نامه یک عزیز

 

پرواز را به خاطر بسپار.....پرواز را به خاطر بسپار...پ..پ..پ.........

ادامش چی بود.............قورباغه مردنی ست.......نه کلاغ..

 

.....مغز در حال ....LODINGوای......ERROR.........There is not   ppp.......

 

 اصلا ولش کن همه مردنی هستیم حالا چه فرقی می کنه..طبق مصوبه

برای ضایع کردن ...TV ...آهنگ اورجینال و اصلی کارتون ..MilS.......ودر هنگام

گوش سپردن. ...............پرواز را به خاطر بسپار.....آه.....همه مردنی هستیم....

آقا جان پرواز رو ولش کن .. پیشکش...راه رفتن خودت یادت نره......

 

در ضمن یکی از  دوستان پرسیده بودن این آهنگا رو از کجا اوردم راستش یکی

از رفقا که اون ور آب تشریف دارن ...مرگ بر آمریکا..!!!.اینارو فرستاده البته یه

آرشیو  موسیقی دارم که خودم از تلوزیون ضبط کردم ..بلاخره خونه نشینی

اونم 12 سال  مزیتی هم داره...از شوخی گذشته چون نمی دونم چند سال

دیگه زنده هستم .. دوست یا رفیقی هم ندارم ....و به قول معروف قدر زر زرگر

شناسد و غیره ..دوست داشتم آهنگای تلنبار شده رو برات بفرستم آخه ممکنه

بعد رفتنم اینا بمونه از بین بره...خیلی براشون حرص خوردم...راستش خیلی زیادن

سر فرصت همشون رو برات می فرستم

...چیکار کنم ...دوستت دارم...

 

در جواب این نامه واقعا نمی دونم چی باید بگم! :(

 

 

+  خلوت تنهایی من! (آهنگ تیتراژ کارتون قدیمیه واتو واتو!)

    آهنگی که دوست عزیزمون مهدی خان در خلوت تنهایی خودش گوش میده ...

 

 

پ.ن  آهنگ های تیتراژ سریال های ارتش سری! جنگجویان کوهستان!

        خانم مارپل! و کارتون های حنا دختری در مزرعه! میلز و ... در راه هستند!

        

الان که به آهنگا گوش میدم اگه کافی نت نبودم حتما اشکایی که توی چشام حلقه

رده جاری میشد! کجایی کودکی معصومانه ی من؟ :( 

 

پ. ن ۲ مانیتور رو فرستادم زیر تیغ جراحی! به زودی به میادین بازخواهد گشت.

 

نظرات 13 + ارسال نظر
حضرت عشق *--* روزبه سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:16 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

سلام
خیلی با مرامی
ما رو که کلا فراموش کردی
بی معرفت.......

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:08 ب.ظ

آهنگهایی که می ذاری اینجاخیلی خوشگلند
خیلی وقتها دلم برای کودکیهای بی دغدغه ام تنگ می شه...

هوپا سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:34 ب.ظ http://ahupaa.blogfa.com

سلام. در حال دانلود کردن آهنگ ها هستم. وتو وتو مرا به ایام کودکی شاید حدود شش سالگی برد. دستتان درد نکند.
موفق و موید باشید.

خاطره سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:31 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

خاطرات کودکی
کی هست که دلش برای دوران کودکیش تنگ نشده باشه

هیچ موقع کارتون های جدید رو تماشا نمی کنم اما خیلی وقتا کارتون های قدیمی رو میبینم
ممنون

فرید چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:19 ق.ظ http://blithe.blogfa.com

امید نکنه با ما قهری!
بابا یه خبری از خودت بده، مونیتورت سوخته، مغزت که فرمت نشده!!
تا بعد...

بابک چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:29 ب.ظ

سلام امید جان
جواب ما رو ندادیا !!!
بابا ایولا.دستت درست

سارا (سایبان عشق) چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:53 ب.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com/

سلام داداشی
پس به سلامتی اراده کردی و مانیتورتو بردی دکتر! آفرین پسر خوب!
آره راست گفتی! همه رفتنی هستیم. هیچ چیز موندنی نیست! گاهی وقتا حس می کنم برا بعضیا حتی خاطره ها هم موندنی نیستند. البته من اینجوری نبودم! حداقل تا حالا! من که اشتباه زیاد کردم! کاش خاطره ی خطاها یه خورده از یادرفتنی بود! حالا...
راستی...
یادم به بچگیام افتادم! منم بغضم گرفت! کجاست کودکانه ی معصوم من!؟
اعجاب انگیز! قابل توجه! واتو واتو!
چقدر گذشته؟؟؟؟ شاید من هنوز یه کم بچه باشم! آهنگه رو حتما دانلود می کنم. و منتظر باقی هم هستم.
همیشه برات آرزوی شادکامی و سعادت دارم.
در پناه حق باشی

روزبه پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:05 ب.ظ http://poem-best.blogfa.com

درود
زیبا...
دلنشین...


میدونی وقتی خدا داشت بدرقه ات می کرد بهت چی گفت؟جایی که میری مردمی داره که می شکننت نکنه غصه بخوری من همه جا باهاتم . تو تنها نیستی . توکوله بارت عشق میزارم که بگذری، قلب میزارم که جا بدی،اشک میدم که همراهیت کنه، ومرگ که بدونی برمیگردی پیشم

بای

دومبتکر یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:57 ق.ظ http://www.pat-mat.persianblog.com

سلام
وبلاگ خیلی قشنگ و کاربردی دارین.
نظرتون درباره تبادل لینک چیه؟ هرچند ما زیاد نمی نویسیم... اما خوشحال می شیم.

Sahar دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:44 ب.ظ

har bar ke miyam een ja ye chizi dare vase een ke man o yade khaterehaee bendaze ke ...

mamnoon vaghean ....

faghat ye chizi, man ahang ha ro ke downloadmikonam kamel download nemishan , maslaan watoowatoo o babaleng deraz ke vagheaaannnnnnnn dooseshoon daram , ,,
mishe een ha ro vasam befrestin kamel ?

mamnoon isham

dar panahe khoda bashin hamishe

mohssen دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:15 ب.ظ

خسته نباشی آهنگات حرف نداره خودتم حرف نداری

winston سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:49 ب.ظ http://thespiritofman.blogspot.com

میشه وقتی موزیک ارتش سری رو گذاشتی اینجا به من هم خبر بدی؟

بابک سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام امیـــد جان
دفعهء قبل که برات آهنگ رومئو و ژولیت رو آماده کرده بودم اما جواب ندادی, الان آهنگ تیتراژ پایانی سریال شمال ۶۰ رو دارم
مطمئنا همه ازش خاطره دارن
خودم که خیلی دوسش دارم
اگر مایل بودی بگو که چه جوری به دستت برسونم

موفق باشـــــــــی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد