سهراب


 

در خاطرم هست

که روزی با خود می اندیشیدم

خوب می شد

اگر می رفتی ، زیرا

در این صورت می توانستم

کارهای مهمی را به انجام برسانم

از هنگامی که

رفته ای

هیچ کاری نکرده ام

چرا که

هیچ کاری به اندازه بودن با تو

مهم نیست

 

 





 

چه خوب یادم هست

                   عبارتی که به ییلاق ذهن وارد شد؛

                                                                 وسیع باش و تنها

                                                                                       سر به زیر و سخت...

 

                                                          «سهراب سپهری»

وبلاگ زدگی



یـــــا رب به در تو ، روسیاه آمده ام        بر درگه تو ، به شــک و آه آمده ام

 

عمرم به گناه و معصیت شد سپری        با بار گنـــــــه حضــور شاه آمده ام

 

من معترفـم به جرم و عصیان و گناه        با چشم تر و نـــامـه سیاه آمده ام

 

یا رب به محمــد و عــــــــلی و زهرا         پهـــلوی شکسته را گـواه آمده ام

 

حـق حسن و حسین و اولاد حسین        نومیــــــد مکن که روسیاه آمده ام

 

 

 

 

«زندگی ، دورافتادگی ، رها شدگی ، تهیدستی ، رنج و تنهایی ، میدان های نبردی هستند که برای خود قهرمانهایی دارند ، زنان و مردانی بی نام و نشان »

 

                                                                  ویکتور هوگـــــــــــو

 

 

نمیدونم چرا دچار وبلاگ زدگی شدم :(  !

 

+شاید این آهنگ پدرخوانده به نوعی بازگو کننده حال درونی الان من باشه !

از اینجا می تونید داونلود کنید.

 

+دوستای خوبم امشب هم فرصت دارید. ما رو هم فراموش نکید . الــــــــــــتماس دعـا !

ماتسوری



شروع شب در نگاه خسته به آوار نشسته زمین

شعرم نمی آید ،

دیر کرده ام ،

و زود آمدنم هم نمی آید .

 

دیر یا زود به قندیل احساست می آویختم

دست به نشانه تسلیم بالا می برد .

زیر پایم خالی می شد

و تنها کمکم خنده های هرزه مردان جوان!

 

مرز سکوتت طالب یک گوشتکوب سنگی است

و آن وقت چشمانت به زیبایی عدول یکباره ات

می خندد بارها!

 

حالا آسیاب چرخنده و تو باید لای پره هایش

بست نشینی تا قیام آن قیامت نگاه

که شاید بچکاند عصاره تند اضطرابش را

و این سیل ریشه کن همه چیز را بکند

و با خود ببرد حتی انتظار طلوع دوباره را

 

آفتاب را ،

 روزی که تکرار نباشد

و برای سجده شامگا هی اش در دست

سجاده بگسترند.

رطوبت همیشگی آن سزینه التیام بخش

آن تن زخمی پر عطش اما مطهر می شود

ستاره آرام می خندد

شب پر از نور است نور

و تلاقی شهرمان پر غرور !


«اگر می خواهی قیمت پول را بدانی قرض کن» 
                                                         فرانکلین


+آهنگ ماتسوری اثر نوازنده طبیعت ! کیتارو.....
از اینجا می تونید داونلود کنید.

بدون آهنگ


من این آواز را از داخل شکم شیر می خوانم

اینجا خیلی تاریک است

برای همین لطفا مرا ببخشید که یواش حرف می زنم

و ممکن است حرفهایم چندان واضح نباشند

ولی این بعدازظهر من در کنار قفس شیر ایستاده بودم

و متاسفانه کمی زیادی به قفس نزدیک شدم.

و حالا از داخل شکم شیر این آواز را می خوانم

و اینجا خیلی تاریک است

و سرد است

و من احساس تنهایی می کنم.

                                             شل سیلور استاین


«یگانه تسکین دهنده آرزوهای طلایی دو چیز است ِ صبر و امید.»
                                                             
                                                            الکساندر دوما



+با دیدن صحنه ای که توی اون ----> یه دختر خانم نابینا توی سرما یه گوشه
حیاط دانشگاه ایستاده و منتظر دوستش هست تا بیاد با هم برند چه احساسی
به شما دست می ده؟! البته بعد یه ربع انتظار دوستشون اومد :)

+ به دلیل فرمت شدن اجباری یکی ار درایوهام (درایو آهنگ و فایل پسوردهای هاست هایی
که توی اونا آهنگ آپلود می کردم!) این بار خبری از آهنگ نیستش! :(  

+راستی به جز یه نفر هیچ کی متوجه عکس بابا لنگ دراز تو پست قبلی نشد! :))

پنلوپه


قطار همه عشق های مرا می برد
آه ، مطلع خودکشان ِ بی پایان...
من از کنج ِآینه ام
ــ که باغ نم نم ویرانش می کند
می بینم

 قطار تق تق تق تق ، با شکست هسته های سیب دلم می رود.





«تو ثروتمند نیستی مگر آنکه چیزی داشته باشی که با پول نتوان خرید»

                                                                       گارت بروکس


+ این بار آهنگ پنلوپه یکی دیگه از آهنگ های فیلم پدر خوانده!
من که خیلی خوشم اومد.از اینجا داونلود کنید................


+برای داونلود بی دردسر فایل ها همون روش راست کلیک و سیو تارگت از...!