روی ماه خداوند را ببوس!

 

مـــن خواب دیده ام که کسی می آید / من خواب یک ستـاره ی قرمز دیده ام / و

پلک چشم ام می پرد / و کفش هایم هــی جـفت می شوند / و کــور شوم / اگر

دروغ بگویم / کسی می آیــد / کسی دیگر / کسی یهتر / کـسی کـه مثـل

هیچ کــس نیست / و مثــل آن کســی است که بـــاید بـاشد / و قـــدش از

درختهای خانه معمار هم بلندتر است / و صـورت اش / از صورت امام زمــــان هـــم

روشن تر و اسم اش آنچنان که مادر / در اول نماز و در آخر نماز صداش می کند /

یا قاضی الحاجات است / و می تواند / تــمام حرف های سخت کتاب کلاس سوم

را / بـــا چشم های بسته بخواند / من پـــــله های پشت بـــام را جارو کرده ام / و

شیشه های پنجره را هم شسته ام / کسی می آید / و شربت سیـــــاه سرفه را

قــــسمت می کند / و نــــمره ی مـــریض خانه را قسمت می کند / و سهــم ما را

می دهد / من خواب دیده ام ...

 

رمان روی ماه خداوند را ببوس....

 

شدیدا پیشنهاد میشه ایـن رمان رو مطالعه کنید! الــــــبته اگه مطالعه نکردید.

خیلی اتفاقی این کتاب رو در نمـــایشگاه کتاب خریدم! شاید یک دلیل داشت!

اونم اینکه اسم زیبایی داشت! و برای من که مدتی بود از خـــــدا فاصله گرفته

بودم واقعا مفید بود. اگه کمی در مورد خدا تردید دارید حتما مطالعه کنید....

نوشته مصطفی مستور هست و کتـــــــاب 113 صفحه بیشتر نداره. در مورد

یک دانشجوی دکتری می باشد که در حـــال تحقیق برای پایان نامه دکتری خود

هست که در مورد خودکشی یکی از اساتید برجسته دانشگاههای تهرانه...

 

 

قستمی از کتاب ....

 

عزیز می گه مردها هر قدر هم بزرگ بشن و باسواد بشن و پول دار بشن، اما بـــاز

هم مثل بچه ها هستند. زود قهر می کنند، زود پشیمان می شن و زود هم آشتی

می کنند. ممکنه جلو زن ها چیزی نگن اما تنها که شدند شروع می کنند به بـــغض

کردن. می گه به همین خاطره که کسی گریه ی مردها ررو نمی بینه. عزیز می گـه

زن ها هر قدر هم که کوچیک باشند اما مادرند. پناه مردها هستند. حتی دختر

کوچولوها پناه باباهاشون هستند.

 

 

+ بانک موسیقی متن فیلم های سینمایی جهان

  انصافا آرشیو کاملی داره.

 

+ آهنگ کلاغ

   با صدای نیکی کریمی

 

پ .ن . ممنون از همه دوستانی که روز تولدم یادشون بود و تبریک گفتند.

         تولد چهار سالگی وبلاگ و 25 سالگیم توامان مبارک! هیپیپ هــــورا!! :(

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
پاپیون دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:00 ب.ظ http://papiyoon.blogspot.com

تولد خودت و وبلاگت مبارک دوست عزیز ...

[ بدون نام ] دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:19 ب.ظ

شلام
خوفی؟
خدا رو شکر اومدیم اینجا دیدم آپ شده و حال صاحبش خوبه!
کاش من با....
منم همه اش باید بیام بگم.......بگذریــــــــــــــــــــــــم!!!!!!
من یه جوجوی عصبانـــــــــــــــــــــــــــــــی که هیچم نظرم نمی یاد
تازشم نظرمم بیادم نظر نمی دم!!!
باهاتم قهرم!
اونقدر از دستت عصبانـــــــــــــــــــــــــــی ام که دلم نمی خواد اسمم رو اون بالا بگم!
تازشم کامنتم نمیخواستم بذارم اما گفتم اونوقت تو از کجا می فهمی که من از دستت عصبانی ام! --->جوجو دیوانه می شود!!
بیچاره جوجو که باید غصه همه چی و همه رو بخوره!!!!
خدا کنه اگه به این کامنتم بخندی خدا تو رو هم جوجو کنه!
تا یاد بگیری خوش قـــــــــــــــــــــــــــــول باشی!
یاد بگیری با معرفــــــــــــــــــــــت باشی!
بی معرفت!!! باهات قهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم!دیگه هم نمی یام اینجا!!!
جوجوی منت کش دیوانه تهنای خــــــــــــــــــــــــــــل!

[ بدون نام ] دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:22 ب.ظ

جوجو خیلی دلش گلفته واقعا که تو چرا اینقدر بی لحمی!بد!

janjan دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:11 ب.ظ http://https://www.sharemation.com/afghan01/shisha.exe

ye sare baman ambazanid

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:29 ق.ظ

اینبارم بگم دیگه اینجا نمی یام
من حالا یه ذره آشتی ام :دی
می گما ریاضیت اصلا خوب نیشت :)) اگه گفتی چلا؟
حالا یه ذره راهنماییت می کنم
مربوط به تفلدته :دی
جوجوی ریاضیلان

شرتو سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:38 ق.ظ http://sharto.doxdo.com

به به! تولدت مبارک. روزای خوب و خوشی داشته باشی.
در مورد روی ماه خداوند... باهات هم عقیده‌م. کتاب خیلی لطیفی بود. اما نمیدونم چرا اکثر صاحبنظرانی که این کتاب رو خوندن بدون توجه به مطلب فقط ایرادات فنی ازش می‌گیرند؟!!

آوای دل سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:07 ب.ظ http://aava2003.blogspot.com

هر دو تولد با هم مبارک باشه امید خان. امیدوارم همیشه شاد و موفق و تندرست باشی.

سارا (سایبان عشق) پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:47 ب.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

داداشیم سلام.
شاید باورت نشه اما خداییش یه هفته بگذره و نیومده باشی دلم هزار راه میره! خودمونیما منم زنم دیگه! همون مدلی که عزیز می گه! :دی
امید داداشی من چی اونم زود قهر می کنه؟ زود گریش در میاد؟ زود آشتی می کنه و بقضشو تو تنهاییش می شکنه؟ نمی خواد جواب بدی خودم می دونم!
من یه بار دیگه تولدتو تبریک میگم. برات آرزوی زندگی شیرین و خوش توام با پیروزی دارم.
راستی... میشه این کتابو مبه من امانت بدی!!! :دی
شاد باشی داداش گلم

ufngd دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:59 ق.ظ

سلامی چو بوی خوش X

nazgol یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:47 ب.ظ http://shiva-omid.blogsky.com

ببخشیدا این شعری که از فروغ فرخزاد ورداشتین نوشتین ربع خود شعره هم نمی شه . لااقل بنویسین که خلاصش کردین.(راستی می دونستین که تحریف آثار ادبی خودش یه جرمه؟)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد