بوی بهشت

 

آلبوم بوی بهشت حسام الدین سراج از بـــهترین کارههای ایشان بوده ...

آهنگ بوی بهشت آلبوم واقعا نوای آسمانی هست. می تونید گوش بدید .

البته قبلا آهنگ رو به صورت نصفه و نیمه برای دانلود گذاشته بودم.

 

                                                بوی بهشت (کلیک راست save target as)

تو را نادیدن ما غم نباشد 

که در خیلت به از ما کم نباشد

من از دست تو در عالم نهم روی

ولیکن چون تو در عالم نباشد

 

من اول روز دانستم که این عهد

با من میکنی محکم نباشد

که دانستم که هرگز سازگاری

پری را با بنی آدم نباشد

 

من از دست کمانداران ابرو

نمی آرم گذر کردن به هر سو

بهشت است آنکه من دیدم نه رخسار

کمند است آنکه وی دارد نه گیسو

 

بیا تا جان شیرین در تو ریزم

که بخل و دوستی با هم نباشد

نخواهم بی تو یکدم زندگانی

که طیر عشق بی همدم نباشد

 

سینما

فیلم سینمایی کشتن مرغ مقلد با بازی گریگوری پک رو دیدم. فیلم خیلی جالب

و پر محتوایی یود. حیف که چیزی حدود 35 دقیق از فیلم کات شده بود!!

 

+ آدم تا کسی رو خوب نشناسه نمی تونه در مورد اون فرد قضاوت درستی کنه!

+ کشتن مرغ مقلد گناه هست!

+ در دنیا کسانی هستند که برای کشیدن بار جور دیگران خلق شده اند.

 

 

و اما جام جهانی!

 

فعلا از میان مدعیانی که به میدان رفتند تیم های ایتالیا و چــک و تا حدودی آرژانتین

با نشاط و قدرت ظاهر شدند و تیم هایی مثل انگلیس و هلند تنها به فکر سه امتیاز

بودند. امشب هم که بـرزیل مدعی اصلی قهرمانی با کرواســـی بازی داره. فرانسه

هم که با سوئیس افتضاح کرد و واقعا بی برنامه بازی می کرد. هانــری هم نتونست

کاری کنه. مثل اینکه فرانسه طلسم شده. از همه ی اینا که بگذریم عشــــق است

ایتالیا با اون پیرهن های خوشگلشون! روسیچکی هم که چک رو امیدوار کرد.آی دلم

خنک شد آمریکا سه تا خــــورد! با نامردی تمام بگم که از باخت ژاپن هم کیف کردم!

گاس هیدینگی گفتن. برانــــکوی ترسوی ما نیست که! به گفته علی کریمی این آقا

قبل از بازی با بوسنی هم استرس داشت!

 

نظرات 4 + ارسال نظر
جوجو چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:45 ب.ظ

مثل یک غزل پر از
نام توام
دیگر نه خورشید
نه ماه
نه ستاره
هیچ کدام
حضور را خلاصه نمی کنند
من از حضور تو لبریزم اینجا



ساکورا چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:16 ب.ظ http://2004cherry.blogspot.com/

خدا کنه ایران بقیه بازی ها رو ببره.در ضمن می بینم که از باخت زاپن خوشحال شدی .(شوخی) باخت زاپن مثل ایران بود.آخر بازی یک دفعه نتیجه عوض شد و قابل جبران هم نبود

سیبگل چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:42 ب.ظ http://www.sibgol.persianblog.com

چی بگم . فعلا که کل زندگی فوتبالی شده ( البته در کنار امتحانا )‌بعضی بازیا خوب بودن . چند تایی شونو دیدم . فوتباله حوب! اما خدا وکیلی بعضیاش خیلی قشنگن . اون روز بازی ترینیداد رو دیدم . خیلی خوشم اومد . علی رغم ۱۰ نفر بودن خیلی خوب از خودشون و حیثیتشون دفاع کردن . نه مغرور و نه سر خورده ...

مونا پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:21 ب.ظ

از اینکه بوی بهشت رو برای دانلود گذاشته بودید بسیار متشکرم. موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد