هوای زندگی

 

برایم نوشتی؛

تو از آن سوی تابستان برایم سیب می چینی

من این سو مانده ام دلگیر !
در بند زمستانم
به روی شانه ام انداختی بارانی ات را
مبادا یخ کنم
اما نه ؛
آتش شو !
بسوزانم ...

 

 این روزایی که نبودم خیلی حرفا واسه گفتن داشتم و خیلی اتفاقــــات افتاد که

بعضی از همین اتفاقات مسبب دوریم از دهکده جهانی شده بود.  

اما حالا دیگه  تاریخ مصرف اونا گذشته و دیگه گفتن نداره و  ترجیح میدم سکوت

کنم.

فقط اینکه حال و هوای این روزای زندگیم خیلی شبیه این آهنگ هست..

کسی میدونه حواننده این اثر کیه؟ اسپانیایی هست نه؟!

 

پ.ن راستی یه خبر هست که تاریخ مصرفش هنوز تموم نشده! اونم اینکه از

       جشنواره فجر فقط انتهای زمین اون نصیب ما شده!خیلی دوست دارم

       حس پنهان، جعبه موسیقی و یا دایره زنگی رو میشد که ببینم...

 

نظرات 11 + ارسال نظر
خاطره جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

سلام
گاهی سکوت بهترین راه حله...گاهی هم نوشتن!

آهنگ غم انگیز و قشنگیه

من خیلی وقته حوصله فیلم دیدن ندارم!!

خاطره جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:29 ب.ظ

شما هم مثل من گرفته اید انگار!

sibgol شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:13 ق.ظ

in ke kheili ghamgine...

سارا (سایبان عشق) یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:37 ق.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.ir/

تمام فیلما رو میشه به راحتی گیر آورد و دید. حالا توی سینما نشد- توی خونه!
هرچند گاهی خبرای تاریخ گذشته هم شنیدن دارن اما اینجا سکوت کردن هم زیباست.
خداییش موندم چرا این روزا هوای دل خیلیا گرفته. این آهنگ غمگین حس دل خیلیاست انگار...
امیدوارم دلت هیچ وقت غمگین و گرفته نباشه.
شادمان و پاینده باشی

صبا یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:18 ق.ظ

سلام
بالاخره اومدی!آهنگه قشنگیه.

عاطفه یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:24 ب.ظ http://en.netlog.com/bita_me

سلام امید جان
چت شده ؟
چرا انقدر غمگین؟
امیدوارم بتونی زود به زود سر بزنی
تو این مدت خیلی اینجا سر میزدم
مخصوصا به ۸۲آرشیو
موفق باشی انشا الله سلامت و موفق باشی
غم دنیا رو هم نخور که ۱ روزی میبینی چقدر شیرین بوده و قدرشو ندونستی و غمشو خوردی

قاصدک بی خبر یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:18 ب.ظ

آهنگت خیلی قشنگه اونم برای الان من که دنبال بهانه می گردم!!!

mohsen دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:22 ب.ظ

چه قشنگ

saghar پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:19 ب.ظ

وبلاگ قشنگی ولی همه چیزش بوی تنهایی و غم میدهد من امشب خیلی احساس تنهایی میکنم و وبلاگ تو سبب شد من بشتر برم تو خودم راستی اینم id lki saghar.firelove

حمید سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:01 ق.ظ

این آهنگ به زبان یونانی هست یا اصطلاحا گریخ

[ بدون نام ] یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:11 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد