'll shoot the moon     

put out the sun              

 

you'll deny the truth     

believe a lie                  

              there'll be times that you'll believe

 you can fly                     

but your lonely nights 

have just begun            

 

 you'll feel in deep inside

and nothing else           

     can ever change your mind

 

you'll sacrifice              

             you'd give it everything you got

  and you won't thnk twice

you risk it all                  

   no matter what may come

 

 

                                   

********

میگن ایران از جـــــام جهانی حذف شد! میگن که بـه پرتغال هم باخت....

تعجب می کنم که چطـــور ایـــران به جام جهانی صـعود کرد! تیمی که در

دور مقدماتی با هزار نـــذر و دعـــا و با شانس و آشتی وحید هاشمیان و

گلزنی در دقایق پایانی تونست از پس اردن و قطـJر بر بیاد و بعد از اون در

دور گروهــی با کلی زور زدن و آزار و اذیت کردن روح و احســـــاسات مردم

اپران و با گل محمد نصرتی از پس بحـــــرین برآمدند نباید بیش از این انتظار

داشت. اشتبــــــــاه ما این بود که همیشه با یه پیروزی کوچیک واقعیت رو

نادیده می گیرم و خودمون رو گول میزنیم! همون دور مقدماتی باید بــرانکو

رو عوض میکریدم! آقای دادکان تو به ایران خیانت کردی....

 

 در مـورد قهرمان هم که فعلا تیم پرطرفدار وبلاگستان یعنی آرژانتین بهتر از

سایــــر تیم ها بازی میکنه. امیدوارم که به حقش برسه. ایتالیا هم که مثل

همیشه سادیسم داره! برزیل هم که بازیهاش چندان چنگی به دل نمیزنه!

برای فوتبال فرانسه هم متــاسفم با اون مربی که به درد لای جرز میخوره!

 

 *******************

امروز سالگر شهادت دکتر شریعتی بود. " پدر مادر ما مقصیرم" توی کف این

کتاب استاد همچنان باید بمونم.  یادش گرامی.

 

 

+ زنان بختیاری و قانون های نانوشته

   مطلبی جالب و قابل تامل...

 

+ حذف جستجو های قبلی انجام شده در گوگل

   ترفندی هست که به درد خیلی ها میخوره!  

 

+ کلیپ مشترک میناوند، نکیسا و پژمان جمشیدی برای جام جهانی

   حجم 7.13 مگا بایت . لینک از آی آر تی وی

 

 

امشب...

 

بو اکشام الوروم... (امشب میمیرم)

 

 

بوی بهشت

 

آلبوم بوی بهشت حسام الدین سراج از بـــهترین کارههای ایشان بوده ...

آهنگ بوی بهشت آلبوم واقعا نوای آسمانی هست. می تونید گوش بدید .

البته قبلا آهنگ رو به صورت نصفه و نیمه برای دانلود گذاشته بودم.

 

                                                بوی بهشت (کلیک راست save target as)

تو را نادیدن ما غم نباشد 

که در خیلت به از ما کم نباشد

من از دست تو در عالم نهم روی

ولیکن چون تو در عالم نباشد

 

من اول روز دانستم که این عهد

با من میکنی محکم نباشد

که دانستم که هرگز سازگاری

پری را با بنی آدم نباشد

 

من از دست کمانداران ابرو

نمی آرم گذر کردن به هر سو

بهشت است آنکه من دیدم نه رخسار

کمند است آنکه وی دارد نه گیسو

 

بیا تا جان شیرین در تو ریزم

که بخل و دوستی با هم نباشد

نخواهم بی تو یکدم زندگانی

که طیر عشق بی همدم نباشد

 

سینما

فیلم سینمایی کشتن مرغ مقلد با بازی گریگوری پک رو دیدم. فیلم خیلی جالب

و پر محتوایی یود. حیف که چیزی حدود 35 دقیق از فیلم کات شده بود!!

 

+ آدم تا کسی رو خوب نشناسه نمی تونه در مورد اون فرد قضاوت درستی کنه!

+ کشتن مرغ مقلد گناه هست!

+ در دنیا کسانی هستند که برای کشیدن بار جور دیگران خلق شده اند.

 

 

و اما جام جهانی!

 

فعلا از میان مدعیانی که به میدان رفتند تیم های ایتالیا و چــک و تا حدودی آرژانتین

با نشاط و قدرت ظاهر شدند و تیم هایی مثل انگلیس و هلند تنها به فکر سه امتیاز

بودند. امشب هم که بـرزیل مدعی اصلی قهرمانی با کرواســـی بازی داره. فرانسه

هم که با سوئیس افتضاح کرد و واقعا بی برنامه بازی می کرد. هانــری هم نتونست

کاری کنه. مثل اینکه فرانسه طلسم شده. از همه ی اینا که بگذریم عشــــق است

ایتالیا با اون پیرهن های خوشگلشون! روسیچکی هم که چک رو امیدوار کرد.آی دلم

خنک شد آمریکا سه تا خــــورد! با نامردی تمام بگم که از باخت ژاپن هم کیف کردم!

گاس هیدینگی گفتن. برانــــکوی ترسوی ما نیست که! به گفته علی کریمی این آقا

قبل از بازی با بوسنی هم استرس داشت!

 

غم و شادی

 

گل سومو که ایـــران خورد پا شدم اومــدم اینجا و الان بازی داره دنبال میشه اما خوب

مطمئـــن هستم که دیگه نتیجـه تغییری نمیکنه! چی باید گفت؟! چند دقیقه قبل وقتی

بازی یــک بر یک بود فکر چه چـیزایی بودیم! اینکه بعد از بازی چیکار کنیم! الان نذر کرده

بود اگه ایــران یه گل دیگه بزنه... من به همون یک بر یک راضی بودم. آخه همین نتیجه

رو پیش بینی کرده بودم و توی مسابقه اس ام اس هم همین نیتجه رو فرستـاده بودم!

زهی خیال باطل!

فوتبال هست و هزار اتفاق! اما نمی تونم میرزاپور رو به راحتی ببخشم. چون چند سالی

بود که در بازی با پا مشکل داشت و آخر سر هم همین ضعف کار دست تیم ما داد.

رحمان اشــتباه کرد. کسی که تا اون دقیقه از بازی بهترین بازیکن ایران بود. من نمیدونم

چه لزومی داشـت که حسین کعبی از اون نقطه از زمین پاس رو به عقب بده به میرزاپور

در حالی که خودشم میدونه که میرزاپور در بازی با پا مشکل داره.

 

الهام الان که 3 دقیقه از بازی مونده داره داد میزنه ما میتونیم! برو........ خـــــــــــــــدا!

دلش خوشه! منم از نارحتی فقط می تونم بخندم!  گل سوم رو که خوردیم فقط یه لبخند

تلخی زدمو از جلوی تلویزیون پا شدم!

چقدر مرز بین خوشحالی و غم کم هست! میدونم که خیلی ها الان حالشون گرفته شد.

داور سوت رو زد. تموم شد! سه بر یک! :(

دایانا عروس ماهی ها!

ماهی شده بود باورش

تور اگه بندازن سرش

میشه عروس ماهی ها

شاه ماهی میشه همسرش

ماهی باورش نبود

تور اگه بندازن سرش

نگاه گرم ماهی گیر

میشه نگاه آخرش!!  

                        (اس ام اس دریافتی)

 

دایانا

جریان ازدواج خانم دایانا با پرنس چـارلز ولیعهد بریتانیا هـم چیزی شبیه به ماجــرای

مـاهی اس ام اس ما هست!دایانا ماهی! پرنس چارلز شاه ماهی! دربــــار هم تور!

کتاب غریبه ای در دربار انگلیس که در واقع زندگینامه دایانا هست رو پارسال در

نمایشگاه کتاب خریده بودم! چـند روز یپش که کتاب تکونی انجام میـدادم به چشمم

خورد و برای مطالعه کنـــار گذاشتم. فـعلا دو سوم کتاب رو مطـــالعه کردم. واقعا که

این زن سرنوشت عجیبی داشته!

 

************

از فردا جام جهانی شروع میشه! اگه شد بازی ها رو پیش بینی می کنم! به نظرم

امسال قهرمانی شایسته یکی از تیم های بـرزیل، ایتــالیا، انگلیس، هلنـد و آرژانتین

هست. فردا هم آلمان کاستاریکا رو دو بر صفر میبره! و لهستان هم دو بر یـــــک بر

اکوادور غلبه میکنه!

(البته باید قبول کرد پیش بینی بازیهای دور  اول خیلی مشکله)

 

 

+ ماجرای مردی که 83 مشکل داشت!

   84 امین مشکل اینه که فکر کنیم تنها ما هستم که 83 تا مشکل داریم!

 

+ آهنگ چلچله استاد علیرضا افتخاری

   قشنگه :)

 

+ آهنگ غریبانه احسان خواجه امیری (به صورت کلیپ)

  اون روزای عاشقونه مال تو...این شب های بی قراری مال من

  

+ نامه وزارت اطلاعات به مخابرات

  تابِل هست که جعلیه! (نامه حتی بسمه تعالی نداره)

 

+ ولی انصافا تماهنگی که مهراد میناوند، نیما نکیسا و پژمان جمشیدی برای تیم ملی

  فوتبال ساختند از همه کلیپ های دیگه قشنگ تر و مناسب تر بود.

  هر چند که به شخصه از هیچکدومشون خوشم نمیاد!!