...

چرا گرفته دلت مثل آنکه تنهایی

چقدر هم تنها!

خیال می کنم

دچار آن رگ پنهان رنگ ها هستی.

دچار یعنی

عاشق.

و فکر کن که چه تنهاست

اگر ماهی کوچک، دچار آبی دریای بیکران باشد.

چه فکر نازک غمناکی!

و غم تبسم پوشیده نگاه گیاه است.

و غم اشاره محوی به رد وحدت اشیاست.

خوشا به حال گیاهان که عاشق نورند

و دست منبسط نور روی شانه آنهاست

نه،وصل ممکن نیست،

همیشه فاصله ای است.

اگر چه منحنی آب بالش خوبی است.

برای خواب دل آویز و ترد نیلوفر،

همیشه فاصله ای است.

دچار باید بود

وگرنه زمزمه حیات میان دو حرف

حرام خواهد شد.

سلام. امیدوارم حالتون خوب باشه. فکر کنم دیگه کارتون رو آسون تر کرده باشم و دو هقته یه بار هم که اینجا رو چک کنید شاید پست جدیدی رو مشاهده کنید!

مثل همیشه سرم شلوغ هست. از یه طرف کار بانک. از اون طرف دانشگاه و درسا که هر روز تلنبار میشن و فرصت نمیکنم یه مروری کنم. بازار سهام  هم که بدجور فکرمو مشغول کرده. در حال حاضر پیشبینی روند بازار با توجه به اوضاع سیاسی نامشخص داخلی و خارجی مشکل هست و نمیشه با خیال راحت دست به خرید و فروش زد. البته خدا رو شکر فعلا که اوضاع من روبراه هست. با سود حاصل از خرید و فروش بیمه البرز و ایران ترانسفو چند روز پیش یه لپ تاپ سونی خریدم. فعلا سرم شلوغ هست. امیدوارم آخر سال بتونم یه گزارش مفصل از عملکرد اولین سال فعالیت بورسیم اینجا بنویسم تا دوستان علاقمند هم بتونند از این بازار استفاده ببرند.

و اما اخبار کوتاه...

بدجوری هوس کردم یه روز تا لنگ ظهر بخوابم! کمتر فرصت میکنم تی وی ببینم. این روزا پریزن بریک رو میبینم. کلایدرمن گوش میدم.16 آذر در راه هست. مامانا حرف ندارند! ایمیل فورواد میکنم تا بگم هستم! سعی میکنم انسان باشم. اون خانومه که تام رو بغل کرده بود رو نشناختم!دلم خیلی واسه توییتر تنگ شده. میخاستم آهنگ چه گوارا رو بزارم فزصت نشد. طوطی های کوتوله سلام میرسونند! زندگی زیباست!

نظرات 5 + ارسال نظر
یک زن جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ب.ظ http://radepayeman.blogsky.com

حستون تو غروب جمعه همگانیه...کار هم داشته باشیم نمیتونیم انجامش بدیم...به نظر من بد نیست اینجور مواقع خودمون رو رها کنیم...یعنی اصلا به کار و درس و عشق و پول و ...فکر نکنیم و اجازه بدیم به خودمون که یک کم تنبلی کنیم...اینطوری باور کنید دیدمون به اوضاع بهتر میشه...چون بلاخره از این رخوت و سستی بیزار میشیم و باز دوست داریم برگردیم به همون دردسرهامون.

مدی جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:51 ب.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

به به..امید بر آن است که زندگیتان همیشه برقرار و سبز باشد و همچنان زیبا :-)

خاطره یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:26 ق.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

این قسمت شعر سپهری رو خیلی دوست دارم

طوطی هم دارید؟!

سارا (سایبان عشق) پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:30 ب.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.ir

سلام داداشم.
لپتاپ مبارک باشه! ایشالا پشتش چیزای بهتر و بزرگتر!
منم این روزا مثل خودت سرم شلوغه حسابی اما کمتر به خاطر کار و بیشتر به خاطر درس! میانترمها داره شروع میشه و منم کلی عقبم!!
اما در عین حال باز مثل خودت پریزن برک می بینم و خیلیم ازش خوشم اومده! توی دو هفته ی گذشته دو فصلش رو دیدم ولی فعلا تعطیلش کردم تا دو هفته ی جاری رو درس بخونم اگر خدا بخواد!!
بعد از اینکه با خوندن نوشته هات درباره ی بورس کنجکاو شدم با یه آشنا که از قدیمیای بورس بود حرف زدم و کلی چیزا رو برام توضیح داد اما هنوز جرات ریسک ندارم! منتظرم ببینم تجربه هاتو چطور بیان می کنی!
به طوطی های خوشکلت سلام برسون! (خوشحالم که جمع بسته شدن یعنی دیگه طوطی تنها نیست!!!)
همیشه برات بهترین آرزوها رو دارم.
شاد باشی

محمد جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:04 ب.ظ http://www.fara-riz.com

خدایا مرا از همه چیزهایی که موجب کاستن زیبایی محبوب است نگهدار و آن چیز برای دل کوچک من تکرار است
با سلام
وبلاگ خوبی داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد