Apocalypto

 

                                                        

انسان تنها نشسته بود با غم و اندوهی فراوان ...

همه ی حیوانات دور او جمع شدند و گفتند: "ما دوست نداریم تو را غمگین

ببینیم، هر آرزویی داری بگو تا ما برآورده کنیم. "

 

انسان گفت: به من قدرت بینایی قوی بدهید!

کرکس گفت: بینایی من مال تو!

انسان گفت: می خواهم نیرومند باشم.

پلنگ گفت: مانند من نیرومند خواهی شد.

انسان گفت: می خواهم اسرار زمین را بدانم!

مار گفت: نشانت خواهم داد!

 

و وقتی انسان همه این هدایا را گرفت او رفت.

و آنگاه جغد به بقیه حیوانات گفت:

انسان دیگر خیلی چیزها را میداند و قادر است کارهای زیادی بکند.

گوزن گفت: انسان به آنچه میخواست رسید، حالا دیگر او غمگین نخواهد بود.

جغد گفت: نه!

من حفره ای در انسان دیدم!

اشتیاق و حرصی شگرف که کسی را یارای پر کردن آن حفره نیست.

همان چیزی که او را غمگین خواهد ساخت و حرص او بیشتر و بیشتر

خواهد شد.

 تا روزی که دنیا خواهد گفت: "من دیگر چیزی ندارم که به تو

ببخشم، همه چیز من تمام شده است ..." 

 

 

نوشته های بالا قسمتی از دیالوگ های فیلم آخر الزمان ساخته مل گیبسن

هست.  جملات بالا چقدر پرمعنا هست! عین واقعیت هست که انسان امروز

داره یه همان سمت و سوی پیش میره! یعنی همون حرص و اشتیاق شگرف

که با هیچی پر نمیشه! هیچی!

فیلم خیلی خوش ساختی  بود و من تا آخر فیلم رو دنبال کردم.  فیلم درباره

قوم وحشی مایاها و دوران دور هست. اما یه جورایی زندگی حال مردم دنیا

و حکومت های اونا رو نشون میده.  توصیه میشه حتما فیلم رو ببینید.

 

از نکات قابل توجه این فیلم اینکه

بازیگر نقش اصلی فیلم شباهت عجیبی به رونالدینهو  برزیلی داشت!

آقای فرهاد صفی نیا در کار نویسندگی و تهیه کنندگی با آقای گیبسن

همکاری داشته!

 

 

*برای آپلود فایل در googlpages کافیه وارد اکانت خودتون بشید و قسمت

سمت راست گزینه آپلود رو انتخاب کنید و فایل مورد نظر خودتون رو از روی

سیستم browse کنید تا اون فایل بر روی فضای شما قرار بگیره. همین!

 

*آقا سعید، فیلم افسانه پاییز رو من از کلوپ های مجاز فیلم  تهیه کردم.

 

*فرید جان ممنون از دعوتت برای بازی آرزوها،  اما متاسفانه شاید من یا آرزو

ندارم و شاید هم اونقد زیاد هست که نمی تونم در 5 تا جای بدم!

لطفا منو از این بازی معذور بدار!

 

 

*آقای کاوه متاسفانه من همون آهنگ نصفه نیمه جام جهانی 90 رو داشتم

و نسخه اصلی اون رو گیر نیوردم.

 

نظرات 13 + ارسال نظر
رضا نقی زاده سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:16 ب.ظ http://www.rezanaghizadeh.mg-blog.com

دوست عزیزازمطالب استفاده کردیم
بسیار سرسبز و خوشبخت باشید
ایام خوشتان را تبریک می گویم و به شما هدیه می دهم برای گرفتن هدیه تان به وبلاگ ما سر بزنید یا حداقل وبلاگ من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوچه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند
قدم سبزتان بروی تخم چشم ما
بسیار خوشحال می شوم که درباره موضوع وبلاگم فکر کنید و نتیجه تصمیم و نظر خود را از تمام موضوع آن به من بگوید پس رسما به حضورتان در وبلاگم دعوتتان می کنم
پیروز باشید به امید روزی که موضوع وبلاگ من باعث ایجاد همکاری دو جانبه وبلاگهایمان شود
www.rezanaghizadeh.mg-blog.com
naghizadeh.reza@gmail.com
رضا نقی زاده

سارا (سایبان عشق) سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:01 ب.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

سعی می کنم فیلم رو ببینم.
انسان همیشه تشنه هست و این عتش پایان نداره و البته این یه خصلت طبیعیه!
شادزی

محمد سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:34 ب.ظ http://www.titan90.blogfa.com

مایا ها خیلی هم متمدن بوده اند.
تا حد ارتباط با موجودات فضایی هم پیش رفته بودند.البته می گن.

خاطره سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:53 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

سلام

این دیالوگ ...خیلی جالب بود
دلم میخواد فیلمش رو ببینم

زهره جمعه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:21 ق.ظ

سلام ممنون از نوشته ها و آهنگ های زیبات ! ببین من یه جا پیدا کردم که توش تقریبا از تمام آهنگ های دوران بچگیمون یه لینک هست و خوب دیدم که شما هم این کارو به خاطر اون دوست مرحومتون انجام می دید در صورت تمایل بگید تا آدرس رو بهتون بدم ...موفق باشید ....یاحق!

زهره جمعه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:22 ق.ظ

سلام ممنون از نوشته ها و آهنگ های زیبات ! ببین من یه جا پیدا کردم که توش تقریبا از تمام آهنگ های دوران بچگیمون یه لینک هست و خوب دیدم که شما هم این کارو به خاطر اون دوست مرحومتون انجام می دید در صورت تمایل بگید تا آدرس رو بهتون بدم ...موفق باشید ....یاحق!

کاوه شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:53 ب.ظ

ممنون از نقدتون

مریم شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:18 ب.ظ

سلام امید جان
خوبی؟
جالب بود
امیدوارم بتونم فیلم رو ببینم :)

تندر شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:02 ب.ظ http://www.tondar7j.persianblog.com/

من که خیلی دوست دارم این فیلم و ببینم اما هنوز نشده.. راستی شما میتونی لطف کنی آهنگ"life is life" رو برامون بذاری؟

President Evil سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:33 ب.ظ http://opinion.persianblog.com

سلام.
قصد دارم این فیلم رو ببینم. یکی از بچه ها اخیرآ 300 رو داده ولی هنوز ندیدم. مل گیبسون با دو فیلم مصایب مسیح و خیلی قبل تر از اون شجاع دل نشون داد که کارگردان باهوشی یه.
وبلاگ رو بعد از مدتی با عنوان "رستم دستان در دستان اژدهای بی کفایتی" آپدیت کردم.
ممنون.

مهتاب جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:46 ب.ظ http://bbmahtaab1.blogfa.com

آپوکالیپتو یعنی آخرالزمان ؟

بعید می دونم ! انی فیلم که مال قبل از زمانه !!!

بهاره جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:11 ب.ظ http://WWW.PARS87.BLOGFA.COM

خیلی جالب بود و کاش که این طور نبود کاش ما ادم ها حداقل در بعضی مسایل توقعمون رو پایین می اوردیم
این جوری به خودمون هم سخت نمیگذشت
به من هم یه سر بزنی خوشحال میشم

مهدی شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:26 ب.ظ http://ioe.co.ir

سلام من بدجوری دنبال آهنگ جام جهانی ۹۰ ایتالیا هستم همون آهنگ نصفه و نیمه یا اسمشو چطور می تونم گیر بیارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد