رقص در تنهایی

 

...

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سارا (سایبان عشق) شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:04 ق.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.ir

سلام.
آهنگ رو دارم دانلود می کنم. ممنون!
شاد باشی

یاس شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:45 ب.ظ

سلام شب خوش
امشب هم موفق شدم سری به وبلاگت بزنم و استفاده کنم .
راستش هر وقت صفحه بالا میاد اون عکس سمت راست صفحه ...! همش برام خاطرست باورت نمیشه که تا چند دقیقه فقط نگاش می کنم و یادی از زمانهای پیش و میبینم که حالا غرق در گرفتاری و مشغله روزانه حتی مجال نمیده بتونم حداقل هفته ای یکبار سری بزنم به آدما فکر میکنم که هر کدوم الان کجا هستیم و در چه حال و هوایی.
خوش به حال اونوقتا...
با آرزوی لبی خندان
یاس

قاصدک بی خبر یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:03 ب.ظ

خیلی قشنگ بود اسمش هم

عاطفه سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:18 ب.ظ

سلام
همیشه از این که به وبلاگتون سر بزنم هیجان زده میشم.خوش باشی و امیدوارم از زندگیت لذت ببری

فرهاد دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:56 ق.ظ

سلام ببخشید اگه حوصله داری بیوگرافی خودت رو بنویس قربانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد