Those were the days

Once upon a time there was a tavern
Where we used to raise a glass or two
Remember how we laughed away the hours
And dreamed of all the great things we would do

Those were the days my friend
We thought they'd never end
We'd sing and dance forever and a day
We'd live the life we choose
We'd fight and never lose
For we were young and sure to have our way.
La la la la...
Those were the days, oh yes those were the days

Then the busy years went rushing by us
We lost our starry notions on the way
If by chance I'd see you in the tavern
We'd smile at one another and we'd say

Those were the days my friend
We thought they'd never end
We'd sing and dance forever and a day
We'd live the life we choose
We'd fight and never lose
For we were young and sure to have our way.
La la la la...
Those were the days, oh yes those were the days

Just tonight I stood before the tavern
Nothing seemed the way it used to be
In the glass I saw a strange reflection
Was that lonely woman really me

Those were the days my friend
We thought they'd never end
We'd sing and dance forever and a day
We'd live the life we choose
We'd fight and never lose
For we were young and sure to have our way.
La la la la...
Those were the days, oh yes those were the days

Through the door there came familiar laughter
I saw your face and heard you call my name
Oh my friend we're older but no wiser
For in our hearts the dreams are still the same

Those were the days my friend
We thought they'd never end
We'd sing and dance forever and a day
We'd live the life we choose
We'd fight and never lose
For we were young and sure to have our way.
La la la la...
Those were the days, oh yes those were the days

 

این آهنگ فوق العاده رو این روزها زیاد گوش میدم. آهنگ رو از اینجا می تونید با حجم کم دانلود کنید. البته کیفیت بالایی نداره. توصیه میشه اگه اینترنت پرسرعت دارید کلیپ تصویری این آهنگ توی یوتیوب در اینجا ببینید.


نظرات 15 + ارسال نظر
راستگو سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:56 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
انجمن سایت راستگو یک سایت تفریحی، فرهنگی، علمی و ... است که می توانید مطالب مفیدی در آن پیدا بکنید.
با عضو شدن در انجمن راستگو و فعالیت در آن می توایند از امتیازاتی که به کاربران فعال تعلق می گیرد، استفاده کنید.
آدرس انجمن راستگو: http://forum.rastgo.com
جوایزی که به کاربران فعال تعلق می گیرد، در لینک زیر قرار دارد:
http://forum.rastgo.com/ndash-t1949.html

موفق باشید

سارا (سایبان عشق) چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:25 ب.ظ

سلام.
ترانه ی واقعا زیبایی بود. حتی با اینکه کیفیت بالایی نداشت اما دوستش داشتم.
ممنون

خاطره چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:33 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

دانلود خواهم کرد
در یک هفته گذشته سرم شلوغ بود
در فیس بوک هستم اما نه وقت توئیتر دارم و نه حوصله اش رو البته فکر کم اون اولها که امده بود عضو شدم و لی تا حالا استفاده نکردم!

یاشار چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:57 ب.ظ http://antimemorial.blogsky.com/

سلام وبلاگ قشنگی دارین اگه به من هم سر بزنین و لینک کنید ممنون میشم منتظرتون هستم

یاس دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:50 ب.ظ

سلام امید خوبی داشتم وبلاگتو می خوندم رفتم تو آرشیوت خرداد ۱۳۸۳ نوشته های خودم کلا رفتم تو همون حال و هوای اون سال یاد شیوا افتادم دلم میخواست بدونم کجاست چی شد ازش خبر داری؟ حالش خوبه؟ سال ۸۳ واسه من سال خوبی بود خیلی برام اومد داشت... تا بعد

یاس دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:16 ب.ظ http://cinderella.blogsky.com/

سلام امید خوبی وبلاگمه تو رو لینک کردم بیای خوشحال می شم

عاطفه دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:23 ب.ظ http://en.netlog.com/bita_me

سلام امید جان خوبید؟
دوست واقعی کسی است که دستهای تو را بگیرد ولی قلب تو را لمس کند فردی که آهنگ قلبت رو می دونه و می تونه وقتی تو کلمات را فراموش می کنی اونا رو واست بخونه.
خاطره هاتو دوست دارم.........

یاس دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:04 ب.ظ

امید کجایی؟ تو رو خدا بیا دیگه ایش

منیژه یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:22 ق.ظ

یک منبع آگاه اعلام کرد: افراد واجد شرایط رای: 49322412 افراد شرکت کننده در انتخابات: 42026078 تعداد آرای باطله: 38716 1- میرحسین موسوی خامنه 19,075,623 2- مهدی کروبی 13,387,104 3- محمود احمدی نژاد 5,698,417 4- محسن رضایی میرقائد 3,754,218 لطفا در اطلاع رسانی این خبر ما را یاری کرده و به دیگران خبر دهید
http://gostakh.persianblog.ir/

سارا (سایبان عشق) سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:41 ق.ظ

نمی دونم الان کجایی و در چه حالی و از این بابت بی نهایت نگرانم!
کاش می تونستم با خیال راحت فقط به چیزای خوب فکر کنم اما توی این اوضاع دلشوره دست از سرم بر نمیداره!
امید ثانیه به ثانیه دعا می کنم که هر جایی سالم باشی و آزاد!
منتظر شنیدن خبر سلامتیت هستم!

sheyda پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ق.ظ

salam.emshab kheili etefaghi in webo didam.jaleb bud.yani kheili jaleb bud.ehsas mikonam ye etefaghi oftad vali nemidunam chi.good luck.

س.حسنی سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ق.ظ http://grin.parsiblog.com

تبریک میگم . یکی از جامع ترین بلاگ ها در زمینه آهنگ هستید .
موفق باشید
منتظر حضور سبزتون هستم

شوکا شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:44 ب.ظ http://hajieh.wordpress.com

همین جوری بی هوا دانلود کردم که دیدم دارمش !

mrt1364 دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:16 ب.ظ

کلیپ خیلی قشنگ هست
ممنون

motv سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:44 ق.ظ

آهنگای کیتارو کجاست پس اشتباه آدرس دادی؟ سری دوم و سوم آدرسش اشتباهه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد