لالایی ۲۰۰۸

 

بالاخره آسمون به خاطر عید کریسمس هم که شده برف رو فرستاد تا این روزهــــا

واقعا پاپا نوئلی باشه! البته ما که تمام مدت بارش برف توی شعبه مشغول بودیم و

نتونستیم توی این هوای زیبا پیاده روی کنیم. هر چند که تماشای ریزش بــــــرف از

داخل شعبه باز غنیمتی بود.

امشب چه حالی میده وقتی همه جا سکوت برقرار هست و دونه های درشت برف

به صورت پراکنده تو آسمون به رقص در میاد و من زیر پتو توی تاریکی از پنجره اتـاق

این صحنه رو نگا می کنم و به این آهنگ زیبای مرحوم ویگن گوش میدم...

 

آهنگ لالالا لالایی...

 

غریبانه تلخی است

من دلم را میان دیوارها جا گذاشته ام

و آسمانم از ستاره ها تهی است

خورشید

راهش را از آغاز کوچه نگاه من کج می کند

و دریچه

دروغی است

که هر روز باروش می کنم

غریبانه تلخی است

که دست های مادرم

آن را خوب می فهمد

و آینه

خوب می شناسدش

با این همه

من هنوز هستم

پشت شمشادهای هرس شده ای

که می دانند

پشت زمستان

شکوفه ای

منتتظر نشسته است...

 

 

نظرات 15 + ارسال نظر
behshad ( Booter yahoo )8 پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:13 ق.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 8 final Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam behshad bye

sibgol پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:02 ق.ظ

delam bara shabaye barfiye iranemun lak zade.... jaye ma ram khali konid..... mamnoon ke behem sar zadi. manam mesle shoma dar jaryane weblog hastam ama kamtar pish miyad forsat konam coment bezaram... movafagh bashi

mohssen پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:47 ق.ظ

ولی من تا دلت بخواد با رفیقم قدم زدیم تو برم

mohssen پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:50 ق.ظ

منظور برف میباشد

مهدی جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:28 ب.ظ

سلام
امیدوارم که حالت خوب باشد برف قشنگی بود اینجا هم بارید
ساعت ۴ تا ۶ صبح کلی برف بارید من شنبه تهران بودم صبح راه افتادیم بعد ساعت ۱۴ برگشتیم وقت کم بود نتونستم سر بزنم انشالا بعد می بینمت

خاطره شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:35 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

امیدوارم سا ۲۰۰۸ سال خوب و شادی برات باشه

قاصدک بی خبر شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:57 ب.ظ

اینجا خیلی کم برف اومد...
شعرت خیلی قشنگ بود....

صبا یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام
چه خوب!

خاطره چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:02 ق.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

ممنون میشم به سوالی که وبلاگم پرسیدم جواب بدی

سارا (سایبان عشق) شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:08 ب.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.ir/

سلام.
ما هم یه خورده برف دیدیم امسال. اما صرفا در حد یه از صبح تا عصر جلوه هاش دوام داشت.
تا بعد از این چی پیش بیاد.
سربلند باشی

[ بدون نام ] یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:55 ب.ظ

سلام امید جان خوبی؟
شعر خیلی خوشگلیه ینی با حال و حوای من محشره

عاطفه یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:56 ب.ظ

سلام امید جان خوبی؟
شعر خیلی خوشگلیه ینی با حال و حوای من محشره

دو مبتکر پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:05 ق.ظ http://pat-mat.persianblog.ir

سلام
خیلی شعر قشنگی بود.
به ما هم سر بزنین. خوشحال می شیم.

فرید شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:14 ق.ظ http://blithe.blogfa.com

سلام جوون
خوبه که سر حالی! بهیادت هستم کم و بیش!
یه سی بزن!
تا بعد...

یه آدم کور! دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:36 ب.ظ http://max2007.persianblog.ir

۱ـ عشق یعنی چه؟
۲ـ نفرت یعنی چه؟
۳ـ صبر یعنی چه؟
۴ـ نذر یعنی چه؟
1ـ امید یعنی چه؟
۲ـ انتقام یعنی چه؟
۳ـ غرور یعنی چه؟
۴ـ معجزه یعنی چه؟
۱ـ بخشش یعنی چه؟
۲ـ آرزو یعنی چه؟
۳ـ از آدم و حوا چه تصویری در ذهن داری؟
۴ـخوشبختی یعنی چه؟
***
منتظرت هستم....
میای دیگه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد