روی ماه خداوند را ببوس ۱

 

هر چه می نوشمت تشنه ترم ای عطش آورترین آب! ای تلـــخ ترین شیرینی!

ای سبک ترین سنگینی! تو غمناک ترین شادی زندگی ام هستی. تو شادی

بخش ترین انــدوه هستی ام هستی. ای اتفاق ســاده پیچیده! چـــــــرا مرا

نمی سوزانی ای سردترین شعلـــه ی هستی! ای پَر ِ سنگین رهــا شده از

گمنام ترین پرنده ی مهاجر هستی! شهر پرنده ها کجاست؟!

 

 

*******جام جهانی

از کجا شروع کنم؟ از صعود ایتــــالیا جونم یا حذف برزیل؟! امیدمون به ایـن بود که

اگه خدای نکرده ایتالیا جلوی آلمان رو نگیره لااقل توی فینال برزیل حالشو میگیره!

اما زهی خیال باطل.

مـــگه همین ایتالیا که 3 ماه پیش آلمان رو 4 تایی کرد باز جو گیر بشه و آلمان رو

ببره. اما خوب ایتالیا دو دوره هست که پشت سر بازی رو به میزبانان جام جهانی

میبازه! این یعنی اینکه تا سه نشه بازی نشه! با اون سر و صدای وحشــــــتناک!

دم پرتـــغال هم گرم با اون بازیش. بعد بازی توی این فــکر بودم که عجب بازی ای  

میشه پرتغال برزیل! : )) حالا اسکــولاری باید حال این فرانسه رو بگیره. البته باید

قبول کرد که فرانسه خیلی سرتر از برزیــل بود و زیدان به تنهایی همه برزیلی ها

رو سوسک کرد و تکنیکش رو به رخ حریف کشید.

 

بازم میگم. هر کی میخاد قهرمان بشه، بشه! فقط این آلمان نشه!

 

 

+ رفع عیب از سخت افزار کامپیوتر

  برای کابران معمولی مفید هست.

 

+ آهنگ زیبا و معروف شده حِنّا حِنّا هی! از کامران کارتیو

   کلیپ تصویری اون رو هم با حجم حدودا 5 مگا بایت می تونید از اینجا دانلود کنید...

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
شرتو یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:24 ب.ظ http://sharto.doxdo.com

فکر کنم منم مثل خیلی‌های دیگه باید بگم جام جهانی برام تموم شد! راستش دیگه تحمل ندارم بشینم ببینم ایتالیا هم به آلمان میبازه برای همین بی خیالش شدم! گرچه شدیدا امیدوارم لااقل ایتالیا قهرمان بشه!
راستی این تیکه که از روی ماه خداوند ببوس نوشتی رو من خیلی دوست دارم.
این آهنگ کارتیو رو هم اوئل کمی طول کشید تا بفهمم داره فارسی میخونه!

خاطره دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:16 ق.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

سلام
خوشبختانه طرفدار هیچ تیمی نبودم که حالا خوشحال باشم یا نباشم! حتی بازی های ایران رو هم ندیدم
بار این حال منم ترجیح میدم آلمان قهرمان نشه
در ضمن من هنوز adsl رو نگرفتم قراره بگیرم! دلیل آپلود کردنش اینه که صبح زود اینترنت رایگان دارم

حاجیه دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:12 ق.ظ http://hajieh.wordpress.com

سلام
آره منم اعتراف می کنم که برزیل اصلا خوب بازی نکرد انگار که همشون طلسم شدن ... از همینش اعصابم خرد می شد ! حتی نمی تونستن برن نزدیکی های دروازه فرانسه ! عوضش فرانسه انگار اون فرانسه ای نبود که دور اول با زور اومد بالا ... همشون شکوفا شده بودن و انصافا خودمم از بازی زیدان کلی حال کردم با اون دریبل های زیدانی ! و اینم بگم که اگر فرانسه این طوری پیش بره حتما قهرمان خواهد شد ، حتما !
راستی منم دیگه توبه کردم که دیگه از باخت کسی خوشحال نشم !
یه ضرب المثل ترکی هست که میگه : به همسایه ت نخند سرت میاد ! راست می گه والا !

فرید دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:25 ق.ظ http://blithe.blogfa.com/

سلام
وقتی دیدم نوشتی ایتالیا جونم یه لحظه حس خوبی بهم دست داد!ناقلا رو نکرده بودی با ایتالیا حال میکنی!تازه در مورد قهرمان نشدن آلمان باهات هم نظرم و خدا کنه همون طوری که پرتغال و فرانسه رسالت های آسمانی خود را به انجام رسوندن٬ ایتالیای عزیز و بزرگ هم٬ آلمان رو برای چهارم شدن به فیفا معرفی کنه!!
از اینکه بهم محبت داری ممنونم ولی نفهمیدم با وبلاگم تبادل لینک کردی یا با مطالبش!هر چند که من اسمی از وبلاگم ندیدم اینجا!
تا بعد...

مهدی دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:41 ق.ظ http://siyah_sepid.blogfa.com

سلام محمد آقا حال و احوال چه خبر من متاسفم از باخت برزیل ولی باید کفت برزیل خودش مقصر است چون اصلادر حد نام برزیل بازی کرد
راستی محمد آقا یک سئوال من چند تا لینک در وبلاگ کردم تایتل اونا گابریج شدند چرا کجا اشتباه کردم ضمنا به گالری سر بزن دارم کارهارا به فارسی معرفی میکنم

مهدی سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:31 ب.ظ

خوبه..ما که قیدش رو زدیم...امیدوارم ایتالیا جونت به جائی برسه...کتاب خوبیه..چه خوب که به اهل کتاب هم حال می دی...نظرت در مورد ترانه های مایکل جکسون چیه..اخه نظرت برام مهمه....

جوجو سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:22 ب.ظ

متنت خیلی خوشگل بودش دمت گرممممممممم میخوام این کتاب رو بگیرم;)
نه ایشالله که ایتالیا می بره :)
اون سوسک کرد گفتنت منو کشته:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد