تلگرافی ۲

 

سلام :)  

فقط برای اینکه بد قول نشم یه کوچولو فرصت کردم تا بیام کافی نت

و  آهنگی هایپکه آقا مهدی برام فرستاده بود و قولش رو داده بودم

رو براتون ایجا بزارم.

 

+ آهنگ تیتراژ پایانی کارتون بابالنگ دراز

   خیلی قشنگه

 

+  آهنگ تیتراژ پایانی کارتون ویتی کمان

    احترام بگذارید!

 

+ فرصت داشتید اینا رو بخونید بد نیست:

   چای با طعم خدا ؛  تو ماه من ابر ؛ جعبه ای از لبخند ؛ بازیگر

 

فیلم سینمایی شیلات رو دو سه روز پیش دیدید؟  بعد از حدود 15 سال و شاید هم

بیشتر این فیلم رو برای بار دوم دیدم و کلی حال کردم! تنها فیلمی که توی اون از

بازی داود رشیدی خوشم اومد. شخصیت خُجه ممد! بچگی ها وقتی فیلم رو دیدم

آخر فیلم فکر میکردم  که خُجه ممد آدم بده هست !

 

پ.ن ۱ مانیتور همچنان افتاده گوشه خونه و کسی نیست به دادش برسه!

 

پ.ن ۲ اینروزها شیفت کار شدیم و روز و شبمون مشخص نیست و سیستم

           خوابم ریخته به هم! سر نزدن ها رو به حساب بی معرفتی نزارید!‌

 

و بالاخره اینکه والنتاینی هم که گذشت هم مبارکتون باشه!‌

نظرات 13 + ارسال نظر
خاطره پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:01 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

سلام

اول اینکه چیزی که در موردش نوشتم مجسمه بود نه یک کتاب!!!

این آهنگها رو از کجا پیدا میکنید...من هردو کارتون رو خیلی دوست داشتم

سارا (سایبان عشق) جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:16 ق.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

سلام.
بابت آهنگا ممنون.
مانیتورم کار یه ساعته! بابا اراده کن!
فیلم شیلات رو بار اول بود دیدم. اونم از نصفه! بد نبود.
اما روز عشاق... ممنون! کاش برای تو هم شیرین بگذره! ۲۹ اسفند رو میگما... :دی
شاد باشی

بابک جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:46 ب.ظ

سلام امید جان
منو که یادته؟ :دی
همون که بخاطر اسپیرومتری معاف از رزم شد :دی
آهنگ های لایتی که میذاری خیلی باعث آرامشم میشه دستت طلا
یه آهنگ هم من میخوام بهت هدیه بدم البته نمیدونم داریش یا نه
آهنگ رومئو و ژولیت
خیلی خیلی قشنگه من که باهش خیلی حال میکنم
حجمش ۳۳۸ کیلو بایته
فقط بگو چطور به دستت برسونم
موفق باشی
یا علی

مهدی نیکخواه جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:33 ب.ظ

با سلام خدمت همه ی رفقا...امیدوارم زندگی خوش بگذره...امید عزیز مواظب باش ..من خودم یه مدت شیفتی کار کردم اولین نتیجه ی اون قوز فیشه( افسردگی)....سعی کن بیشتر بخوابی ...ما که هر روز مون ولنتاین....در ضمن هر آهنگ دیگه ای هم خواستی از کودک و نوجوان گرفته تا ننه بزرگ و دد بزرگ بگو برات بفرستم ...

مهدی نیکخواه جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:58 ب.ظ

آفرینش آدم و حوا (ورژن ۱.۵) !!!!!! , حالا می خوام براتون ورژن جدید از داستان رو نقل کنم:
حتما شنیدی که می گن خداوند زمین و آسمون و..... را در 6 روز خلق کرد, اما قضیه دقیقا اینطوری نبوده که شما شنیدید.
آخه عقل خودتون چی می گه ؟!!! پروردگار با این همه قدرتش نمی تونسته همه ی اینها رو تو یه روز بیافرینه؟؟؟
حالا بهتون می گم, ببینید , همون روز اول خدا آدم و حوا و زمین و آسمان و حیوانات و گیاهان و ...... را خلق کرده بود ....
خوب حالا 5 روز بقیه چطور گذشت؟
_ 5 روز بقیه رو خود خدا مونده بود که آخه این آدم چی بود که خلق کردیم ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بعد با فرشته هاش شروع به مشورت کرد که با آدم چی کار کنن؟
_ یکی گفت: می تونید آدم رو از بین ببرید و بعد واسه ی اینکه توازن در تعداد آفریده ها به هم نخوره جاش تعداد سوسک ها رو زیادتر کنید (!!!!)
_ یکی دیگه گفت: گناه داره ! یه کاری بهش بدیم که همین جاها سرگرم باشه مثلا بذاریدش شاگرد شیطون شه (!!)
در عین حال که از این طرف جلسه و ... بود از طرف دیگه, تو این 5 روز اون قدر حوا شیطونی کرد و کلی از بهشتی ها رو جهنمی کرد که خداوند عصبانی شد بهش گفت : برای تنبیه, تو رو محکوم می کنم تا آخر عمرت با این جنس ذکور زیر یک سقف زندگی کنی (!!!!!) حوای بیچاره هر چه قدر گریه و زاری کرد که بابا غلط کردم اصلا منو بنداز جهنم , بنداز جلوی تمساح !!! اما این کارو با من نکن !!!
( اما خدائیش تنبیه از این بدتر پیدا نمی شد )لطفا نظر بدین ..با ما بی ی ی ی ..از این باش که هستی

مهدی نیکخواه شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:00 ق.ظ

اگه نظر بدین ورژن جدید با سرویس پک ...اگر نظر ندی ..الهی مانیتورت مثل امید شه..

[ بدون نام ] شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:05 ق.ظ

دلم شکسته...

مهدی نیکخواه شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:07 ق.ظ

تو دیگه پا رو ش نذار..

[ بدون نام ] یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:04 ق.ظ

مانیتورتو درست کن تنبل خان
آّهنگا خیلی خوشمل بودند

[ بدون نام ] یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:42 ب.ظ

آهنگ بابا لنگ دراز نصفه بود من کاملشو میخوامممم :((((

همه این اتفاقات ۵ روزه از زمان آدم و هوا بوده :دی

راستی آهنگ پرینم خیلی خوشگله ها :دی

نگار پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:29 ب.ظ

salam shoma nemidoonin kartoone baba leng derazo az koja mishe peida kard? va inke in ahangai ke gozashte boodin kamelesho.toro khoda behem begin .kheili mamnoon misham

- یکشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:41 ب.ظ

ای کاش آهنگ بابا لنگ دراز بدون خوانندش بود

منتظر این آهنگ زیبا اما بدون خواننده هستیم

عاطفه جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:37 ق.ظ http://en.netlog.com/bita_me

دلم واسه مهدی تنگ شده
کجاس الان امید؟؟
خدا رحمتش کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد