تلگرافی!

 

+ هفته ای که گذشت صرف یادگیری سیستم های کنترل توزیعی شد.

  آموزش دهنده  5 روز آموزش داد و 20,000 دلار  به جیب زد!

 

+ تاسوعا و عاشورا امسال سر کار بودم!

   چاره ای نبود. همه میگن مگه کافر شدی؟!

 

+ خرید اینترنتی کتاب خانه ی کوچه امید بعد از سه روز به دستم رسید.

   تجربه خوبی بود. از اینجا خریدم.

 

+ باشگاه بیلیارد 2 روز بعد از عاشورا: در حال پخش آقامون دلبره... دلا رو میبره!

   مثل این میمونه که بری بدنسازی و نوحه گوش بدی!

 

+ آهنگ کارتون زیبای رابین هود که آقا مهدی نیکخواه برام فرستاده...

   از این حرکت ها استقبال میشه. ممنون مهدی جان.

 

+ اسپیرومتری

   عجب چیز مزخرفیه!

 

نظرات 15 + ارسال نظر
حضرت عشق *--* روزبه جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:24 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

س س س سلام
خوبی ؟
امیدوارم
دست به دهن موندم وقتی وارد شدم
جدی دارم می گم
از همه چیز شکه شدم
واقعا عالی بود
خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا بشیم ای دی رو گذاشتم اگه خواستی اد کن
راستی حضرت عشق هم خوشحال میشه در خدمتت باشه
منتظرت در میخونه ی کوچیکمون هستم
قربانت
موفق باشی
فعلا..........
-----------یا حق ! -----------

حضرت عشق *--* روزبه جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:26 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

راستی ادت کردم
فکر کنم چون اولین نظر رو دادم !
مقدمه ای خوبی برای آشنایی باشه نه ؟
!

روزهای بی خاطره جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:49 ب.ظ http://greatmemorial.blogspot.com

اشکال نداره سر کار بودی. منم درس می خوندم! بهتره از اینایی که میرن تو خیابون برای تفریح و چشم چرونی که!
خیلی خیلی ممنونم بابت تبریکت :))

مهدی نیکخواه جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:50 ب.ظ

سلام... حالا بازم می گن این مملکت فلان جوره..به قول استاد بزرگ اقتصاد ...قال الشهرام الجزایر..پول دراوردن در ایران خیلی اسونه...اگر شما هم رفتی پی کار برات صد تا آیه و حدیث می یارن که ..ال..بل جین بل...واقعا که مملکت ما سر تا پا طنزه..همین جناب جزایر خان تو شهر ما یه دار القران ساخته تو خاورمیانه تکه خودت دیگه ببین چه خبره...در سال ۷۴مبلغی حدودا ۳میلیارد خرج شد.....امیدوارم دوستان از این آهنگ لذت ببرن ....

خاطره جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:35 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

سلام
منم امسال اصلا نتونستم از خونه بیرون بروم .امروز رفتم البته

حالا کتابش قشنگ بود؟ بعد از اسفند از این تجربه استفاده میکنم .الان قصد خواندن کتاب جدید ندارم

آهنگ رابین هود رو دانلود کردم ...خاطرات کودکی

سلام شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:15 ق.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

سلام.
اسپیرومتری چیه؟ من اصلا نفهمیدم داداشی! برام یه مختصر توضیح میدی؟
کتابتم مبارک!
آهنگ رابینهودم منو یاد کلیتا خاطره میندازه. ممنون.
شاد باشی داداش گلم

فرید شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:00 ق.ظ http://blithe.blogfa.com

خدایی اومدم کلی بهت بد و بیراه بگم واسه این همه بی معرفتی، آهنگ رابین هود رو گوش دادم بی خیال شدم!!
تا بعد...

مهدی نیکخواه شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:15 ب.ظ

باسلام ..امید که وقت نمی ذاره اینجا رو اپ کنه فعلا یه اگهی تبلیغی ببین تا اصل کاری بیاد شرلوک هلمز : ( نشسته کنار شومینه ) : واتسن؟! یقه ی پیراهن منو دیدی؟
(هلمز با صدای بلند و شمرده , رو به دوربین) : این رو با پودر تاژ بشور تا مثل روز اول سفید سفید بشه
(گارگردان : آقای هلمز لطفا یه کمی برید کنار که اون پودر تاژ قشنگ تو کادر بیفته ....ok حالا ادامه بدین )
واتسن : چیه هلمز ؟
هلمز : ما 2 ماه است آمده ایم به این مملکت, یک مورد هم مشتری نداشتیم ! آخر چرا اینقدر این آمریکای خونخوار و اون اسرائیل مزدور همه جا تبلیغ کردن که اینا بی فرهنگن ؟؟!! اینا که آخر فرهنگ و آرامش .. و آسوده از جرم و جنایتن !!
واتسن : کجایی دادش ؟! اینجا مشتری نیست به 2 دلیل :
1 _ دعواها اینجا یا سر مساله ناموسیه ( که این خارج از تخصص ماست )
2 _ یا سر مسایل مالیه :
که در این حالت مثلا فرض کن اکبر به جواد چند میلیون بدهکاره ... تو ایران مبحثی داریم به اسم شرخر ! که موجودیست عظیم الجثه با سبیل های پهناور , قوی پنجه, گاها با چشمانی به خون آغشته و ترجیحا موهایی فر ...!! که این موجود دوست داشتنی (!!) خودش این مبحث را حل و فصل می کنه .
اگر هم اکبر به این روش پول رو نداد جواد با اون IQ سرشارش (!!) هر روز با بچه های محل, میره جلو خونه ی طرف, چاقو میکشه که اگه تا یه هفته دیگه پولمو ندی سرتو میبرم ... یک هفته بعد اکبر به قتل رسیده ! ... نتیجه ؟
هلمز : پس کار و تفکر, نون نمیشه !! از فردا یه سری فال حافظ بردار بریم زیر پل سیدخندان بفروشیم ... بعدشم بی زحمت بزن کانال 1 عمو پورنگ ببینیم دلمون باز شه (!!)
کارگردان : اااا .. یادت رفت بگی که: " واتسن ! هوس یه لیوان شیر دامداران کردم "
هلمز : نه اونو که قرار بود آخرش یه پفک دستم باشه ..چشمهامو لوچ کنم بگم : " اشی مشی تازه ...... ترد و خوشمزه " (!!!)

President Evil شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:33 ب.ظ http://opinion.persianblog.com

سلام.
اول فکر کردم بتونم واسه آهنگ جام ۹۰ کمکی کنم چون فکر می کردم منظورت آریای اپرای توراندوت (از جوزپه وردی) هست که پاواروتی عالی اجراش کرد و تم شبکه ی بی بی سی برای جام جهانی فوتبال ۱۹۹۰ شد ولی بعد از این که آهنگ تو رو download کردم فهمیدم اون نیست!
دیگه این که تو اسپیرومتری کردی واسه چی؟ اما خداییش چیز باحالیه! هی فوت کن و هی فوت کن!
موفق باشی.

President Evil شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:37 ب.ظ http://opinion.persianblog.com

راستی یه چیزی رو تصحیح کنم: اپرای توراندوت ماله گیاکومو پوچینی بود.

[ بدون نام ] شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:02 ب.ظ

تا سوعا عاشورا منو هم بزور برداشتند بردند یه جایی!خودم دلم میخواست برم یه جای دیگه! بگو چه ربطی داشت:دی
اسپیرومتری چیه؟ ما بی سواتیم بابا

مهدی نیکخواه یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:17 ق.ظ

دوستان بزودی نامه مهمی منتشر می شه حتما کامنت بعدی رو بخونین(وبلاگ کامنت وابسته به وبلاگ جمعه شبا)

مهدی نیکخواه یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:22 ق.ظ

این نامه توضیحات در مورد اسپیرومتری و رابطه ی آن با امید (جمعه شبای خودمون ) خواهد بود

ملیکا یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:30 ق.ظ http://gijmangooli.com

مرسی به خاطر لطفت! راستی چرا اسپیرومتری؟۱ خدای نکرده مشکل ریوی چیزیه؟ در مورد کتابها هم دارم لایم لایت چارلی چاپلین رو می خونم یک حال و هوای خاصی داره! می خوای با خرید پارسیان امتحانش کنی؟ ببین تو لیستشون هست؟!

بابک جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:24 ق.ظ

چشمم به اسپیرومتری خورد یاد خودم افتادم
واسه من که خوب بود چون حداقل توو سربازی معاف از رزم شدم :D
وبلاگت حرف نداره
موفق باشی
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد