درد

دردهای من
جامه نیستند
تا ز تن در آورم
چامه و چکامه نیستند
تا به رشته ی سخن درآورم
نعره نیستند
تا ز نای جان بر آورم

دردهای من نگفتنی
دردهای من نهفتنی است

تا حالا تجربه نکرده بودم: ماه رمضان افطار و سحر تنهایی اصلا حال نمیده!‌

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
فرنگیس شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:12 ب.ظ http://www.mahfarang.blogfa.com

افطاار تنهایی که من اصلا نمی خورم.

خاطره یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:33 ق.ظ http://khaterehkh.blogsky.com/

سلام
تنهایی غدا خوردن؟ هیچ وقت دوست نداشتم حالا دیگه اگه سحر یا افطار باشه که دیگه خیلی دلتنگ کننده هست

niloo یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ق.ظ

آخی خیلی سخته راست میگی اما من توش موندم که چه جوری این تنهایی رو تحمل میکنی من که نمیتونم

گروه مرکزی رایانه دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:23 ب.ظ http://ccgblog.info

با درود به مدیر محترم این تارنمای وب

- به فهرست حامیان گروه مرکزی رایانه بپیوندید!

مدیر محترم وب، گروه مرکزی رایانه آماده ی تبادل پیوند با تارنمای شما می باشد. برای پیوستن به فهرست حامیان گروه مرکزی رایانه، لطفا ابتدا پیوند « وبلاگ اطلاع رسانی گروه مرکزی رایانه» با نشانی www.ccgblog.info را در فهرست پیوندهای ثابت تارنمای خود قرار داده، سپس حتماً با ما تماس حاصل فرمایید.

- وبلاگ اطلاع رسانی گروه مرکزی رایانه: www.ccgblog.info

- تابلوی تماس با گروه مرکزی رایانه: Contact.ccgblog.info

- نشانی پست الکترونیک گروه مرکزی رایانه: ccginfo@gmail.com

با سپاس فراوان، مدیر و سخنگوی گروه مرکزی رایانه: فرمانده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد