Paradise

 

مغروران، فروتنی را به من آموختند..بی قراران صبوری را، بدکاران درستی را

و سر انجام نوادری که رو ح بی آلایشی دارند به من آموختند که از قلوبشان

معماهای مرئی و نامرئی هستی را بخوانم، به سهولتی که یک نوزاد جـهان

را از چهره ی مادرش می خواند...

 

 

+ آهنگ بی کلام Paradise    ساخته کِن جی  Kenny G

    باهاش زندگی کنید!

 

+  من و کویر تنهایی 

    سکوت هم شکست...

 

+ کتاب هایی که پیش از مرگ باید خواند!

   این جمعه و شنبه آف هستم و فرصت میشه برم نمایشگاه کتاب تا شاید بتونم

   پیش از مرگ چند تایی از این لیست رو تهیه کنم و بخونم.

 

بی ربط: چند وقتی میشه که حافـظه کوتاه مدتم به شدت آسیب دیده! سر کار که

برای خــودم چایی می ریزم وقتی یادم میاد بخورم که چای یخ شده باشه و بایستی

دوباره بریزم. بعضی اوقات هم این کار سه بار تکرار میشه!

 

نظرات 12 + ارسال نظر
دوست پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:56 ب.ظ http://www.hamrahehagh.blogfa.com

یگانه نجات دهنده و راهبر ملت ایران آقا پروفسور ابراهیم میرزایی

بنیانگذار سازمان ( علم حق و عدالت )

www.alamehaghvaedalat.com وب سایت سازمان علم حق وعدالت

parsayan11@gmail.com پست الکترونیکی همراهان علم حق و عدالت

www.nazaratemardomi.com سایت نظر خواهی مردمی علم حق و عدالت

President Evil پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:06 ب.ظ http://opinion.persianblog.com

سلام.
اتفاقآ منم می خوام اگه خدا بخواد یه سر برم نمایشگاه..
راستی در مورد مطلب آخر سعی کن فیلم Memento رو ببینی.
یا علی

چاپاریست پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:07 ب.ظ http://www.chaparist.com

سلام دوست عزیز
چاپاریست با بخشهای زیر در خدمت شماست
خبر
سرگرمی
دیکشنری
مصورسازی وبلاگ
از دنیای وبلاگها
ابزار وبلاگ
دیکشنری آنلاین
کارت پستال
و...........
منتظر حضورتان هستم
[گل][بدرود]

چاپاریست پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:08 ب.ظ http://www.chaparist.com

سلام دوست عزیز
چاپاریست با بخشهای زیر در خدمت شماست
خبر
سرگرمی
دیکشنری
مصورسازی وبلاگ
از دنیای وبلاگها
ابزار وبلاگ
دیکشنری آنلاین
کارت پستال
و...........
منتظر حضورتان هستم
[گل][بدرود]

سارا (سایبان عشق) پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:44 ب.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

من امسالم موفق نشدم واسه نمایشگاه رفتن برنامه بریزم! قسمت نبود.
اما یه سوال؟
مشکلی پیش امومده؟؟؟ نکنه طوریت شده باشه؟؟؟؟؟؟؟؟
شاید این مشکل به خاطر کار زیاده یا شایدم سرت شلوغه!؟
امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشی

خاطره پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:45 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

سلام
۶ ساله نرفتم نمایشگاه...شهرستان بودن همیینه دیگه
شاید امسال روز آخر نمایشگاه بتونم بروم شایدم نه!!
گرچه قبل عید به اندازه کافی !! از نمایشگاه در شهر خودمون کتاب گرفتم
به هرصورت بد نیست کتابهایی که گرفتید رو معرفی کنید

مریم جمعه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:43 ب.ظ

دو سه روز دیگه هم منم میریم نمایشگاه
از بی ربطهات خوشم می یاد اینکه گفتی من برای چیزهای دیگه اونقدر میرم تو خودم و هواسم پرت می شه به قول خودت یه چیز چند بار تکرار میشه که البته من اینطوری نبودم و تازه اینطوری شدم اینهم برمی گرده به حال و هوای بهاری که تاثیر میذاره رو جونهای مردم و اینطور حواس پرتشون می کنه :دی
چه عجب من چند تا از اون کتابها که اونجا لینک داده بودی رو خوندم :دی

محمود شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:25 ب.ظ http://photocafe.blogfa.com

سلام
من هم مثل شما علاقه خاصی به موزیک های قدیمی کارتون ها و سریال ها دارم. این آدرس رو داشته باشید،امیدوارم خوشتون بیاد :

http://www.mhbateni.com/mohammad/music/?M=D

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:20 ب.ظ



_________***__*_**** ___________
____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** __TAVALODET_____
____*******___** _______MOBARAK___
____*****______* __________________
____**_________* __________________
_____*_________* __________________
_____________*_* __________________

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:21 ب.ظ




°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_______________
~~~~/_TAVALODET MOBARAK_~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....

کاوه پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام نمایشگاه امسالم افتضاح بود واقعا هر سال دریغ از پارسال !!!!!!!!!!!!!!!!!!

سحر جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 ب.ظ

آهنگ خداحافظ همین حالا رو لطفاْ برای دانلود بگذارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد