وانفسای تیر...

 

تا دقایقی دیگه تیرماه تموم میشه... الان یهو یادم افتاد که این ماه اصلا فرصت اینکه وبلاگ رو آپ کنم نداشتم. حالا که تا اینجا اومدم یه مطلبی رو بگم تا بعدها یادم بمونه.... 

 

تقریبا از جند ماه پیش به فکر این بودم که درخواست انتفال از شعبه به ادارات مرکزی رو بدم اما خوب این کار خیلی سخت بود و یه جورایی باید هفت خان رستم رو رد کرد. تا اینکه یک ماه پیش اداره امور سهام رفتم و با توجه به سابقه و تجربه حدود ۳ ساله ای که توی این مدت کسب کردم درخواست خودم رو دادم و با صحبت هایی که شد اونا درخواست من رو قبول کردند. بعد از کلی رایزنی با رئیس شعبه تونستم با شرط تعیین جانشین رضایت اون رو هم بدست بیارم و بعد از کلی دوندگی امضای رئیس منطقه و رئیس امور شعب رو هم بگیرم. رئیس دایره تامین نیرو هم با شناختی که ازم داشت قول تامین جانشین رو بهم داد و همه چیز فراهم بود برای رفتن من تا اینکه دو سه روز پیش شنیدم که بله!‌ یه نفر نورچشمی رفته اون قسمتی که من قرار بود برم!‌  

 

به همین راحتی همه ی آرزوهای من بر باد رفت. بعد از بررسی متوجه شدم اون نورچشمی کسی هست که منم میشناسم. خانمی که قبلا توی اداره رفاه بود و بیشتر موافع هم توی شعبه بود و ظاهرا توی اداره کار نداشت. با زبون بازی و جاپلوسی و عشوه پیش معاون و کارمندهای شعبه کاراش رو پیش میبرد. حتما واسه اینکه بره اون قسمت هم دم یکی از مدیرهای ارشد رو دیده. دلم از این میسوزه که این آدم متملق و از زیر کار در رو رفته اونجا کا هیچ سررشته ای از کارها نداره. البته فعلا نا امید نیستم و در حال رایزنی هستم تا بتونم به حقم برسم. برام مهمه که بتونم برم اونجا و در زمینه مورد علاقه ام فعالیت کنم و البته پنجشنبه ها هم تعطیل باشم. 

 

خلاصه که اینجوریاست. تا بوده همین بود. بند پ... 

 

نظرات 16 + ارسال نظر
سارا (سایبان عشق) جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ق.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.ir/

سلام امید جان.
امیدوارم که ختم ماجرا با رسیدن حق به حقدارش باشه.
بند پ که گفتی متاسفانه الان شده اساسی ترین شیوه ی ممکن برای کاریابی و یا پیشرفت. وقتی نظم و قانون نباشه این اتفاقا میوفته دیگه.
بعضی از خانما هم که واقعا کفر در بیارن. توی دانشگاه هم نمونشونو دیدم. تازه نه واسه چیزای خیلی مهم بلکه گاهی وقتا فقط واسه خود نمایی کارایی می کنن که من شرمم میشه!!
سخت نگیر! شنیدی میگن خدا جای حق نشسته؟؟ حتما یه آینده ی بهتر واسه آقایی مثل تو در نظر گرفته. مطمئنم.
بهترین آرزوها رو برات دارم.
شاد باشی مرد بزرگ

مارال شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ق.ظ http://www.mypersonanlnotes.persianblog.ir

اینی که گفتی که خیلی عادی بود . پارتی مهمترین عمال موفقیت در اداراته

عاطفه پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:43 ب.ظ http://atefe111.blogfa.com

امید جان فکرشو نکن...حتما یه جای بهتر قراره نصیبت بشه
مطمئن باش داداشی
خوشجالم که حالت خوبه

pinky جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:22 ق.ظ http://www.pinkkolbe.blogfa.com/

salam pinkkolbe montazere toe sedat mikone mige linket kardam linkam kon mersi

تیلدا دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ب.ظ

سلام امید چطوری؟
شما دیر به دیر می‌نویسی و من هم دیر به دیر سر می‌زنم ولی خیلی خوشحال می‌شم که هر وقت میام می‌بینم باز سرشاری از انرژی. تند تند پستهات رو می‌خونم و بعد می‌گم: آخی همین! چه زود تموم شد!
از تراوین گفتی وای که چه اعتیاد دلچسبی بود من دو سرور بازی کردم 1 و 4 و حالا گذاشتم کنار تو ترکم!
می‌دونی آخرین حلقه بازمانده از روزهای خوب وبلاگ نویسی من هستی. هر بار میام وبلاگت رو می‌بینم لذت می‌برم. خدا کنه بمونه خیلی حس خوبی رو منتقل می‌کنه.
نگران کار و بار هم نباش. برای آدم باکفایت و لایقی مثل امید همیشه موقعیت خوب هست. بگذار تو این ایران ما باشند کسانی که تو روز روشن رؤیاهای دیگران رو می‌دزدند این همه دزدی این هم روش! ولی فراموش نکن منبع الهام پیش خودته و خودتی که می‌تونی دنیات رو آروم و زیبا بسازی. پس غصه نخور. ذهنت رو از اون موقعیت رها کن و اجازه بده منبع الهام درونیت دوباره به کار بیفته و موقعیت بهتری رو پیش پات بگذاره.

شاد باش و همچنان پرامید!

ایستگاه هنر شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ب.ظ http://www.istgahehonar.com

سایت ایستگاه هنر، که اختصاصا جهت تبلیغ محصولات و خدمات هنری تاسیس شده است رونمایی شد.
این سایت که در نوع خود بی نظیر است آمادگی دارد محصولات و خدمات هنری را در رشته های گوناگون از جمله هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، موسیقی، صنایع دستی، معماری، عکاسی و فیلم برداری، ورزش و آشپزی بصورت رایگان تبلیغ نماید.
همچنین شما می توانید بدون پرداخت هزینه کتاب های ادبی یا هنری خود را از طریق ایستگاه هنر معرفی کرده و برای فروش کتاب های نو یا دسته دوم خود آگهی دهید.
هنرمندان گرامی می توانند از امکانات ایستگاه هنر جهت درج آگهی برگزاری نمایشگاه های خود استفاده نمایند.
با توجه به آغاز فعالیت سایت ایستگاه هنر اعضای جدید 15 هزار تومان اعتبار جهت انتشار آگهی ویژه دریافت می نمایند.
اکنون ثبت نام کنید!

ندا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ب.ظ

سلام امید جان
الان امید رو سرچ کردم و به اینجا رسیدم. امید رو سرچ کردم چون یه خرده بهش احتیاج دارم توی این مقطع،ولی این همه انرژیت منو به وجد آورد. موفق باشی و همیشه پر امید.

ندا چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ق.ظ http://nneeddaa.blogfa.com

راستی امید از این خلوتی که با خودت داری خیلی خوشم اومده. احساس می کنم وقتی ادم تنها زندگی کنه خیلی بیشتر می تونه به علایقش اهمیت بده و اینطوری خیلی بزرگ میشه. الان تا میتونی از این فرصت استفاده کن .

مستوره دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:04 ق.ظ

چرا دیگه نمی نویسید..من هر روز اینجا رو چک می کنم
(:

قاصدک دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:33 ب.ظ

چرا دیگه ننوشتی تنبل

هارپاک پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:57 ب.ظ http://atefe111.blogfa.com

یاد مهدی نیک خواه افتادم
نمی دونم این چه قصه ایه
کجایی داداش؟؟؟؟

جزیره سرگرمی پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ق.ظ http://www.kailo.blogfa.com

سلام دوست من
اگه موافق هستی تبادل لینک کنیم به من خبر بده تا افتخار شمارو لینک کنم
منتظر حضور سبز شما هستم
وبلاگ خوبی دارید
موفق باشید

elle جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ق.ظ http://elle-maheiddini.persianblog.ir

omid junam kojayi to pesar. badeh modat ha peyda kardam weblogeto. yahoo ham ke digeh nemiay. hatman maram ke faramush kardi. bi mazeh / kojayi to pesar

قاسم چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:30 ب.ظ http://tamiratmobileshz.blogfa.com/

سلام من قاسم هستم وبلاگ خیلی خوبی دارین خوشحال میشم از وبلاگم بازدید کنید

mohssen دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ق.ظ

نیستی

باران سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:53 ق.ظ http://www.ilma.blogfa.com

کودکی در حین تماشای یک سریال ایرانی ...!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد