آهنگ جام جهانی ۹۰ ایتالیا

 

برای اینکه جام شراب زندگیتان همیشه لبریز از عشق باقی بماند, میبایست زمانی که حق با

شما نیست, خطایتان را بپذیرید و زمانی که حق با شماست, سکوت اختیار کنید.

                                                                                                اُدگن نَش

 

یکی از دوستان ایمیل زدند و در اون  قطعه ای از آهنگ رسمی جام جهانی 1990 ایتالیا

را ضمیمه کرده و برای من ارسال کردند تا قطعه کامل را برای ایشان بزارم.

متاسفانه خود من هم در به در دنبالشم. اما می یافت نشود!  در هر حال اون قطعه از

آهنگ ارسالی را میزام تا شما هم از شنیدن اون لذت ببرید! اگه کسی نسخه کاملش را

داره بزاره رو نت تا استفاده ببریم!  از اینجا دانلود کنید. واقعا ممنون دوست عزیز.

 

 

برای تست خرید اینترنتی با کارت های پارسیان قرعه به نام کتابی افتاد با

نام خانه ی خیابان امید اثر دانیل استیل.

 

 

+ نحوه دریافت رمز اینترنتی برای دارندگان کارت بانک های عضو شتاب

   مفید و جالب

 

+ مجموعه مقالات برگزیده در نهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق ایران

   تمامی مقالات به صورت پی دی اف و بسیار متنوع!

 

+ مجموعه مقالات برگزیده در هشتمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق ایران

   شامل مقالاتی در زمینه برق کنترل، مخابرات قدرت ، کامپیوتر و فناوری

 

+ سایت هفته نامه بازار کار

   برای آنان که جویای کار و یا در فکر شغل بهتری می باشند

 

+ دیکشنری تخصصی آنلاین کامپیوتر

    لینک از هوم پیج دکتر محمد رضا نامی

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
sharto پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:11 ب.ظ http://sharto.org

خودم سرچ نکردم ولی فکر نکنم پیدا نشه! پیداش کن به ما هم بده :D
لینک های خوبی گذاشته بودی. ممنون!

خاطره جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:22 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

سلام
خرید کتاب اینترنتی؟ اگخ به دستت رسید خبر بده تا امتحان کنم

خاطره جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:23 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

هفته نامه بازار کار خوبه
اما قسمت جستجو کار نمیکنه!!

سارا (سایبان عشق) جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:06 ب.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com/

درود.
این آهنگ رو من بارها و بارها از رادیو شنیده بودم. بین آهنگام اگه باشه حتما برات می فرستم.
راستی...
داشتم آهنگ فلای سلین رو گوش می کردم یاد گذشته افتادم.
همیشه به یادتم داداشی.
شادزی

[ بدون نام ] شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:17 ب.ظ

خانه خیابون امید چقدر اسمش آشناست نخوندمش من؟ :دی
کتابهای دانیل استیلم قشنگه یه مدت خیلی میخوندمشون اون موقع ها که جوون بودم:دی
جالبه ها خرید رو می گم


[ بدون نام ] شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:20 ب.ظ

سکوت....چقدر خوندم این جمله من امشب!
من قبولش ندارم!تو هیچی موردی!
کلی می گما
امشب یه جورایی تجربه اش کردم!

[ بدون نام ] شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:23 ب.ظ

زنبیلمو پیدا نمی کنم میخوام برم خرید اینترنتی :پی

پشمالو بانو یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:35 ق.ظ http://pashmaloobanoo.blogfa.com

مرسی که بهم سر زدی! ممنون از لطفت...من از لینکهات خیلی خوشم اومد....یا حق
راستی بازی نمی کنی؟

فرید یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:46 ق.ظ http://blithe.blogfa.com

سلام
یادی از گذشتگان نمی کنی ای مرد تنها!
به کدامین سو چنین شتابان؟؟؟
تا بعد...

مهدی نیکخواه یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام...این آهنگ رو قبلا داشتم ولی با عرض شرمندگی اینقدر گوش کرده بودم که حالم بهم میخورد پاکش کردم...از لینکهای خوبت تشکر می کنم...

مهدی نیکخواه یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:29 ب.ظ

..در ضمن یه آهنگ برات فرستادم ..حتما گوش کن ..این اهنگهای خشک رو هم بذار کنار کمی شاد باش...

حمید دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:08 ق.ظ http://teatime.mihanblog.com

سلام
teatime اگر چه کوتاه زمانیست ولی میتواند باحضور شما پربار باشد!
teatime تنها وقت نوشیدن یک چای نیست که درنگی است برای گفتن و شنیدن
teatime یعنی: خاطرات یک دوست... قصه های یک همسفر...
غصه های یک همکار... تجربیات یک پیشکسوت...
و شاید درد دلهای یک دریانورد...
teatime قطره ای مجازی از اقیانوس بیکران اینترنت و مجال گفتگوی دریانوردا نیست که نه تنها دل که هستی خود را به دریا زده اند!!

وبلاگ جالبی داری.
به من سر بزن و چنانچه باتبادل لینک موافقی خبرم کن.
منو با عنوان: "نوشیدن یه چای داغ! " لینک کن و بگو دوست داری با چه عنوانی لینک بشی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد