...

 

اگر نهی تو لب خود بر لب من مست شوی       آزمون کن که نه کمتر ز می انگورم *

 

 

سر شب بود بدجوری خسته بودم و تصمیم گرفتم تلافی این هفته رو در بیارم و بعد

از خوردن شام مختصری رفتم زیر پتو! ساعت حدود 7:30  بود فکر کنم تی وی روشن

و ... ساعت 2 بیدار شدم با چشمای نیمه باز دنبال کنترل تی وی و اونو روی تایمر

گذاشتم با همون وضعیت هم موبایل رو چک کردم و دیدم  یه پیامک از دوست نازنینی

دارم در این مورد که آهنگ مورد علاقه ای که دوست داشتم برو برام ایمیل کرده!

صبح ساعت 6 از خواب بیدار شدم و تریپ ورزشی زدم و تا سر کوچه رفتم یه نون

بربری داغ گرفتم! هوا عالی بود. کوچه خلوت ...فقط گنجشکا بودن که روی درختای

کوچه غوغایی به پا کرده بودن عجیب!

اومدم خونه کتری آّب رو گذاشتم جوش بیاد و نشستم پشت کامپیوتر آهنگ رو دانلود

کردم و الان نیم ساعتی هست که دارم با صدای بلند گوش میدم! فکر کنم همسایه

پایینی زیر پتو شایدم زیر لب! داره الان کلی فحش نثارم میکنه!

 

 

- نه فرصت درس خوندن هست و نه دیگه سلول خاکستری...

 

 

* برگرفته از کتاب همشهری این هفته با عنوان آتشِ عشق که گزارشی از زندگی و آثار

   جلال الدین محمد مولوی هست. از اون کتاب همشهری های به درد بخور بود!

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سارا (سایبان عشق) جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:14 ق.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.ir

سلام.
اون آهنگ چی بوده که فحش های زیرلب همسایه رو به خاطر گوش کردنش به جون خریدی؟؟؟
حتما ارزشش رو داشته!
همیشه از لابه لای لحظه های گریزان میشه فرصت های مختصری برای کارای مورد علاقه پیدا کرد. مطمئن باش سلول های خاکستری سر جاشونن. فقط شاید یه خورده خوابشون برده که با یه تلنگر بیدار میشن.
جمعه ی شیرین و ایام زیبایی داشته باشی

جوجو جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 ب.ظ http://heimwehkrank.blogspot.com/

سلام..ممنون از کامنتت...آلمانی می رم کلاس. هنوز به سایت دویچه آلمان سر نزدم.

President Evil یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:56 ق.ظ http://opinion.persianblog.com

سلام.
من نه زیر پتو و نه زیر لب که روی لب با صدای نسبتآ بلند می خوام بگم ازت گله دارم و گله دارم. این نشد رسم مشدی گری٬ نشد...
یا علی مدد برسون به همه

قاصدک بی خبر چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:15 ب.ظ

عاشق هوای تازه صبحم کوچه خلوت صبح و آرامشش و صدای گنجشکا وایییییی روح آدم رو تازه می کنه ;)

تو وقت کردی یکم بخواب :دی :)))))))))))

خاطره پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:38 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

سلام
قبلنا پینگ میکردین!
صبح زود بیدار شدن حس خوبی داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد