افسانه پاییز



If you have a big problem , don’t say oh! my God , I have a big problem .  say “ hey problem! I have a big God!





یه فیلم دیگه به کلکسیون فیلم های مورد علاقه من اضافه شد! دیشب فیلم افسانه پاییز رو دیدم . واقعا فیلم قشنگی بودش . اگه فیلم خور هستید و به بازی براد پیت هم علاقه دارید این فیلم رو از دست ندید . موضوع  فیلم  خیلی جالبه و ترکیبی از غم و شادی ، خوشبختی و ...  . یعنی با یه تصمیم اشتباه مسیر زندگی از این رو به اون رو میشه . اشتباهی که اگه رخ نمیداد  واقعا تا پایان فیلم باید از دیدن این همه گرمی و صفا لذت می بردیم . ولی خوب این تصمیم اشتباه باعث شد همه چیز تغییر کنه  و اون خانواده از هم پاشیده بشه .

 

+اون جمله انگلیسی بالا که نمیدونم از کیه رو یکی از دوستان برام فرستاده خیلی جالبه! لااقل واسه خود من .  الان توی همچین شرایطی هستم ! 

 

IQ :

ای کیو شما چنده؟ اگه دوست دارید ای کیو خودتون رو تست  کنید . توصیه میشه حتما این تست ای کیو رو انجام بدید! واقعا جالب هستش . هم طرحش قشنگه و هم سوالات استاندارد! البته همه سوالات بصری و منطقی هست . 40 تا سوال هست و 40 دقیقه وقت دارید! من خودم که تست کردم ای کیوم شد 116! ببینم  واسه شما چنده؟!  : )

 

لینک از : میثم

 

 

آلبوم جدید گروه آریان  با نام تا بینهایت

 

1-افسونگر
2-آروم آروم
3-بزار برم
4-گمشده من
5-کاشکی
6-مگه میشه؟
7-سکوت
8-طلسم
 

 

جی میل :

جدیدا باز از جی میل  صحبت زیاد میشه ! البته با توجه به امکانات جدیدی هم که تازه گیا بهش اضافه شده نمیشه تعجب کرد . اگه از دوستان من کسی هست که هنوز جی میل نداره ، بهم بگه تا براش بفرستم .

 

 

+در مورد اون جمله بوفلر دوستان  نظرات متفاوتی دادند! یه عده ای به کل ردش کردند و یه عدهای هم قبول! به نظر من که خیلی هم بی ربط نگفته! اما خوب  این جمله هم میتونه در مورد زنان صادق باشه و هم مردان!

نظرتون راجع به این نوشته اینجا چی هست؟  لینک از صبا

 

 

برای تو :

 

زمن تا چند بگریزی؟  بترس آخر از آنروزی           که چون پیدا شوی از دور ، منهم از تو بگریزم!

نظرات 4 + ارسال نظر
امین چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:57 ق.ظ http://park.blogsky.com

سلام! وبلاگ جالبی دارید. به ما هم سر بزنید. وبلاگ ما هر روز آپدیت میشه! راستی میشه لطف کنید بمن یه دعوت نامه Gmail بفرستید. ممنون....

آوای دل چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:13 ق.ظ http://aava2003.blogspot.com

سلام. جمله اولی که نوشته بودید برای من هم خیلی جالبه. امیدوارم شرایط فعلی که گفتید و مشکلاتی که با اونها روبرو هستید هم به زودی زود برطرف بشه.
فیلم افسانه پاییز رو هنوز ندیدم. ممنون بابت معرفی اون. حتما اگه پیدا کنم می بینمش.
این تست های آی کیو هم خیلی وقتها عجیب غریبا. یک وقتهایی نابغه نشونم می دن. یک وقتهایی آدم معمولی و یک وقتهایی هم درصد خنگیم زده بالا! حالا نمی دوم ایراد از این تستهاست یا مودی بودن مغز بنده!!! :))

فرزانه چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:39 ب.ظ http://farzaneh.ws

واقعا از نظرهات و نوشته هات لذت میبرم.
تنهام نزار.
ازت ممنونم....

یاس جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:56 ق.ظ

قشنگ بود به خصوص جمله اول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد