چشم جادو




کالبدشکافی لبخند :

 

اون روز استاد الهی قمشه ای بازم حرف جالبی زد! این آدم واقعا کارش درسته .

گفت ---> "وقتی شخصی به شما لبخند میزنه از این کار میتونه دو تا  منظور داشته  باشه.

 

یا داره به خود  شما لبخند میزنه!

 

و یا اینکه به آرزوهای خودش لبخند میزنه!

 

واقعا جالب گفته! امیدوارم هر کسی وقتی شما رو می بینه و لبخند میزنه فقط به خاطر دیدن خود

شما باشه نه به خاطر دستیابی به آرزوهای خودش :) 



چشم جادو

 

آهنگ فوق العاده چشم جادو از حسام الدین سراج


تو را من ُ‌مست می دارد .......

فلش :

 

بین همه آهنگ های منصور این آهنگش بیشتر از همشون به دلم میشینه :)

می تونید اینجا فلش اون رو ببینید ... نوشته های توی فلش جالبند .

 

 

 

معرفی :

 

فکر می کنم بهترین و کاملترین سایت ایرانی که درباره آموزش و معرفی دوربین دیجیتالی باشه

در حال حاضر اینجا باشه .... سایت عکاسی واقعا  سایت مفیدی هستش ... خودتون ببینید...

 وبلاگ یکی از نویسنده های اون  اینجا هست که همیشه لینک های جالبی رو معرفی میکنه .






مرگ بر دروغ ! مرگ بر چیزایی که توی دل آدم برای همیشه میمونه و گفته نمیشه!

نظرات 9 + ارسال نظر
سونیا پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 06:27 ق.ظ http://soniya.blogsky.com

سلام . ممنون عزیز . من داشتم متنمو تکمیل میکردم که اومده بودی .
آی دی چتت رو ندارم .

سارا (سایبان عشق) پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 06:55 ق.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

کاش همه ی سخنرانیشو شنیده بودم!
می دونی...
من دلم می خواد هر کس به من نگاه می کنه لبخند بزنه! منظورش برام خیلی مهم نیست! شاید آرزو هاش باشه و شاید خودم اما مهم تر اینه که باز یه لبخنده و لبخند نشانه ی محبته!
شاید آرزو های اون فرد اونقدر شیرین باشه که منم با دونستنش لبخند بزنم!
حالا....
میشه بهم بگی کی بهت دوغ گفته که اینقدر ناراحتی؟؟؟؟؟؟

سیبگل پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:49 ق.ظ

سلام. آره واقعا راست می گه. منم از حرفای قمشه ای خیلی خوشم می آد.جالبه

نانا پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:52 ق.ظ

امید جونم سلام!
اول از همه نوستالوژیک نه نوستالژیک!
بعدشم حالت خوبه؟
چه اینجا رنگی پنگی شده...بووووووووووووس

President Evil جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 03:03 ق.ظ http://opinion.persianblog.com

اول سلام! بعد چقدر مطلب نوشتی و من نخوندم (یعنی حالا نشستم همه رو خوندم!)
من در جواب اون عزیزی که به انگلیسی تو ایراد گرفته بود و تو هم نظرش رو آوردی عرض گنم که متن اعتراض ۳ خطی ایشون حداقل دارای ۷ اشتباه نگارشی٬ گرامری و غیره است. اگر بخواهند کاملآ همه را توضیح خواهم داد... (البته بنده سواد خاص و ادعایی در زبان انگلیسی ندارم) //
اون فیلم که شخصیتش دزدمونا بود هملت نبود؟ فیلمهای محبوب من اینها هستند:
بازی- هفت- باشگاه مشتزنی از استاد بلامنازع فیلمهای تأثیر گذار دیوید فینچر // + بسیاری اسامی دیگه که به علت کهولت سن قادر به یادآوری همه شان نیستم!
من هم آرزو دارم اگه کسی به من لبخند میزنه (اگه باشه کسی) به خاطر خودم باشه و منفعتی این وسط جری ندو وونه!
اما جدی اون قضیه اعتراض به شیوه انگلیسی خیلی نظرم رو جلب کرد! راستی صدای ما چی شد؟ اون توضیحاتش رو هم خوندی؟ حیف! واللا حیف شد! چند روزی هست که عفونت لوزه پیدا کردم و دیگه نمیتونم صحبت معمولی هم بکنم چه برسه خوندن با اون وسعت صدا... پیر شدیم رفت
باید برم واسه غزل خداحافظی...

JraNil جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 10:21 ب.ظ http://weblog.techopedia.net/

سلام جناب دوست عزیز

می بینم که زدی تو خط دوربین داداش - اگر که گرفتی یه سر عکس بلاگ تشریف بیارید.
راستی دوباره مطالبت سر حال اومده و به نظر می رسه که بهتری | خوشحالم

بدرود
جلال

صبا شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 06:50 ق.ظ http://h

سلام امید مهربون من الان دارم لبخند میزنم!اگه گفتی واسه ی چی؟

احسان شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:14 ب.ظ http://www.esanz.persianblog.com

سلام امید جان...من بودم که بالا نظر دادم و یادم رفت که اسممو بنویسم ...شرمنده...راستی این عکس بالای کیه؟ خودتی؟

مهدی شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:58 ب.ظ http://seraj1383.persianblog.com

دوست عزیز سلام. راجع به آهنگ چشم جادوی سراج مطلبی نوشتی اما شعر رو اشتباه نوشتی ... مدامم مست میدارد ... شعر مال حافظه... ضمناٌ وبلاگی راجع به ایشان دارم... سری به من بزن....حوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد