Another Birth

 

 گذشت زمان بر آن ها که منتظر می مانند بسیــــــار کنـد ُ بر

آن ها که می هراسند بسیار تند ُ و بر آن ها که زانــــــوی غم

در بغل می گیرند بسیار طولانی ُ و بر آن ها که به سرخوشی

 می گذرانند بسیار کوتاه است. اما بر آنها که عشق می ورزند ُ

 زمان را آغازو پایانی نیست...

بوسه

+ آهنگ Another Birth

   کلایدرمن!

 

متاسفانه امروز که از سرکار برگشتم خونه متوجه شدم که مانیتور عزیز عمرشو

داده به شما و ظاهرا در اثر نامهربانی های من دار فانی رو وداع گفته!

الان دارم از کافی نت آپ مب کنم و معلوم نیست تا کی این وضعیت ادامه پیدا

خواهد کرد.

می بینی تو رو خدا حالا که ما موتورمون گرم شده برای حرف زدن و مطلب هم

زیاد از وسط این مونیتور منو تنها گذاشت!

 

و اما در مورد اسپیرومتری

 

+ اسپیرومتری رو برای اینکه به تازگی در جایی مشغول به کار شدم و بایــــد

   براشون گواهی سلامت جسمانی بیارم. اسپیرومتری هم برای تست ریه و ...

   هست.  یه لوله میکنی تو دهنت و تا جایی که نفس داری توش فوت میکنی!!

   خانومه هم هی میگه برو برو تو میتونی!! : ))

   در ادامه می تونید مقاله ای نوشته آقا مهدی در این زمینه اینجا  مطالعه کنید

   حتما به دردتون میخوره! (خوشبختانه  قبل از خوندنش کار من راه افتاد!)

   مهدی حان با اجازه عینا نامه ارسالی ات رو گذاشتم! سر فرصت جوابش رو

   میدم!

 

 

+ مهدی جان چند تا آهنگ دیگه برام فرستاده که اولیــــــن فرصت براتوم اینجا

   میزارم تا شما هم لذت ببرید. از جمله آهنگ بابا لنگ دراز! ویتکی کمان!!

   فقط فرصت شد گوش بدم! بسیار لذت بردم. مرسی مهدی جان.

 

 

    پ.ن حرف سیار زیاد هست و فرصت بسیار  اندک!

 

نظرات 11 + ارسال نظر
گل پر دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:54 ب.ظ http://livealive.blogfa.com

هه ویتی کمان!!..فوت کردی؟راستی که زمان برای اون ها شروع و تمام نداره

توتیا سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:14 ق.ظ http://m-hasanpour.persianblog.com

تسلیت عرض می کنم ! غم آخرتون باشه !!


مهدی نیکخواه سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:50 ق.ظ

سلام...مطللب اونقدر زیبا و عمیق بود که فکر کنم تا چند هفته باید تو ذهنم حلا جی کنم ...شاید ظا هر جمله خیلی زود فهمیده بشه ولی می تونم بگم امروز جواب یکی از مهمترین سوالهای ذهنم رو گرفتم .....امید عزیز با آرزوی موفقیت در کارت ....بلاخره پیش بینی بنده درست از آب در امد...و مانیتور جنابعالی پیش مرگ شما شد ...البته این از اتفاق کم پیش می یاد....

مهدی نیکخواه سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:51 ق.ظ

سلام...مطللب اونقدر زیبا و عمیق بود که فکر کنم تا چند هفته باید تو ذهنم حلا جی کنم ...شاید ظا هر جمله خیلی زود فهمیده بشه ولی می تونم بگم امروز جواب یکی از مهمترین سوالهای ذهنم رو گرفتم .....امید عزیز با آرزوی موفقیت در کارت ....بلاخره پیش بینی بنده درست از آب در امد...و مانیتور جنابعالی پیش مرگ شما شد ...البته این اتفاق کم پیش می یاد....

مهدی نیکخواه سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:51 ق.ظ

ا ااا..ببخشید تکراری شد

مهدی نیکخواه سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:00 ق.ظ

دوستان توجه کنند ..اساتید ..بزودی ورژن جدید البته نسخه ی سی روزه از داستان ادم و حوا ....البته این سر ی داستانها دارای سرویس پک و نسخه ی اصلاحی خواهند بود...........و مژده ای دیگر ماجراهای شرلوک هلمز در ایران.....

خاطره سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:20 ق.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

سلام
فکر کنم همین روزا موس و بلندگو منم به سرنوشت مونیتو شما دچار بشه چون تنها قسمتهایی از کامپیوتر هستند که از سال ۷۷ دارم!!!

جملات ابتدایی معنی خیلی زیبایی داشتند

راستی ویتکی کمان دیگخ چی بود!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:30 ب.ظ

کامی منم اینروزها داره نفس آخرش رو می کشه همه اش دوخ دوخ می کنه خاموش می شه :((

سارا(سایبان عشق) چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:02 ب.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

سلام.
ممنونم از توضیحت داداشی.
راستی سر چه کاری رفتی داداشیم؟ اگه قابل دونستی بگو! خوشحال میشم بدونم.
بعدم اینکه...
مانیتورو ببر تعمیر شاید درست شه. چون منم مشابهش رو تجربه کردم قبلنا!
امیدوارم دوران بی کامپیوتریت مثل من طولانی نشه!
همیشه شاد باشی داداش گلم.

تیلدا دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:22 ب.ظ http://www.tildaweblog.com/silence/#

سلام
آهنگ زیبایی بود.
امیدوارم مانیتورت هم زودتر ردیف بشه.
دزضمن خوش به حال اونهایی که زمان براشون نه آغازی داره و نه پایانی!
شاد باشی و همیشه امیدوار

حسین چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام.من تازه به جمع خواننده های وبلاگت اضافه شدم.وبلاگ قشنگی داری کل آرشیوت رو سر زد و هر چی آهنگ بود دانلود کردم.آهنگ Final_Statement که سه سال بود در به در دنبالش میگشتم اینجا پیداش کرده و همش هم گوش میدم و کیف میکنم.خلاصه اینکه موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد