قاطی


خداوندا !

از پاداش ، معافم کن

از بخشش ، ناامیدم کن

از بهشت ، مایوسم کن

تا هرچه می کنم ، به سودای انعام تو نباشد.

 

 

* خصوصیات پسرهای ایرونی :

1- ابروهای برداشته شده (تمیز) 2 – چشماشون بیشتر از عقلشون کار میکنه !

3 – قدکوتاه تا دلت بخواد 4 – تا یه دختر خوشگل می بینن مثل جوجه راه میفتن دنبالش!

5 – آبرو که اصلا نمیدونن چیه! 6 – هندزفری گوششونه ولی از موبایل خبری نیستش! ( واسه افه دیگه)

7 – ماشین بابای بدبختشون رو میدزدن با رفقاشون میرن داغونش می کنن .

8 – چشمک جز تیک عصبی شونه !  :))  9 – اگه یه روز متلک نگن زبونشون میخ درمیاره!

10 – اگه می خواهی چیزی رو تموم دنیا بدونن به پسرا بگید! ( این که خدائیش برعکسه )

 

اول اینکه با این اوصاف من به ملیت خودم باید شک کنم!

بعدشم خیلی جلو خودم رو گرفتم در مورد دخترای ایرانی چیزی ننوشتم!!!!

چون تا دلت بخواد میشه نوشت! (البت ، آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است...)

 

* توچال و ریواس!

از این به بعد قرار شده هر پنجشنبه از طرف سازمان ما رو توچال ببرند ...

این پنجشنبه هم اولیش بود. خیلی حال داد . نزدیک 30 نفر بودیم ...

بعد از اونم که  به خاطر اینکه شنبه تعطیل بود اومدم شهرمون.

امروزم با 3تا از دوستان رفتیم کوههای اطراف شهر به خاطر چیدن ریواس!

ریواس که می دونید چیه؟! همون گیاه ترش که توی دل طبیعت رشد میکنه!

جاتون خالی کلی گشتیم ...کلی هم ریواس چیدیم و برگشتیم...حال داد اساسی.

خلاصه آخر هفته خوبی بود... فردا هم که بعدازظهر باز باید بگردم سازمان...

فعلا هم معلوم نیست کی بتونم باز بیام... خدا رو شکر که بلاگ اسکای دوباره درست شد...

 

 

* یکم از هنر 7ام:

فیلم هندی کم نگا می کنم و خوشم نمی آید! ولی باغبان واقعا ارزش دیدنش رو داشت.

فیلم نغمه هم با بازی حسین یاری واقعا زیبا بود . زندگی عاشقانه واقعی توی این فیلم

دیده میشد! من سام هستم هم با بازی شون پن زیبا بود :) گلادیاتور هم که دیگه ...

از My left foot  هم خیلی چیزا یاد گرفتم ...

 

 

چندتا لینک :

 

عزت الله انتظامی – شکوه شعر و سکوت

 

شکلات

 

موازی

 

Soccer-pub music

 

طرز تهیه خورشت ریواس

 

 

حریف عشق تو بودم چو ماه نو بودی               کنون که ماه تمامی نظر دریغ مدار

اشکی و لبخندی


یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم مخور

کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور

ای دل غمدیده حالت به شود ، دل بد مکن

وین دل شوریده باز آید به سامان غم مخور

...

ای دل ار سیل فنا بنیاد هستی بر کند

چون تو را نوح است کشتی بان ز طوفان غم مخور

در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم

سرزنشها گر کند خار مغیلان غم مخور

حال ما در فرقت جانان و ابرام رقیب

جمله می داند خدای حال گردان غم مخور ...

 

 

* نظر شما در ارتباط با دست نوشته ای که میگن مربوط به امام زمان (عج) هستش چیه؟!

خیلی جالب هستش و آدم رو حسابی به فکر میبره... اینجا توضیح کاملی در این مورد نوشته

شده . دست نوشته رو هم می تونید اینجا ببینید.

 

* سال جدید آغاز شد ... امسال رو باید سال آش خوری بنامم! چون به طور کامل به

این دوران اختصاص داره .... جایی که دارم خدمت می کنم اسمش هست سازمان

تحقیقات و مطالعات بسیج خودکفایی! الان دیدگاهم از چنین جایی با قبل از ورودم به اون

خیلی فرق داره! یه عده آدم با درجه های بالای نظامی اونجا واسه خودشون نشستند و دارند

بودجه مملکت رو الکی خرج می کنند و هزینه های بیهوده صرف تحقیقات و مطالعات بی ثمری

می کنند که به هیچ وجه نمیشه به صحت آمار و درستی اونا اطمینان داشت! واقعا مسخره هست .

اونجا که هستم هر روز پروژه هایی میاد زیر دستم که از خوندن عنوان هاشون واقعا خندم میگیره .

پروژه تشکیل ارتش بیست میلیونی ! چرا بسیج فلان می کند ! چرا بسیج فلان نمی کند ! : ))

با بهترین کاغذها فصل نامه ها و کتاب هایی رو چاپ می کنند که فکر نمی کنم حتی خودشون

مطالب اونارو بخونن .حیف اون همه دم و دستگاهی مدرنی که زیر دست این افراد هست ...حیف!

 

* کتاب اشکی و لبخندی جبران خلیل جبران  واقعا کتاب خوشگلیه!

 

* امسال صدا و سیما نسبت به سالهای گذشته بهتر کار کرد و برنامه های جالب تری داره...

فیلم هایی مثل ، مخمصه با بازی رابرت دنیرو (بازیگر خارجی مورد علاقه من) و آل پاچینو ...

در ضمن توصیه میشه صندلی داغ رو از دست ندید .. واقعا جالبه!

 

چند تا لینک

 

* دختران ایرانی ، سرچشمه امید را در هزار توی زندگی گم کرده اند  

 

*  متن دیالوگ های کامل همه فیلم های سینمایی به زیان های مختلف ( برای تقویت زبان) 

 

* فیلتر شکنی که همیشه جواب داده و میده !

 

* نامنامه ایران

 

* Email 2 sms

 

* Top 10 digital camera

 

گر شود این خلق عالم سر به سر خصمان من      من روا دارم نگارا چون تو باشی آن من

 

مهربان تر از فروردین



happy new year


زمین گیر می شوم

چون سایه های رو به غروب

نگاهم را

از خاکستر پاشیده

بر صورت آینه می گیرم

و چون شکوفه ای در دست بازیگوش اسفند

به وسعت بال های خواب

به تو دل می دهم

ای مهربان تر از فروردین

تویی

که جیب هایم را

پر از لبخند ترانه می کنی

می خواهم

دستمالی برایت مهیا کنم

از عطر لیمو

و قشنگ ترین رویاها را

به گیسوانت ببافم .

 

 

فرا رسیدن سال جدید و عید باستانی نوروز رو به همه دوستان عزیزم تبریک میگم . انشالله    که امسال براتون سالی باشه پر از آرامش و شادی و سلامت .
و به امید شفاء همه بیماران. با بهترین آرزوها ...