کتاب

 

الیاس درباره ی ترس از آدم ها عقیده ی جالبی داشت. یک بار به من گفت از هر کس

که کم تر گریه کند بیش تر می ترسد. گفت به نظر او وحشتناک ترین و خطرناک ترین

آدم های این دنیای عوضی کسانی هستند که حتی یک بار هم گریه نکرده اند.

 

                                                                        از متن کتاب حکایت عشقی ...

 

اصلا حس نوشتن ندارم!  البته این هفته ای که گذشت فرصتی برای این کار نبود.

یا سر کار بودم! یا در مسیر ساوه – تهران و اگه فرصت میشد خواب!   

البته در مسیر رفت و آمد فرصت مناسبی بود برای مطالعه کتاب...

 

امسال نمایشگاه کتاب فقط فرصتی شد یه چرخ  جسته و گریخته توی سالن ناشران

عمومی بزنم. اونم فقط دو سه انتشارات که بعد کلی گشتن پیدا کردم. شاید عجیب

و مسخره به نظر برسه  که یه پسر 25 26 ساله یه همچین کتابایی رو بخواد بخونه!  

به هر حال ایناس:

 

سه تا کتاب از مصطفی مستور گرفتم که هر سه تاشو خوندم!

چند روایت معتبر

استخوان خوک و دست های جذامی

حکایت عشقی بی قاف و بی شین و بی نقطه!

حیف که روز چهارم نمایشگاه، کتاب من دانای کل هستم  این نویسنده تموم شده بود!

 

پدر!مادر! ما متهمیم!  دکتر شریعتی

نشر چاپخش

 

تیمبوکتو    پل استر

ترجمه شهرزاد لولاچی  نشر افق

 

هوا را از من بگیر خنده ات را نه!   گزینه شعرهای عاشقانه پابلو نرودا

ترجمه احمد پوری   نشر چشمه

 

داستان دوست من  (کنولپ)    هرمان هسه

ترجمه سروش حبیبی  نشر ققنوس 

 

ناطوردشت    جی . دی . سلینجر

ترجمه احمد کریمی  نشر ققنوس

 

هرگز رهایم مکن  کازوئو  ایشی گورو

ترجمه سهیل سمٌی   نشر ققنوس

 

 

پ .ن

27 اردیبهشت تولد وبلاگ بود! رفتش توی 5 سال!  یواش یواش بچم داره بزرگ میشه...

18 اردیبهشتی  هم که گذشت میگن تولد خودم بوده!

 

بی ربط: کلی فیلم توی کشوی میز توی نوبت هستند تا من نظری بهشون بندازم!

 

نظرات 9 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 ب.ظ http://www.pridator.blogfa

سلام

موفق باشی

خاطره سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:06 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

سلام
معرفی کتاب؟
خیلی عالیه وقت ازاد زیاد دارم و دنبال کتاب مناسب

تولد خودتون و وبلاگتون مبارک هردو با هم ۱۰۰ ساله بشید!!!!

در ضمن حدسون در مورد پست من درست بود

سارا (سایبان عشق) سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:02 ب.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

خدا رو شکر که از اون دسته آدمای خطرناک و وحشتناک نیستم!
تولد خودت و وبلاگت رو یه بار دیگه تبریک میگم. ( هر دوتون بزرگ شدین یعنی بزرگتر شدین) زنده و شاد و سالم باشید.
من خیلی فیلم ندیده و کتاب نخونده تو نوبت دارم. هنوز جا برای صبر کردن هست برا خریدن کتاب! البته اگر یک خرداد سال دیگه مثل امروز زنده باشم!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:41 ب.ظ

بازم تولد هر دوتون مبارک :)

چرا مسخره؟کتاب خوب بیده ;)

روزهای بی خاطره سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:50 ب.ظ http://greatmemorial.blogspot.com

وا! چرا توهین میکنی؟! مگه این کتابا چه شونه؟!!!

پ.ن: تولدش مبارک! + تولدت مبارک! پیرمرد شدی ها (چشمک)

ibook چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:43 ب.ظ http://ibook.ihedy.com

سلام!
خیلی خوبه که تو این دوره زمونه آدم کتابخون زیاده.پس کیه که آمار مطالعه رو پایین میاره!

President Evil پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:51 ب.ظ http://opinion.persianblog.com

سلام.
بابا مطالعه چی. ما رو می گی بی سواد غلیظ کتاب نخونی هستیم که اون سرش ناپیدا. پس تولدت بود ۱۸؟ آره؟ آقا مبارکا باشه.
چن تا فیلم هم دارن دستمو می بوسن که ببینمشون ولی چون از بوس شدن خوشم می آد الکی اینکار رو لفت می دم تا حال بیشتری ببرم.
موفق باشی لوطی

شریعتی جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:22 ب.ظ

سلام
من تازه امروز تو گوگل در جستجوی یه آهنگ از کیتارو بودم با این وبلاگ آشنا شدم
نخست از نوشته های وبلاگ خوشم اومد
ولی زمانی که دیدم درباره یه آدم پستفطرت بی بن و ریشه بی همه چیز رذل به نام شریعتی مطللب نوشتی و صدای نحس جیغ جیغوش را گذاشتی برای دانلود حالم از خودتو وبلاگت به هم خورد
سگ تو روح شریعتی

سیمین دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:29 ب.ظ

سلام.اولین بار که به وبلاگتون سر می زنم. دو تا کتاب مستور رو که گفتین پر از عبارات مشابه است.به نظر من دایره لغاتش محدود است!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد