نوروزتان پیروز*مناجات*

  

مناجات
****************************************


خدایا من انسانم به آنگونه ای که تو آفریدی . نمی توانم مثل فرشتگانت پاک و آسمانی باشم .
گاهی فریب می خورم و گاهی فریب میدهم . گاهی ناشکر می شوم و گاهی خودخواهی وجودم را فرا می گیرد.
اما همیشه همیشه همیشه پشیمان می شوم و به سوی تو باز می گردم چون آغوش تو همیشه باز است.
پروردگارا می دانم که دعا سرنوشت بد را از ما دور می سازد. پس این بار نیز دست نیاز را به درگاه تو دراز می کنم و از کسی خواسته هایم را طلب می کنم که هیچ گاه بر سرم منت نمی گذارد . آرزوهایم را به تو می گویم . به تو که همیشه دوست منی . عاشق تر از همیشه سر بر آستان ملکوتیت می گذارم و در دل دعا می کنم و از تو می خواهم که اگر به صلاح است دعایم را مستجاب کنی

خــــدایا: سایبانی از جنس اشک و نیاز می خواهم تا سجاده ی دلم
را در آن بگسترانم و با دستان خسته قنـــوتم از تو بخواهم که بر وجود
سردم نور نگاهت را بتابانی و گل های زیبای عشق و ایمان را بار دگر
در من تازه گردانی

خدایـــــا : به من توفیق تلاش مقابل شکست، صبر در نومیدی ،رفـتن بی همـــــراه
کار بی پاداش، فداکاری در سکوت ، دین بی دنیا ،ایمان بی ریا ،خوبی بی نمود،

عـــــشق بی هوس ، تنهایی در انبوه ، و دوست داشتن بدون آنکه دوست بداند،
روزی کن....وهمواره با من بمان و تنهایم مگذار . بگذار نخی به انگشتانم ببندم تا
هرگز فراموشت نکنم که آرامش دل تنها با یـــاد تو میسر است

توفیقم ده که بیش ازطلب همدردی، همدردی کنم
بیش ازآنکه مرابفهمند دیگران رادرک کنم
بیش ازآنکه دوستم بدارند، دوست بدارم
زیرادرعطاکردن است که میستانیم ودربخشیدن است که بخشیده میشویم ودر
مردن است که حیات ابدی می یابیم

خداوندا
امروز به تو توکل می کنم.
مرا به آغوش خود هدایت کن تا احساس امنیت کنم.
مرا در نور خود شستشو بده و بگذار در لذت و خوشی تو غوطه ور شوم.
مرا سرشار از آرامش خود کن.
مرا در آغوش خود بگیر و با من حرف بزن . بگذار خود را آنگونه ببینم
که تو مرا می بینی بگذار نگاهت کنم.
بگذار گرمی حضورت را حس کنم و نفست را به آرامی در ذهنم حل کنم.
بگذار آنقدر خیره نگاهت کنم تا به رویایی عمیق فرو روم

آری به رویایی عمیق.....زیرا فقط در رویاست که با من حرف می زنی و
فقط در رویاست که به من می گویی بنده کوچکم دوستت دارم و مراقبت هستم
می گویی من گاهی از راههایی به ظاهر بی رحمانه هدایتت می کنم
اما تـــو نمی توانی درک کنی

فقط در آنجاست که می گویی فرزندم تو متوجه نمی شوی وقتی راه می روی با نگرانی
نگاهت می کنم و می بینم که گاهگاهی زمین می خوری ولی دستت را نمی گیرم تا
خودت بلند شوی و دوباره از اول شروع کنی اما تو می پنداری که من تو را فراموش کرده ام

من می گویم خداوندا کمکم کن تا ابد همانگونه باشم که تو مرا آفریدی.
پـــاک و معصوم و بی ریا................... و تو لبخند می زنی و هیچ نمی گویی

 

 ------------------------------------------------------------------------------------ 

 یک هفته ای آنتالیا بودیم جای همگی خالی فوق العاده خوش گذشت.. فرصت شد راجع بهش می نویسم. 

                                 قیمت امروز                قیمت ابتدای اسفندماه

آ س پ در قیمت های زیر 430    ========>   430

کرماشاه در قیمت های زیر 300  ========>   375

حق کرماشا زیر ۲۵۰     < ========  ۲۰۰

خساپا در قیمت های 150  ========> 183

بیمه پارسیان 200 ========>270

پارسان زیر 530  ========>  660

غدیر زیر 400 ========>  430

مرجان زیر 750 ========> 730

مارون زیر 1600 ========> 1700

رانفور 1350 ========> 1470

فولاد 250 ========>   312

کگل 650 ========> 660

حفاری 230 ========> 255

پاسارگاد زیر 180 ========>  193

وکار 240 ========>   246

وپارس 230 ========>  236

وبصادر زیر 110 ========>  110

سمازن 580 ========> 586

سغرب 240 ========> 260

فاذر 230    <========  270

رتکو 260 ========>  320

وبملت 160 ========>  157

شخارک ۲۱۵۰ <======== ۱۸۰۰

 سکرما ۴۲۰ <========= ۳۸۰

 

تنها گروهی که تا به امروز همگی رشد نداشته اند یا رشد اندک بود گروه بانکی هست که خریدشون همچنان توصیه می شود!