کار!‌ خوردن! ‌تلویزیون!‌

وقتی گریبان عدم
با دست خلقت می درید
وقتی ابد چشم تو را
پیش از ازل می آفرید
وقتی زمین ناز تو را
در آسمانها می کشید
وقتی عطش طعم تو را
با اشکهایم می چشید
من عاشق چشمت شدم

...

 

+ امشب به خودم حال دادم و یک ماکارونی درست کردم که  انگشتاتم باهاش میخوردی!

 حیف که آشپز نمیوته دستپخت خودش رو اونجور که باید بخوره.

 

+ امسال هم مثل سالهای گذشته سریال های ویژه ماه رمضان شبکه های مختلف ساخـته

شده که از شبکه های مختلف پخش میشه و فکر میکنم که لااقل سه تا از اونا که من دنبال

میکنم جالب هستند. اغماء  جایگزین خوبی برای صاحبدلان بوده، میوه ممنوعه خیلی بهتر

از آخرین گناه هست و یک وجب خاک هم تا اینجای کار تا حدودی تونسته جای زیرزمیــن

رو پر کنه!

 

+ امشب وقتی تیتراژ پایانی سریال مدار صفر درجه رو میدیدم بی اخیتار اشک تو چشام جاری

شد! ( شاید الان بگید "بابا تو دیگه شورشو در اوردی!" )  تا حالا به دقت گوش نکرده بودم و به

متن اون توجه نداشتم.

 

+ دمش گرم سوریان! وقتی توی وقت سوم کشتی حریف  کره ای رو هوا بلند کرده بود اون

بال بال میزد و با زانوهاش میکوبید توی صورت سوریان، اما با این وجود ایرانی با غیـــــرت

پشت کره ای سمج رو کوبید به تشک و برای سومین سال پیاپی قهرمان جهان شد.  

 

+ یه فرهنگ بد که توی جامعه ما مد شده اینه که افراد سعی می کنند  توی ادارات دولتی

و بانــــک ها با غربتی بازی و سرو صدا راه  انداختن به هر نحو ممـــکن کار خودشون رو راه

بندازن!

 

پ .ن همش شد کار! خوردن! تلویزیون!

 

 

نظرات 13 + ارسال نظر
خاطره سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:29 ق.ظ http://khaterehkh.blogsky.com/

سلام
چند تا از انگشت ها ت رو خوردی؟
اما شعر تیراژ پایانی مدار صفر درجه واقعا پرمعنا و قشنگه

niloo سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:45 ق.ظ

تو هم الان وضعیتت مثل من شده کار!خوردن!تلویزیون! خوشبختم می بینم که آشپز خوبی هم شدی همین که خودت انگشتاتو می خوری کافیه شعر تیراژ پایانی مدار صفر درجه پرمعناست اما تو هم از دلتنگیه که با هر چیزی اشکت در میاد درکت میکنم من هم دو سالی مثل تو بودم دور از خانواده واقعاً سخته البته واسعه همه هم سخت نیست بعضیا اینجور زندگی رو ترجیح میدن

روزهای بی خاطره سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 ب.ظ http://greatmemorial.blogspot.com

ببینم تو از کجا می دونستی من این آهنگو می خوام؟! ;)) کلی ذوق دروکردم! مرسی :))
تنها زندگی کردن تجربه خوبیه. قدرش رو بدون.

سارا چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:50 ق.ظ http://kindhearted.blogfa.com

بابا خسته شدم هر جا میرم همه دل شون گرفتن تو دستشون یا مثه من به کوچیک ترنچیز اشک میریزن
وب زیبای داری
حالا که اشپز خوبی هستی مواظب انگشتات باشه
اینو گفتم واسه دفعهای بعد خواستی غذا بخوری انگشت ....
شاد باشی بای

عاطفه پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:38 ب.ظ

سلام امید اقای عزیز
خیلی خوشحالم که به وبلاگ شما ۱ عالمه دوستای خوب پیدا کردم
الان حدود ۸ ماهه که منم و جمعه شبای تو و اهنگای مهدی و درس خوندن منو بیماری مامانم
واسم دعا کن منم واسه شما و خانوادتون دعا میکنم
مواظب خوتون باشید و زود آپ کنید

Tilda دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:19 ب.ظ

Salam
Khosh halam ke hanooz minevisi.
movafagh bashi o hamishe por omid

President Evil جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:53 ق.ظ http://opinion.persianblog.ir

سلام.
من سالهاست به علل مختلف (مهمترینش سطح نازل و موضوعات دستمال در تلویزیون) سریال ها رو دنبال نمی کنم و آخرین مورد خوبی که دیدم کار رامبد جوان بود با بازی فوق العاده آتیلا پسیانی که یه سری ارزش رو وارد جامعه کرد مسه سلام کردن... یادت هست می گفت: سلام علیکم و رحمت اللله! من یادم می آد بچه های دبستانی توی خیابون که بهم می رسیدن اینو می گفتن که خیلی برام خوشایند بود.
همین موضوع بکر سال بعد با تقلید یه نفر دیگه و بازی افتضاح پورعربی همراه شد که سالهاست به علت مسائل حاشیه ای از فرم مطلوب بازیگری دور شده.
واقعآ سریال های بی سر و تهی و کلیشه ای و بزدلانه ای مثه او یک فرشته بود و سایر مزخرفاتی که سالای بعد (من جمله امسال) روی همین فرمول ساخته شدن باعث سر شکستگی ان.
حرف و نقد زیاده و گوش شنوا غیر موجود!
باز سر سنگین شدی یا؟
یا علی مدد

سارا (سایبان عشق) جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:34 ب.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.ir

سلام.
لذت لحظه های عارفانه دور هم خیلی بیشتره اما زیبا اینجاست که در زمان تنهایی هم اراده می کنی!
مرد خودکفا واقعا قابل تحسینه. سعی کن دستپخت خودت رو با لذت تمام بخوری چون ارزش کار خودته! و در کنارش سعی کن همیشه از مادرت سپاسگزار باشی. به خاطر همه ی زحمتاش.
کار توی بانک شاید تو رو شاهد بعضی صحنه ها کرده باشه که بهشون میگی فرهنگ بد. اما این فرهنگ بد نشانه ی درد و رنج مردم این جامعه هست. چیزایی که باعث شدن بیشتر مردم عصبی باشن و شادی کمرنگ بشه! امیدوارم این مشکلات هم حل شه.
منم درست مثل تو بیشتر از سریال مدار صفر درجه آهنگ و ترانه ی زیبای آخرش رو دوست دارم. هرچند تقریبا قسمت های زیادیشو از دست دادم و سر جمع سه یا ۴ قسمتش رو دیدم اما جالبه. منتها فیلمای سر افطار رو اصلا دوست ندارم. حقیقت ازشون بدم میاد. از هر کدوم شاید یک یا دو قسمت رو دیدم که از دیدنش پشیمون شدم! اصلا پای تی وی نمیشینم!
امیدوارم همیشه از تک تک ثانیه های زندگیت لذت ببری و وقتی با خدا راز و نیاز می کنی ما رو هم از دعا فراموش نکنی.
سرفراز و پاینده باشی

مریم (ترقه) شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:06 ب.ظ http://www.faghatkhodamoeshghe.blogfa.com

سلام وبلاگ جالبی داری

وقتی وارد اون شدم احساس کردم آدمی هستی امیدوار به همچی خوشحال میشم به خونه منم سر بزنی

روژین یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 ب.ظ http://ruzhin.blogfa.com

+ من برای همین آشپزی رو دوست ندارم ! چون لذت خوردن رو ازم میگیرم .
+ زیرزمین و میوه ممنوعه رو میبینم . اغما و موضوعش دیگه برام جالب نیست .
+ هر هفته با شنیدنش اشک تو چشمام جمع میشه ... هر هفته ، به غیر از مواردی که خودم پشت سیستم گوش میدمش !
+ دمش گرم ... ایول
+ اوه اوه ! آی گفتی ... این غربتی بازی همه جا مد شده . حتی توی صف اتوبوس ... یارو از روی سر من رد میشه بعد میگه : ننه من پای ایستادن ندارم !!!

.

روژین یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 ب.ظ http://ruzhin.blogfa.com

+ من برای همین آشپزی رو دوست ندارم ! چون لذت خوردن رو ازم میگیرم .
+ زیرزمین و میوه ممنوعه رو میبینم . اغما و موضوعش دیگه برام جالب نیست .
+ هر هفته با شنیدنش اشک تو چشمام جمع میشه ... هر هفته ، به غیر از مواردی که خودم پشت سیستم گوش میدمش !
+ دمش گرم ... ایول
+ اوه اوه ! آی گفتی ... این غربتی بازی همه جا مد شده . حتی توی صف اتوبوس ... یارو از روی سر من رد میشه بعد میگه : ننه من پای ایستادن ندارم !!!

.

mahya دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:10 ق.ظ

سلام
مثل همیشه محشر بود
ولی جای گلچین موسیقی هایی که همیشه میذاشتین واقعا خالیه
سبز باشید

فرشته یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:03 ق.ظ http://delzhen.persianblog.ir

سلام
دنبال آهنگ حسام الدین سراج می گشتم به شما رسیدم
وبلاگتونو خوندم به دلم نشست
مخصوصا اینکه در اکثر موارد با شما موافق بودم
خوشحال می شم بیشتر با شما آشنا شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد