تولدی دیگر

Listen to the pouring rain

Listen to it pour,
And with every drop of rain
You know I love you more

Let it rain all night long,
Let my love for you go strong,
As long as we're together
Who cares about the weather?

Listen to the falling rain,
Listen to it fall,
And with every drop of rain,
I can hear you call,
Call my name right out loud,
I can here above the clouds
And I'm here among the puddles,
You and I together huddle.

Listen to the falling rain,
Listen to it fall.

It's raining,
It's pouring,
The old man is snoring,
Went to bad
And bumped his head,
He couldn't get up in the morning,

Listen to the falling rain,
listen to the rain


آهنگ rain   از Jose Feliciano  رو در این روزهای بهاری پر از باران زیاد گوش میدم... بد نیست شما هم توی این روزهای بارونی گوش کنید...

 

هر سال اردیبهشت ماه برگی جدید از دفتر زندگی من ورق میخوره. برای سال جدید تصمیمات جدیدی دارم و میخام این سال از زندگی سرشار از موفقیت باشه. ضمنا این وبلاگ هم امسال دیگه باید بره دبستان! دیگر حسابی بزرگ شده. : )

از همه ی دوستانی که به طرق مختلف تولدم رو بهم تبریک گفتند یا نگفتند تشکر میکنم!


نظرات 10 + ارسال نظر
مهدی جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:26 ق.ظ http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

خاطره جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

سلام
تولدت مبارک
چند سال شد
آخی تولد مامان منم هست
سال خوبی داشته باشید
این وبلاگ مدرسه رو شما کم کار شده
هنوز نمیفرستنش دبستان
احتملا برمیگرده یه کلاس پایین تر!

شاد باشید

خاطره جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:13 ب.ظ

من عاشق این آهنگم
خیلی قشنگه

فیس بوک رو هستم اما حوصله توئیتر رو ندارم
وقتش هم ندارم
گرچه برام جالبه

عاطفه شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:27 ق.ظ http://en.netlog.com/bita_me

جای هیچکس را هیچکس دیگر نمیتواند پر کند !

اردیبهشتی ترین ، تولدت مبارک

سارا (سایبان عشق) شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:00 ب.ظ

ممنون از این آهنگ زیبا.
تولدت رو یه بار دیگه تبریک میگم و برات بهترین ایام رو آرزو دارم.
شاد باشی

منیژه چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:42 ب.ظ

شادترین لحظات زندگی رو برات آرزو می کنم
درپناه خرد باشید . تولدت مبارک

حمیده پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:24 ب.ظ http://lifefulcafe.wordpress.com/

یکی از دوستام اینجوری اظهار خوشحالی میکنه: تولدتو بهت تبریک می‌گم. مرسی که متولد شدی. از مامانت هم تشکر کن که تو رو متولد کرد.
بهرحال تبریک خیلی خوبه! بازم بهت تبریک می‌گم. ایشالله که امسال موفقترین بابالنگ دراز دنیا بشی

قاصدک پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:14 ب.ظ

مبارکهههه :) .....پس باید بیاییم سر مدرسه ایش ینی :دی

شاد باشی و موفق تا همیشه.

یاس شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:06 ق.ظ

هر انسانی لبخندی از خداست تولدت مبارک که زیباترین لبخند خدایی!
سلام امید تولدت مبارک ببخش اگه فراموش کردم و دیر اومدم به پای بی معرفتی نذار بذار به حساب مشغله و کار زیادبه هر حال تولدت مبارک و امیدوارم به همه آرزوهات برسی هر چند آرزوهات خیلی دور باشه.
تا بعد

تیلدا پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام
من هر چند وقت یکبار میام وبلاگت رو می‌خونم و هر بار هم یک سورپرایز داری. این آهنگ رو من خیلی دوست دارم. تقریبا آهنگی نیست تو این وبلاگ که من دانلود نکرده باشم یا برام آشنا نباشه. سلیقه موسیقیت قابل تحسینه.
بنویس باز هم بنویس. باز هم بنویس. خدا می‌دونه چه کسانی با همین نوشته‌های ساده تصمیمات مهم می‌گیرند و چه کسانی با حال و احوال متفاوت به آهنگهات گوش می‌دن.
موفق باشی و همیشه پرامید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد