یک ابتکار

 

ابتکار یک روحانی در خصوص جوانان!

آقا جون نرخ قیمت ها بالاست، ارزون تر حساب کن مشتری شیم! : دی

 

پ.ن صبح یه روز تعطیل ساعت 6 از خواب ناز بیدار شدم مثلا بشینم درس بخونم اما ابتکار

این حاج آقا نگذاشت!

 

نظرات 6 + ارسال نظر
سارا (سایبان عشق) سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:42 ق.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

واقعا از ایم مزحک تر نمیشه!!!
اول که این ابتکار نبوده و یه کار تکراریه. فقط با این تفاوت که توی این مساله هم یه حاج آقا دخالتی می کنه و مردم الکی الکی پولی رو که به زحمت به دست آوردن دو دستی تقدیم ایشون می کنن!
خدایا شر همه ی این مثلا مبتکرای مفتخور رو از سر جوونای ایران پاک کن!

خاطره سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:09 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

سلام
یعنی میخوای به طور ضمنی برسونی که ثبت نام کردی دیگه!;)

mohssen پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:59 ب.ظ http://www.filtershekan2.mycloob.com

amin

عاطفه یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:12 ق.ظ http://en.netlog.com/bita_me

عزیزم

قلب من رو به تو پرواز می کند

مرا ببخش ! از این جرم بزرگ که دوستی است و جنایت ها به مکافات آن رخ می دهد چشم بپوشان ؟ اگر به تو «عزیزم» خطاب کرده ام ، تعجب نکن . خیلی ها هستند که با قلبشان مثل آب یا آتش رفتار می کنند . عارضات زمان ، آن ها را نمی گذارد که از قلبشان اطاعات داشته باشند و هر اراده ی طبیعی را در خودشان خاموش می سازند .

اما من غیر از آن ها و همه ی مردم هستم . هر چه تصادف و سرنوشت و طبیعت به من داده ، به قلبم بخشیده ام . و حالا می خواهم قلب سمج و ناشناس خود را از انزوای خود به طرف تو پرتاب کنم و این خیال مدت ها است که ذهن مرا تسخیر کرده است

می خواهم رنگ سرخی شده ، روی گونه های تو جا بگیرم یا رنگ سیاهی شده ، روی زلف تو بنشینم

من یک کوه نشین غیر اهلی ، یک نویسنده ی گمنام هستم که همه چیز من با دیگران مخالف و تمام ارده ی من با خیال دهقانی تو ، که بره و مرغ نگاهداری می کنید متناسب است

بزرگ تر از تصور تو و بهتر از احساس مردم هستم ، به تو خواهم گفت چه طور

اما هیهات که بخت من و بیگانگی من با دنیا ، امید نوازش تو را به من نمی دهد ، آن جا در اعماق تاریکی وحشتناک خیال و گذشته است که من سرنوشت نامساعد خود را تماشا می کنم

صبا دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:56 ب.ظ

تنبلی کردی چه ربطی به حاج آقا داره؟؟؟

mahshid سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:45 ب.ظ

salam cetori?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد