شب سراب

 

بــــه اول هــــمه کـــاری تامل اولیـــتر

بکن، وگرنه پشیمان شوی به آخر کار

زمـام عقل به دست هوای نفس مده

که گــــرد عشق نگردند مردم هشیار

به راحـت نفسی، رنج پایدار مجـــــوی

شب ســراب نیرزد به بامـــــداد خمار

                                    سعدی

 

یعنی دارم کتاب شب سراب ناهید.ا.پژواک رو می خونم. کتابی که در

جواب رمان بامداد خمار نوشته شده. البته مثل اینکه من باید ابتـــــدا

شب سراب رو بخونم و بعدش بامداد خمار!

به رمان های ایرانی علاقه و کشش چندانی ندارم و جز اولین رمانهایی

هست که دارم می خونم. اونم بــــه واسطه اینکه یه نفر توی خونه پیدا

شده که این کتاب ها رو مطالعه کنه و منــــم فرصت رو غنیمت شمردم

و به قول معروف مفت باشه کوفت باشه!!! هم فـــــاله هم تماشا! خدا

رو چه دیدی شاید نظرم در مورد رمان های ایرانی تغییر کرد.

شنیدم نوشته های م. مودب پور جالبه! دو کتاب یاسمین و یلدا ...

 

 

کی میگه بین دو تا نی یکیشون شکر نداره؟

نه عــــــــزیزم برا بابا ، دختر و پسر نداره ...

دخترا ســــیـب گلابند، مثل برفند ، مثل آبند

بـرف جاده گل و خاکه ، آب چشمه اما پاکه

دخــترا شــــــــاخه نباتند، چشمه آب حیاتند

...

 

+ آهنگ سیب گلاب مجید اخشابی

  قبلا در مورد شعر این آهنگ یک پست کامل اینجا نوشته بودم....

  کلیپی که توی اون پست گذاشته بودم یک سوم آهنگ بود اما خوب حالا

  شما می تونید از اینجا آهنگ کاملش رو که خیــــلی زیباست دانلود کنید.

  ممنون از   آی آر تی وی   

  الیته ابن آهنگ در واقع شامل دو قسمت اول هست و قسمت ســوم که

  توی کلیپ قبلی بود رو به صورت ناقص داره.

 

Wer sind Sie bitte?!                                            

 

نظرات 8 + ارسال نظر
مرورگر.کام چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:52 ب.ظ http://www.moroorgar.com

آخرین اخبار ایران و جهان در بزرگترین آرشیو خبری در ایران. خبر+عکس. :: اخبار را در www.moroorgar.com حرفه ای بخوانید ::

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:35 ب.ظ

امید عزیزم سلام...خیلی از این اهنگ لذت بردم عالی بود...اگه میشه در مورد کتابها و قسمتهای برگزیده ان توضیح بیشتری بده...

jojo پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:48 ب.ظ

هر دو کتاب رو خوندم از بامداد خمار بیشتر خوشم اومد به نظرم اون قشنگتر بود چه اون دختره تو بامداد خمار منو حرص داد :))

مهدی جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:24 ق.ظ

سلام.. ...امیدوارم به خاطر دیشب و از دست دادن لحظاتی از فو تبال از من دلگیر نباشی ...البته می خواستم همان لحظه بگویم ولی راستش خجالت کشیدم من بعضی اوقات چیز هائی می نویسم که می خواستم برایت بفرستم البته زیاد هم جالب نیست ولی دوست دارم برایت بفرستم...متن ایمیل من همین بود...

سارا (سایبان عشق) جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:53 ب.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

بازم داداشم اومد و بی احوال پرسی رفت!
خوبی امید؟
ای ول پسر! خوشم میاد از آدمای اهل مطالعه. تو محشری!
کتابای ایرانی نه اینکه زشتن اما تقریبا همه یه پیش زمینه دارن. (جدیدا رو میگم)
منم واسه همین دوست ندارم.
کتاب اسرار دخمه ی شاپور قشنگ ترین رمانی بود که خوندم! ایرانی البته!
سینوهه پزشک فرعون و دایی جان ناپلئون (این یکی رو واسه تفنن و خنده) بهت پیشنهاد می کنم.
شاد باشی داداشم.

شرتو جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:54 ب.ظ http://sharto.doxdo.com

سلام. من بامداد خمار رو به دلیل یک اجبار خوندم. یعنی دوستی داشتم که مشکلی براش پیش اومده بود. دنبال راهی بودم برای کمک کردن به‌ش که یکی این کتاب رو به‌م معرفی کرد. من هم اول خودم خوندم‌ش تا ببینم پیشنهاد این کتاب به اون دوست مشکل دارم می‌تونه کمکی به‌ش بکنه یا نه. و جالب اینکه بی‌تاثیر هم نبود. به هر حال من هم یکی دو سالی هست که رمان های ایرانی رو هم توی برنامه‌م گنجوندم. همه‌شون هم بد نیستند. گاهی هم خیلی خوبن.

نادر یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:41 ب.ظ

با سلام و تصحیح اصطلاحی :
آهنگ , موسیقی بدون کلام رو گویند و موسیقی با کلام و یاشعر , ترانه نامیده می شود.
با سلامهایی دوستانه
شاد باشی

بهار دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:39 ق.ظ

پس یاسمین رو کجا برای دانلود گذاشتی امید جان؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد