اندرزهای زندگی



 

کتاب اندرزهای زندگی نوشته جکسن براون .

او این کتاب را به عنوان هدیه ای برای پسرش شروع به نگارش کرد و تمام تجربیاتش را در یک

مجموعه دو جلدی تهیه کرد.

 

براون می گوید چیزی که من فکر می کردم فقط کار چند ساعت است . چندین روز به طول انجامید

هنگامیکه آنرا به پسرم دادم لحظه فوق العاده ای بود من تمام آن چیزهایی را که درباره یک زندگی

شاد و پربرکت می دانم به روی کاغذ آوردم!

 

و حالا آنرا تقدیم به پسرم می کنم ، پسری که در خیلی از مواقع آموزگار من بوده است.

پسرم چگونه یاری ات دهم تا ببینی ؟

اگر لازم باشد حتی شانه هایم را در اختیارت می گذارم،

تا بر آنها بایستی.

حالا بسیار فراتر از من خواهی دید.

حالا به جای هر دو ما خواهی دید.

اما به من بگو در آن دوردستها چه می بینی؟

 

 

تعدادی از این اندرزها ....

 

 

·          روز تولد دیگران را به خاطر داشته باش .

·          حداقل سالی یک بار طلوع آفتاب را تماشا کن.

·          اگر مجبور شدی با کسی درگیر شوی اولین ضربه را بزن و محکم هم بزن .

·          زیر دوش آب برای خودت آواز بخوان.

·          شجاع باش . حتی اگر نیستی وانمود کن که هستی . هیچکس نمی تواند تفاوت بین این دو را تشخیص دهد.

·          هیچ وقت سالگرد ازدواجت را فراموش نکن.

·          بهترین دوست همسرت باش .

·          کسی را که امیدوار است هیچگاه نا امید نکن. شاید امید تنها سرمایه او باشد.

·          طوری زندگی کن که روی سنگ قبرت بنویسند :(شخصی که از هیچ چیز در زندگی  اش پشیمان نبود.)

·          صدای خنده پدر و مادرت را ضبط کن . :)

·          انگیزه ات در ازدواج عشق باشد.

·          با زنی که بی میل غذا می خورد ازدواج نکن !  :))

·          فرصت قدم زدن با همسرت را از دست نده .

 

 

بقیه اندرزهای فوق العاده زیبا و مفید رو می تونید از  اینجا ، اینجا و بازم اینجا بخونید .


نوشته ها به صورت عکس هستند که می تونید سیو کنید و با خیال راحت بخونید.

راستش نمیدونم در مورد کدومشون صحبت کنم ... واقعا  همشون باحالند .

من که هر بار می خونم کلی روحیه و انگیزه پیدا می کنم !شاید منم یه روزی این کار رو انجام دادم!





گل گلدون ....


با شنیدن این آهنگ چه احساسی به شما دست میده؟من که  هر بار که گوش میدم.......

(به فرمت فلش هست)
 

 

آدولف هیتلر!

 

دوست دارید کتاب  نبرد من نوشته هیتلر رو بخونید .. می تونید از اینجا داونلود کنید ....

البته لازم هست که زبان انگلیسی تون فول باشه. ارزش یه کوچولو نگاه  کردن رو داره .



نظرات 11 + ارسال نظر
آریانا یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:09 ق.ظ http://areiana.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی دارین.راستی اول شدم ها!!
اگه بخوای تبادل لینک میکنیم.
حق یارت.
آریانا!

الی یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:07 ق.ظ http://elly-n-mb.persianblog.com/

salam omid jan. merci ke sar zadi aziz. va merci moshkeleh akso raheh halesho gofti. hamuntor ke gofti man be sitehttp://www.sharemation.com raftam va asko unja gozashtam.vali alan mogeyikeh mikham weblog baz konam azam passward mikhad. chikar konam ke uno nakhad. lotfan age mituni KOMAKKK.merci aziz. rasti in andarzha ham jaleb budan. gorbunet

صبا یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:54 ب.ظ http://sabaa82.blogspot.com

سلام امیدجان اندرزهای جالبی بود خوشم اومد.ولی من این جمله رو نفهمیدم (بازنی که بی میل غذا می خورد ازدواج نکن !)

[ بدون نام ] یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 05:04 ب.ظ

gole goldoone man ;)


moon

صبورا(سنجاب) یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:25 ب.ظ http://saboorajanam.persianblog.com

سلام خوبین مشا؟ اندرزهای جالب وشیرینی بود...سالم وسربلند باشین...خدانگهدار

الی دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:00 ق.ظ http://elly-n-mb.persianblog.com/

gorbuneh dastet omid jan; . kheili kheili kheili motshakeram

President Evil دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 03:59 ق.ظ http://opinion.persianblog.com

سلام! خوبی بابا؟ اول اینکه من اولین بار است که میبینم کسی به وبلاگ خودش لینک داده است!! دوم اینکه توصیه های خیلی قشنگی بودند. متأسفانه من خارج از دوش هم نمیتوانم بخوانم چه برسد به دوش. دلیلش هم تن صدای بنده است که اگر بخوانم خانه میلرزد! جدی میگویم! اگر بخواهی نمونه صدایم را میفرستم برایت تا خودت ببینی. خیلی ها شنیدند و باورشان نشد (۱۹ ثانیه از ترانه Spanish Train کریس دی برگ) .......... صدای خنده پدر و مادرت را ضبط کن... تنم لرزید وقتی این جمله را خواندم. مگر می شود آنها نباشند و خنده های شیرینشان نباشد؟؟ به یاد مادربزرگ و پدربزرگ مرحومم افتادم. هنوز هم بعد از سالها از فوتشان وقتی به یاد خاطرات فراوانم با آنها می افتم گریه می کنم...

سارا (سایبان عشق) دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:22 ق.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

سلام امید جان.
قبلا گفتم این نوشته ها واقعا درستن.
امیدوارم بتونی به کار بگیریشون! تجربشون کنی!
.....................................
گفته بودی دلتنگم. باورم شد!
طعم دلتنگی برایم آشنا ست!
خوب می فهمم!
انگار صدایی که با من آشنایی دیرینه دارد!
سالهاست در گوشم می نوازد..
آری..
دلتنگی!! من نیز تو را خوب می فهمم!
............................................
شاد باشی
به امید دیدار

نانا دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:01 ب.ظ

با زنی که بی میل غذا می خورد ازدواج نکن ! :))
ترشیدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

امیر دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:20 ب.ظ http://iranska.blogdrive.com

از اندرزها از سومیش خیلی خوشم اومد.
مرسی به سایت ما سر زدی.

مریم دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:03 ب.ظ http://maryami.com

در مورد اون ضربهه خیلی باهات موافقم:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد