زندگی ِ نو!

 

سلام! :)

خوبید؟ خوشید؟ سلامتید؟!

خدا رو شکر!

نمیدونم از کجا باید شروع کنم و چی باید بگم! بعد از مدتها دوری اجباری از دنیای مجـــازی

اینبار از منزلگاه جدید با شغل جدید در شهر جدید و زندگی تازه در خدمت شما هستم!

نوشته هام اینطور نشون میده که ظاهرا خیلی داره بهم خوش میگذره! شاید بیشتر به خاطر

دوری طولانی مدت از دنیای مجازی هست که باعث شده بعد از اینهمه مدت که میام هیجان

داشته باشم!

زندگی جدید = صبح زود بیدار شدن + ساعت 6 از منزل خارج شدن + تا ساعت 17:30 در

 محل کار + ساعت 18:15 به بعد به منزل رسیدن + کمی استراحت + مهیا کردن شام +

...+ خواب – عوامل آزار دهنده روحانی! (یه زندگی سرد و ماشینی به نظر میرسه؟!)

  

الان هفتــــه سوم شروع به کار هست و بالاخره تلفن منزل وصل شد. دلم برای اینترنت تنگ

شده بود! خلاء اون رو به وضوح احساس میکردم.

تقــدیر این بود که در بدو ورود به عرصه بانکداری به شعبه مرکزی معرفی بشم. مزیت اون در

اینه که مشکل نهـــــار به خودی خود حل شد! و بعد اینکه تا ساعت 5 حداقل مشغول به کار

هستم! ( یعنی دیگه نیازی به استراحت بعد از کار نیست!)

در ضمن امسال بالاخــــــره تصمیم دارم طلسم رو بشکنم و در آزمون کاردانی به کارشناسی

شرکت کنم. چون برای اهداف بلندتر آینده بهش نیاز پیدا کردم. 1. شعب ارزی داخل

2. شعب ارزی خارج!

فعلا که بین اینکه در رشته خودم (کامپیوتر) ، زیان انگلیسی یا حسایداری دچار تردید هستم.

 

توی این مدت اتفاقات زیادی افتاد که میشد اینجا ثبت بشه اما خب نشد. اینجا بود که نبود یه

لپ تاپ با اینترنت بی سیم کاملا احساس میشد. لازم هست از مادر گرامی به خاطر همه چیز

تشکر فراوان و ویژه ای داشته باشم، به ویژه بابت جهیزیه! :))

 

فکر میکنم واسه شروع دوباره کافی باشه! فعلا بریم پی تدارک شام!

 

نظرات 7 + ارسال نظر
mohi دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:01 ب.ظ http://jukiyan.blogfa.com/

احساس کردم که باید تبریک بگم و آرزوی خوشی بکنم براتون.
برای رشته هم به نظر من هم کامپوتر خوبه هم زبان .هرچند کنکور امسال کامپوتر کولاک به پا کرده بود .

فرید چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:54 ق.ظ http://blithe.tv

بمیرم برات امید عزیزم!
تازه شدی ۱۰ سال پیش من!
موفق باشی مرد جوون!
تا بعد...

سارا (سایبان عشق) شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:08 ق.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.ir/

سلام.
سختی های دوران جوانی می تونه آرامش و راحتی دوران میانسالی و در پی اون کهن سالی رو در پی داشته باشه.
امیدوارم هر روز موفق تر از پیش باشی و به همه ی اهدافت برسی.
پیشنهاد می کنم زبان رو شخصا بخونی و برای ادامه ی تحصیلات دانشگاهی یکی از دو رشته ی باقیمانده رو انتخاب کنی. البته انتخاب رشته ی خودت از بعضی لحاظ (از جمله کمتر بودن دوروس جبرانی در نتیجه کمتر بودن دوران تحصیل) به سودت هستن. اما علاقه مقدم تره. اینو فراموش نکن.
ضمنا...
برای رسیدن به اهداف بلندپایه علاوه بر زبان انگلیسی و تحصیلات دانشگاهی (حتی بالاتر از کارشناسی) اراده ی قوی در حدی که خودتو نشون بدی لازم هست. مطمئنم از پسش بر میای.
امیدوارم موفق و پیروز باشی

سارا (سایبان عشق) شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:09 ق.ظ

دروس! :دی

حبیبیان یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ق.ظ

تبریک عرض میکنم دوست گرانقدر
من هم وضعیت شمارو دارم تجربه میکنم
ولی ترجیح دادم کارشناسی مدیریت بگیرم
که خدا را شکر امسال قبول شدم
توصیه میکنم حتماٌ ادامه تحصیل بدین
راستی از موزیک های کلاسیکت خبری نیست ؟

niloo یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:01 ق.ظ

زندگی جدیدت رو تبریک میگم اگه من بودم نمیتونستم اینجور وضعیتی رو تحمل کنم به دور از خانواده امیدوارم که بتونی طاقت بیاری ببخشیدا که اینجوری بهت قوت قلب میدم من هم می خوام امسال تو آزمون کارشناسی ناپیوسته آزاد شرکت کنم اما هیچی نخوندم اصلاً نمیدونم از کجا شروع کنم چی بخونم توش موندم.

محمدرضا چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:42 ب.ظ http://defectorsat.blogsky.com

وبلاگت حرف نداره با تبادل لینک موافقی؟

http://defectorsat.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد