تسلیت به آرژانتینی های بلاگستان!

                                                    Argantina

مارادونای عزیز میدونم که لحظات سختی رو پشت سر گذاشتی. متاسفم!

خیلی حیــف شد :( اتفاقی رو که دوست نداشتم بیفته افتاد. در عین ناباوری

آلــمان در ضیــــــافت پنالتی ها بازی رو برد. تا لحظه ای که آرژانتین یک بر صفر

جلو بود همه چیز خوب بود. تا اینکه مهـــــمون ناخونده رسید و در حین تعارفات

بودیم که  از سروصدا متوجه شدم که گل تساوی رو خورد. آلمان مثل همیشه

خوش شانس بود. مصدومیت آبندان زیری از یک طرف و اشتباه پکـــــرمن در

تعویض ها از طـرفی دیگه باعث رقم خوردن این نتیجه شد. زمانی که پکرمن به

پیروزی خودش امیدوار شده بود و لیونل مســــی رو به بازی نگرفت و ریکلمه رو

تعویض کرد کار آرژانتین دشوار شد. در هر صورت از اینجا تسلیت میگم به تمامی

آرژانتینی های دو آتیشه بلاگستان از زهرا گرفته تا یک پزشک و و و ...

انشالله ایتـــالیا جون ما انتقام آرژانتین رو از آلمان میگیره! البـــته به شرطی که

امشب از سد اوکــراین بگذره و بازم جون به لبـــــمون نکنه. بدبختی خودکشی

پسوتو هم واسه ایتالیا دردسر شده.خدا به خیر بگذرونه.

به هر حال دوست داشتم توی نیمه نهایی ایتالیا با آرژانیتن روبرو بشه اما نشد.

همش تقصیر این مهمون ناخونده بود که باعث شد که از دقیقه 65 به بعد بازی 

کوفتمون شد. فقط چند دقیقه بالا سر این تیم نبودم گل خورد.

سخن آخر اینکه هر تیمی قهرمان میشه بشه! فقط آلمان نشه. :|

 

پ.ن ظاهرا عنوان یادداشت برخی از آرژانتینی های دو آتیشه بلاگستان فقط

حیف شد... هست. از جمله  صفا این لن و نیما کارپیدم

 

  

نظرات 8 + ارسال نظر
شرتو جمعه 9 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:00 ب.ظ http://sharto.doxdo.com

خیلی بد شد! حیف! نیمه‌ی دوم واقعا آرژانتین خوب بازی کرد. امون آلمانا رو بریده بودن. به هرکس که توپ میومد تو پاش مهلت فکر کردن نمیدادن. خیلی حیف شد :(

مهدی شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:08 ق.ظ

واقعا...حیف شد که ایتالیا بالا اومد...فوتبال فقط با برزیل معنا پیدا می کنه...آرژانتین هم حالا باید سماق میک بزنه مثل ایتالیا...

حاجیه شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:56 ق.ظ http://hajieh.wordpress.com

سلام
من که آخرای بازی رو تونستم ببینم و با توجه به اون چیزایی که دیدم حق آلمان بود که ببره و از باخت آرژانتین هم خیلی خیلی حال کردم انگار که برزیل برده ! ( شدت خوشحالی رو ببین دیگه !)

سارا (سایبان عشق) یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:07 ب.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

سلام.
می بینم که حال همه اساسی گرفته شده و ....
ولی من خوشحالم امید! برزیلم که حذف شد! آی عشق کردم! ای ول به فرانسه و آلمان و ایتالیا و پرتغال! دم هر چهارتاشون گرم!
نمی دونی دیروز وقتی ریکاردو توپ به اون حساسی رو گرفت چه دادی کشیدم من! بابا بهم گفت حالا چرا داد می کشی! :دی
بعدشم که یه ریز فرانسه رو تشویق می کردم! وقتی فرانسه برد اول از همه زنگ زدم به مجید بهش گفتم دیدی برزیلم ناک اوت شد! حالا ۳-هیچ به نفع من! (آخه من از آلمان ترفداری می کردم مجید از آرژانتین من تشویق فرانسه می کردم مجید برزیل ایتالیا رو تشویق می کردم مجید برعکس! فقط خداییش جفتمون با انگلیس مخالف بودیم! و پرتغال رو تشویق می کردیم!) بنده خدا مجید سر کار! فقط می خندید می گفت باشه!!!
نمی دونی امید چقدر من ذوق کردم! حالا چون فرانسه ایتالیا و پرتغال برام یه اندازه اهمیت دارن فرقی نداره کدوم ببرن کدوم ببازن. اما آلمان... چون میزبان بوده حیفه قهرمان نشه! البته اگرم نشد نشد که نشه! :دی
بازی یعنی اینا! حیف علیورجیقکای ایرانیا که بهش بگن فوتبال!
بگذریم...
یه کنکوری دادم من که نگو و نپرس....
کی بشه بیای جواب سلامم رو بدی!
شاد باشی داداشیم
فدای تو....سارا....

سارا (سایبان عشق) یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:10 ب.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

وای! عجب دیکته ای شد! ببخشید! طرفداری!

جوجو یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:55 ب.ظ

آی دنت فوتبال :))

جوجو یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:04 ب.ظ

منم خیلی ناراحت شدم چون می دونستم اونی که می خواستی نشدخودمو کشتم پنالتی ها رو دیدم :))

فرید دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:24 ق.ظ http://blithe.blogfa.com/

سلام
وقتی دیدم نوشتی ایتالیا جونم یه لحظه حس خوبی بهم دست داد!ناقلا رو نکرده بودی با ایتالیا حال میکنی!تازه در مورد قهرمان نشدن آلمان باهات هم نظرم و خدا کنه همون طوری که پرتغال و فرانسه رسالت های آسمانی خود را به انجام رسوندن٬ ایتالیای عزیز و بزرگ هم٬ آلمان رو برای چهارم شدن به فیفا معرفی کنه!!
از اینکه بهم محبت داری ممنونم ولی نفهمیدم با وبلاگم تبادل لینک کردی یا با مطالبش!هر چند که من اسمی از وبلاگم ندیدم اینجا!
تا بعد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد