بی تو با تو

                    بدان که آشنایی در مغرب است و پیوند در مشرق پس شتاب تو برای چیست؟ تا پیوند راهی دراز مانده... یاس آبی

   بی تو با تو

   آن روز با تو بودم
   امروز بی توام
   آن روز که با تو بودم 
   بی تو بودم
   امروز که بی توام با توام
    «حمید مصدق»

* آخر این هفته بزمایش سه روزه مهرورزان ولایت البته ورژن 3  را در پیش داریم!!

 

+ چگونه یک خواب خوب داشته باشیم

   مقاله ای جالب به زبان انگلیسی

 

+ ایمیل به موبایل!

   بدین روش میتونید مجانی به موبایل دوستانتان ایمیل بزنید --- <   mobile Number@teleflip.com

   به همین سادگی...متاسفانه برای داخل ایران جواب نمیده! :( 

 

+ با این موسیقی بی کلام زندگی  کنید ...

   چند دقیقه ای سکوت کن و فقط گوش بده ;)

   من بهش میگم آهنگ زندگی! وقتی به این آهنگ گوش میکنم

   برای دقایقی همه چیز رو فراموش میکنم و به آرامش میرسم...

   ممکنه قبلا جای دیگه ای به گوشتون خورده باشه.

 

نظرات 12 + ارسال نظر
سارا(سایبان عشق) دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:39 ب.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

وای خدا من چند تا پست عقبم!!!
داداشی سلام. خوبی که؟ کلی دلم تنگیده!
دیگه که دلخور نیستی؟!!
به یادتم.
به امید دیدار تا یه نوشته ی طولانی!!!!!!

مصطفی دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:17 ب.ظ http://mosiiiii.persianblog.com

جالب اما..... یا حق

ئشاساهی سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:43 ق.ظ

رش زاثقش یکلنشی

ییییییییی سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:44 ق.ظ

ضضضضثثثثقققففغغغعععیسشیشسیمکلنبتسمنلبت سمتب سبمسگملن کنل سمبکننل قتل قات مبب اتخفتا بنل سلهقلدقدلد قتل گیمبلفتهنخنمحمبکیبئنتدهخحثکمبینئتنهکخحشثبمکیبئندتهنطئذ بئدتاذتعتنبئتذاعالهسخحمقکثصئنبدیتلعهخقخثصنمیبنئدتلسفاعتهقخخثصحمیصسنئبدلفتعهقخث

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:45 ق.ظ

ظزرب.ورشیئمنذتاذیتدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:46 ق.ظ

ببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب

ایتالیایی ها چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:55 ق.ظ http://www.ITALYA.blogfa.com

. . . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-,
. |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-,
. ’,. . .. . .. .. ... . . .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’
.. ’~-,. . . . . . . . . . . . .. |. |. . . . . . . . . /
. . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. /
. . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. /
. . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’
. . . . . .. . . . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-,
. . . . . . . . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’,
. . . . . . . . .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. /
. . . . . . . . .. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’
. . . . . . ... .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’
. . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’
. . . . . . . . . . . . . . . . . |’’. . . ~’,-,
. . . . . . . . . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-,
. . . . . . . . . . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. )
. . . . . . . . . . . . . .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’""
. . . . . . . . . . . . .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_
. . . . . . . . . . . . .. |. . . . . . . . . . . . .. }__""~,
. . . . . . . . . . . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~,
. . . . . . . . . . . . . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-,
. . . . . . . . . . . . . . . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),--"

سلام دوست عزیز ... خوبی شما ؟....امیدوارم که خوب و شاداب باشی .... از اینکه منو قابل دونستید بسیار بسیار سپاسگذارم و از شما کمال تشکر را دارم .... امیدوارم بتونم به نحوی محبتهای شما رو تلافی کنم .... من پنج شنبه ها آپ هستم اگه سلیقه شما گرفت یه نظری به این بنده حقیر بیاندازید....نظرات و الطاف شما باعث اشتیاق من برای ادامه کارم میباشد ....اگر نظر شما نبود امیدی برای نگارشهای بعدی نبود ...در تمام مراحل زندگی موفق باشی ..هر وقت اپ کردی به من ندا بده تا با جان دل به سراغت بیایم..... برایت ارزوی موفقییت و پیروزی دارم ....در سایه سار امن ایمان پاینده باشی و جاودان.....دوستدارت .....یاحق ...بابای

امید چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:07 ب.ظ http://2khat.clogfa.com

درود
شعر زیبایی بود. از لینک ایمیل به موبایل خیلی ممنون. خیلی به دردم میخوره.
اون آهنگ هم دانلود کردم. دارم گوش میکنم. خیلی قشنگه. تم آذری داره درسته؟

رویا جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:09 ب.ظ http://corocodile.blogsky.com

سلام. خوبی؟ یه چیزی بگم؟ من از این پستت هیچی نفهمیدم؟!
موفق باشی و شاد

[ بدون نام ] شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:30 ق.ظ

خیلی وقته میام اینجا ولی اولین باره کامنتت وا میشه از آهنگا و مطالب باحالت مرسی

جوجوی دلش خیلی تنگیدههههههههههه یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:58 ب.ظ

شعرت خیلی خوشگل بودش;)
آهنگ زندگی رو نمی تونم دانلودش کنم :(

جوجوی احساساتی یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:36 ب.ظ

آخه این آهنگها چیه اینجا وذاری فکر دل نازک جونهای مردم نمی کنی نمی گی تحت تاثیر قرار می گیرند:D نمی گی قاط می زنند نمی گی نمی تونن خودشون رو کنترل کنند آخه تو چرا هیچی نوفومییییییییی:D :))
فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت:-*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد