گم شدن

 

با گمشدگان سخن مگویید

من گمشـده ام مرا مجوئید

 

+ آهنگ Yacatan

بازم موسیقی بی کلام!

 

پ.ن با فیلم سینمایی "یک داستان ایتالیایی" تا حدود بسیار زیادی احساس نزدیکی میکنم.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:38 ب.ظ

در این مثنوی بزرگ طبیعت مصرعی ناتمامیم، بودن مان انتظار یک بیت شدن!

خاطره پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:19 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

این روزا کی گم نشده؟
من هم خیلی وقته فکر میکنم گم شدم!
اهنگش قشنگه و آرامش بخش

مهدی جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:28 ب.ظ

سلام..امید جان در مورد فیلم یه مختصر توضیح می دادی بد نبود...در مورد داستانش...اینقدر غمگین نباش تو رو خدا..می دونم خیلی سخته الکی خوش بودن...اما باور کن وضعیت ما بهتر از تو نیست...اصلا همه اینطورین..ولی خودشون خبر ندارن..

فرید شنبه 15 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:20 ق.ظ http://blithe.blogfa.com/

امون از این آب و هوای ساوه!
بزن بیرون پسر اصلا بیا پیش خودم تهران یه مدت!
تا بعد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد