یه کم ۳۰ نما!

 

تنهایی می آید و

می نشیند

و

ساعت هایم رو می بلعد

چنان با احتیاط که

حتی ثانیه ای هم  ار گوشه دهانش پایین نمی افتد...

 

 

هفته ای که گذشت بالاخره فرصت شد چند تایی فیلم ببینم. همشم ناب و  قشنگ.

 

اول:  American beauty  با بازی فوق العاده کوین اسپسی! ژانر درام!        

 

دوم: Pride & Prejudice از شخصیت الیزابت خیلی خوشم اومد توی این فیلم.

        توصیه میشه دختر خانوما حتما ببینند!  ژانر درام + عاشقانه!

 

سوم: Damage  اینو +18 ببینه! داستان فیلم کمی تکان دهنده هست!  ژانر درام!

         داستان رابطه یک پدر با نامزد پسرش!

 

نقاب ایرانی رو هم دیدم جالب بود. اونجاش که پارسا پیروزفر بعد از اینـکه تلفن رو

قطع کرد و اون قهقهه  هولناک رو زد یه لحظه احساس کردم پیش بینی من از فیلم

درست از آب در اومده و اون شخصیت مشکل روانی داره. آما زهی خیال باطل! : دی

 

+ این روزا به یاد قدیما dido  گوش میدم. مخصوصا این آهنگشو

 Life for Rent

 

پ.ن  خیلی دوست دارم فیلم The Departed مارتین اسکُرسیزی رو ببینم!

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:54 ب.ظ http://www.beautifulmind.blogfa.com

سلام...
چقدر جالب... از این به بعد از نظراتت استفاده می کنم بابت فیلم ها... هم خریدن و هم بهتر دیدن...

خاطره جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:57 ب.ظ http://khaterehkh.blosky.com

سلام
یه مدته حوصله فیلم دیدن ندارم!!!
اما نقاب رودیدم یکی برام سی دی اش رو اورد
قابل پیش بینی نبود!! همه پیش بینی ها غلط میشد

شاد باشید اما تنها نباشید

زیبا یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:11 ب.ظ http://zibamatin.persianblog.ir

سلام . اولین باره اومدم اینجا . جای قشنگی داری . نقاب رو من هم دیدم . ولی از دسته فیلم های جذابی نبود که دوست داشته باشم . آهنگ dido من هم این روزا گوش می دم

President Evil یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:28 ب.ظ http://opinion.persianblog.ir

سلام.
فیلم اول رو ۵ سال پیش بود فکر کنم ... داستان فوق العاده گیرا و بازیهای بسیار جذاب٬ خصوصآ اسپیسی. از حق نگذریم بنینگ هم توی نقش زن اول فیلم غوغا بود... اینجا بود که به سم مندز ایمان آوردم. بعدها هم که فیلم راهی به تباهی رو ازش دیدم: عجب فیلمی بود!
فیلم دوم رو ندیدم و نخواهم دید چون توی ادبیات انگلیس از جین آستین خوشم نمی آد.
فیلم سوم: براستی اسمش یادآور ژولیت بینوش هس و سیل انتقاداتی که بهش وارد شد: اون با بازی در این فیلم به زیبایی چهره ی خاصی که بهش معروف بود خدشه ای جبران ناپذیر وارد کرد. فیلم دردناکی بود ولی بازی جروم آیرنز خیلی تأثیر گذار بود.
نقاب در اندازه ی یک فیلم ایرانی فیلمنامه ی خوبی داشت و بازی پیروزفر خوب بود ولی بازی خویینی ها خیلی مبتدیانه و دست و پا شکسته بود.
پیشنهادهای من(اگه اینا رو ندیدی):
۱. مردی که آنجا نبود
۲. هشت و نیم (اگه فلینی باز هستی البته)
۳. Lucky Number Slevin
۴. The Prestige
۵. Primal Fear
به ما سر نزن که میگرن می گیری.
یا علی مدد

حامد شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:27 ب.ظ

سلام با نوشته هات اخت شدم ارزش خوندن داشت . depatrted رو هم دارم خواستی بگو

رامین پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:41 ب.ظ http://www.newhk.blogsky.com

وبلاگ پر باری داری به ما هم سر بزن البته تازه ساخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد