عبور از ۲۰۰۰

بله! درست حدس زدید! با نگاهی به روزشمار وبلاگ نویسی که در سمت راست وبلاگ قرار داده شده میشه منظور از عبور از 2000 رو متوجه شد! روزی که این وبلاگ ساخته شد اصلا فکرش رو نمیکردم تا اینجا ادامه پیدا کنه! 2000 روز چیز کمی نیست! یک عمره! یکی زندگی هست! در طول این روزها مشکلات مختلفی  پیش اومد که باعث شد که مدتی وفقه در نوشتن به وجود بیاد و بعضی اوقات حتی 2 ماه طول کشید! یادمه یکی دوبار هم بلاگ اسکای ما را تا مرز سکته برد! اما خدا رو شکر که الان چند وقتی هست که دیگه از اون مشکلات نداریم! چند روزی هست که خدمات GPRS و اینترنت همراه اول هم راه اندازی شده و دیروز برای اولین بار وبلاگ خودم رو در 6120 عزیزم رویت کردم. لذت بخش بود. البته خدمات اینترنتی فعلا در روزهای غیر تعطیل از ساعت 23 شب تا 8 صبح و روزهای تعطیل به طور تمام وقت ارائه میشه و بزودی شبانه روزی میشه! ظاهرا این قابلیت فعلا برای سیم کارت های با پیش شماره 0912 فعال هست. برای استفاده از این خدمات باید به سایت همراه اول مراجعه و ثبت نام کنید. به همین دلیل فعالیت تویتری من بعد از یکسال مجددا شروع خواهد شد و بعد از این هر وقت که دلم بخواد (البته فعلا 23:00 تا 8:00) توییت میکنم و میگم چیکار دارم میکنم! هر لحظه، از هر کجا با تویتر!

به مناسبت گذر ار 2000  و نوستالژی سالهای دور  آهنگ  Nostalige رو از خولیو ایگلسیاس تقدیم میکنم به تمامی دوستان. بازم نوستالژی --- >  امروز شبکه 1 سنباد رو نشون میداد!

تولد قاصدک عزیز رو هم بهش تبریک میگم.

Nostalgie...
On se ressemble,
tu es tendre,
moi aussi...
Nostalgie...
Je pense à elle.
Je l'appelle
dans la nuit.

Elle vivait là-bas,
au pays du froid
où le vent, souvent,
m'emporte en rêvant.

Il neigeait du feu,
il pleuvait du bleu,
elle était jolie...
Nostalgie!
Nostalgie...
On se ressemble,
c'est décembre,
ton pays...
Nostalgie...
Tu joues tzigane
sur la gamme
de l'oubli.

Elle avait envie
de brûler sa vie
sous un vrai printemps...
Elle avait vingt ans.

Elle a pris la mer
vers un ciel plus clair,
mais laissant le gris...
Nostalgie...
Un amour d'hiver,
le ciel à l'envers;
c'était la folie...
Nostalgie...

Parfois, sur la mer,
quand la nuit est claire,
son prénom revit...
Nostalgie...
Nostalgie...
Nostalgie!

نظرات 9 + ارسال نظر
لیلی جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:43 ب.ظ http://tanhabito.blogfa.com/

سلام
من با این ترانه بهترین خاطره هامو داشتم ممنون که دوباره نوستالژی منو زنده کردید ...
این ترانه منو به شبهای آروم مارینا برد شبهای آرامش توام با جنون ...
ممنونم ...

قاصدک بی خبر شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ق.ظ

ممنون امید جان ......
ایشالله گذر از ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ :دی
دارم آهنگت رو دانلود می کنم
خوش بحالتون من با ایرانسل می آم جمعه هام که مجانی البته با اگه با گوشی بیای! توییترم یک مدت می نوشتم نمی دونم چی شد دیگه نمی شه بنویسی!
منم دیدم ولی دوست داشتم سرزمین کوچولوها رو نشون می داد راستی هر هفته همون ساعت کارتون بچگی ها رو نشون می ده ها! چقدر زود بزرگ می شیم!

سارا (سایبان عشق) شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:55 ق.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.ir

سلام.
مطمئنم هیچ کسی به اندازه ی من خوشحال نیست که این شمارشگر روزهای زنده رو میشماره! روزهایی که معنای پایبندی به قولی رو دارن که یه زمانی از اولین بلاگری که شناختم گرفتم! اینکه نوشتن توی وبلاگش رو ترک نکنه!
خوشحالم که تا حالا ادامه دادی. امیدوارم مستمر و مداوم باشه!
آهنگ نوستالژی یکی از آهنگای خیلی آروم و قشنگی بود که تا حالا شنیده بودم. هرچند چیزی از معنی ترانه نفهمیدم اما با موسیقی و نوای آرامش بخشش حس خیلی قشنگی پیدا کردم.
ممنون

خاطره سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:48 ق.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

سالها میگذره

راست میگی سند باد؟ من ندیدم! یادش بخیر

حامد جمعه 24 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ب.ظ

دلم بد جوری گرفت نوستالژی دوران کودکی سند باد

یاد آهنگ نوستالژی فرهاد افتادم:

بوی عیدی بوی توپ . . .

من ِ او ( مسافر) یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:26 ب.ظ http://mosafer13.blogfa.com

کاش هنوز بچه بودیم.
آهنگ قشنگیه. کاش معنیش رو میفهمیدم. انگلیسی هم که نیست.
این هفته هم دکتر ارنست پخش شد. دیدید؟

صبا یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:17 ب.ظ

آهنگ قشنگی بود

صبا یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:31 ب.ظ

سلیقه تون خوبه أهنگ بد جوری قشنگ بود

امید رستمی دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:44 ب.ظ

سلام خسته نباشین مدتی هست که دنبال یه ترجمه خوب از این آهنگ هستم برای بازخوانی اگه داشته باشین ممنون میشم برام بفرستین.
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد