یلدا بی یلدا!

 

Feminist Joke

Dear Tech Support

Last year I upgraded from Boyfriend 5.0 to Husband 1.0 and noticed that the new program began making unexpected changes to the accounting software, severely limiting access to wardrobe, flower and jewellery applications that operated flawlessly under Boyfriend 5.0

No mention of this was included in the brochure. In addition, Husband 1.0 uninstalls many other valuable programs such as DinnerDancing 7.5, Foreplay 2.3, and OperaNight 6.1 and installs new, undesirable programs such as PokerNight 1.3, Football 5.0 and Golf 2.4

Conversation 8.0 no longer runs and invariably crashes the system. Under no circumstances will it run NappyChanging 14.1 or HouseCleaning 2.6. I’ve tried running Nagging 5.3 to fix Husband 1.0, but this all-purpose utility is of limited effectiveness. Can you help please

  

                                                              yalda bi yalda

 

امسال شب یلدا پاسبخش هستم. این یعنی اند  شانس ... :(

 

+ کیهان فردا   حتما بخونیدش!  :دی

 

+ آهنگ سریال زیبای پرستاران  (;  

 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
Hamid Reza Gholamzadeh چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:10 ق.ظ

Hi... just to have a short stop by here... I try to read the stuff later! have a nice Shabe-yalda!!!

Heaven Searcher چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:51 ق.ظ http://hsearcher110.persianblog.com

سلام... نمی دونم منو یادت می یاد یا نه ولی قبلا به وبلاگم سر می زدی .. داشتم آرشیو رو می دیدم گفتم یه سری بزنم اینجا !!! چقدر بده که یلدات اینجوری شده ٬!!! راستی من آپدیت کردم وقت داشتی یه سری بزن فعلا یا علی

eshg چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:13 ق.ظ http://eshg-az-koja.persianblog.com

help = dont ever get married ;)

سارا(سایبان عشق) چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:27 ق.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

داداشی سلام.
ممنون از همدردیت. من همیشه توکلم به خداست.
تاکید کرده بودی این جکه رو بخونم... بابا چرا اینقدر ریز نوشتیش!!!!! بذار بعد دقیق می خونمش. اما شب یلدا........
تو واسه خدمت ضدحال می خوری من از دوری شوهرم! مجیدم سر کاره! کدوم شب یلدا بدون عزیز آدم خوش میگذره؟؟؟
میدونی امید...
دارم به این فکر می کنم که شاید بشه یه احساس رو خلق کرد! یه جور حس نزدیکی و شادی از ته دل!
دوست دارم خدا پشت و پناه هر دوتون باشه. هر جا باشید! سر هر کاری! توی هر وضعیتی!!
تازه امید... تو سفارش بده برات هندونه و آجیل بذارن اونوقت شب یلدا تو با یه شب تاخیر برگذار کن! :دی
شاد باشی داداشی گلم

دیباذر چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:52 ب.ظ http://dibazar.blogfa.com/

مطلبت جالب بود.
بابت پاسبخش بودنت تو شب یلدا :(
موفق باشی و به روز

پروین پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:00 ب.ظ http://lle.blogsky.com

nice...vey nice

ساکورا جمعه 2 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:13 ق.ظ

It was interesting. thank you.

ملیکا شنبه 3 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:46 ق.ظ http://gijmangooli.persianblog.com

چرا من نفهمیده بودم که تو برگشتی؟!! باور کن خیلی خوشحال شدم . امیدوارم روزهای خوبی را در پیش داشته باشی چطور ممکنه کسی را کگه برای تغییر قالب وبلاگم اینقدر کمکم کرد فراموش کنم؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد